Už i i30 Fastback může být sportovní jen naoko. Hyundai představuje N Line

OnlyTruth  |  31. 10. 2018 15:11

nie je to naoko.. upravena je reakcia plynoveho pedalu a ma vacsie brzdy a je lepsie nastaveny podvozok...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  31. 10. 2018 15:25

Vyšperkovaný plynový pedál ve spojení s těmi zdechláky co Hnujda montuje pod kapotu (vyjma verzi N, konečně motor, který stojí za zmínku) se stejně neprojeví. Jako by jsi napsal, že máš doma poladěný spínač od fénu...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 15:57

mozno to neni nejake sportove auto ale trosku ladene je a oproti ostatnym lane a paketom (okrem mb bmw) su vsetky len ine plasty, tu aspon nieco robili naozaj

Odpovědět  |   | 
Markus  |  31. 10. 2018 21:16

Jezis to se Hnujdaj zase vyznamenal. Radeji Sandero nez krive hacko !!!

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  02. 11. 2018 17:11

Cože? Si děláš srandu... Srovnávat špičkový Hyundai s Dacií? Nepovedeným parchantem nepovedeného Renaulta? Ty jsi kašpar.

Odpovědět  |   | 
Markus  |  31. 10. 2018 21:17

Jezis to se Hnujdaj zase vyznamenal. Radeji Sandero nez krive hacko !!!

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  31. 10. 2018 15:15

Moc se tesim, az Skoda uvede paket HN Line.

Odpovědět  |   | 
Gerald  |  03. 11. 2018 05:45

Myslis i u Superba? Ano Skoda ma tento paket uz odzkouseny u sveho predchoziho modelu...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  31. 10. 2018 15:22

Ošklivé, zbytečné... směšné auto... Hyundai i30 si dnes může koupit opravdu natěšený mentál. Za tu cenu je na trhu lepší Focus, Megane, 308 ... a další.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 15:58

je to subjektivne.. focus? to radsej hynudai .. mozno jedine 308cka ale aj ta v 1,6ke ale to uz je drashie

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  31. 10. 2018 21:54

Hnůjdaj nebrat

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  02. 11. 2018 17:28

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá.
현대는 세계 최고의 브랜드입니다.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2018 17:04

Tak určitě Focus ST-line 1,0 EB ve výbavě holátko za 489 990 Kč, to se vyplatí. Zatím se dodával jen s tímto motorem. Na servisní návštěvě se svým autem jsem se v autosalónu díval na tento Focus s nějakou výbavou, ale světla byly halogenové, za 608 000 Kč a motor také 1.0 EB. S tímto Focusem ST-line jsem si dal zkušební jízdu a upřímně, nechci a nikdo mě nedonutí si koupit auto, kdy při rozjezdu a při každém přidání plynu poslouchám chroptění tříválce, který mi navíc třepal s řadičkou v ruce. Plasty jsou od pohledu docela levné. V žádném případě i přes velmi dobré jízdní vlastnosti, ale jen po rovných cestách, nebyla možnost jet na horší okresky, nechci tento motor poslouchat a ještě za takovouto cenu.

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  31. 10. 2018 17:58

Focus je samozřejmě lépe postavené auto než nějaká i30, plasty nejsou určitě levnější, ale jiné, Hyundai která tu kopíruje Japonce, tu VW... jen pořád sama neví kam patří. Cenopolitika je podobná jako u Fordu nebo Renaultu či Peugeotu, stačí přijít např. do Fordu a otevřít pusu, záruky jsou stejné, díly levnější, nabídku dodají lepší, Fcus je navíc auto s příběhem, celkově Hyundai dnes nedává smysl jako před 10 lety, kdy to byla pixla pro někoho kdo neví nic o autech, ale potřebuje se levně z bodu A přepravit do bodu B. Motory Korejci ještě neumí zcela odladit, spotřeba je toho důkazem, výkon motoru nechybí, ale charakter chybí celému autu. Celkově to nedává smysl. Ale kupte si to.

Odpovědět  |   | 
Malcolm  |  31. 10. 2018 18:56

Ty vole, dyť nový Focus je předražené nespolehlivé auto, proti tomu je i30 šperk. Už ani Civic mi nedává smysl proti i30

Odpovědět  |   | 
Mark  |  31. 10. 2018 19:13

Měl jsem Focus I a už nikdy víc! Bral víc oleje než benzínu... Zapečené kroužky - výrobní vada. Po krátké, dvouleté záruce musel jít se ztrátou pryč.
Teď mám i30 II s 270 tkm bez jediné závady a ještě v pětileté záruce a je nesrovnatelně lepší.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 10. 2018 21:02

Takovýhle blbosti jdi plácat jinam, větší idiocii jsem neslyšel. i30 ty troubo se nedá s Civicem technologicky vůbec srovnat! To je jako porovnávat cheesbueger a delikatesy od Maxima. Focus je jizdne výrazně lepší, podvozkove, motorizaci, řízením, tím vším včetně image rozbije i30 na prach, nebýt masivního marketingu trotla Vosickeho vůbec by se o i30 nepsalo, ale peníze dělají zázraky a podléhají ji bohužel ti slabší.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 10. 2018 21:05

Porovnávat jednickoveho Focusu s novým i30 je minimálně nefer, nejde to porovnávat, porovnávam vývojové vozy, které přišly ve stejný rok na trh. Focus je lepším vozem než i30 a možná se jedna o jizdne nejtalentovanější vozidlo v kompaktním segmentu. i30 patří na chvost segmentu, v čem je první jsou celostrankove inzerce a chvástave BB, trapný, hloupý.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  31. 10. 2018 22:20

Nevím jestli Focus rozbije i30 na prach, zase tak úžasně auto to není, zadní náprava je u slabších motorizací lešenářska trubka, design zadní části neprovedená kopie BMW, predek z Astonu, palubka z i30. První generace byla úplně jiné auto než to co nabízeli Korejci. Neříkám, že je nový Focus špatný, ale minimálně design je na Ford fakt bída a ta vlečka vzadu mluví za vše.

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  03. 11. 2018 01:18

A teď tu o popelce, srovnávat nejslabší a dost možná nejhorší vozidlo v segmentu Hujahuja i30 s etalonem třídy Focusem je vyloženě směšné. Stačí si sednout do jednoho a do druhého, rozdíl v kvality jízdy, motoru, celkové vyváženosti poznáte okamžitě, i30 je opravdu pro nenáročnou konzumní klientelu, které poslouží dobře, pro ty kdo rádi řídí opravdu ne.

Odpovědět  |   | 
J. Vlk  |  03. 11. 2018 06:46

Jsi dost mimo... A pěkný vtipálek...Srovnávat v tomto případě nějaký směšný a extrémně poruchový tříhrnek EcoBoost s poctivým a kultivovaným čtyřválcem Hyundai? Navíc výkonově +/- stejné.
A na ,,dost možná nejhorší vozidlo v segmentu" ,,s etalonem třídy Focusem" jsi přišel kde? V putyce to říkal Pepa z depa, že měl v noci vlhký sen...
Dávno pryč je doba, kdy byl Focus I generace brán jako etalon třídy, navíc, jen v jízdním projevu podvozku.
Dnes jsou rozdíly všech aut v tomto segmentu naprosto zanedbatelné.

Ano, stačí si sednout do jednoho a do druhého abyste zjistili, že i30 je špičkové auto na vrcholu třídy. Navíc oproti Focusu neporovnatelně spolehlivější.

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  03. 11. 2018 10:23

Nepíše si tady tyhle bláboly Kim-Čong- Vošický sám? Ty mi chlapče těmi statěmi připomínáš politruka z KLDR, ne člověka, který rozumí autům, ta až zarážející snaha hujajdářů se plácat po rameni a jeden druhého utvrzovat jak má geniální auto je jak propaganda z 50.let o mandelince bramborové )), i30 je slušné, naprosto nenáročné auto pro naprosto nenáročnou klientelu, určitě se dá o ní uvažovat pro ty, kteří autům nerozumí, potřebují přibližovadlo, to, že je Focus modernější, výrazně hezčí, schopnější a lépe konstrukčně i technologicky postavené auto, motorově je pravdou, o které si tu nemusíme psát, to ví každý krom nákupčích u ťamanů... takže znovu. i30 je spatlanina starého designu Mazdy 3, Golfu a právě Focusu, design je už dnes zastaralý, v kombíku to auto vypadá opravdu směšně, naprosto disproporční design, odporné tvrdé plasty v interiéru, předpotopní infotainment, jízdně naprostý půrměr, gumové řízení, nebezpečné chování na limitu, snad jen ten volant se jim povedl, až na to ostudné logo... je to kopie originálu, které auta vyvíjeli už v době kdy Hujajdej vyráběl mikrovlnky a domácí vysavače a možná licencované Fordy a Mitsubishi, ale utíkej si pro něj ty papriko. Porovnávat spolehlivost vozu, který je na trhu 3 měsíce umí taky jen trouba, ale to je kolorit nákupčích Hujajdej.

Odpovědět  |   | 
Bůh  |  04. 11. 2018 15:12

Asi ti uniklo toto:
Pohádka o tříválcových motorech nabírá hořkého konce. Ford žalují o 29 miliard.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri...... ...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  04. 11. 2018 17:44

Ty máš dost... Hovadina za hovadinou, blábol za blábolem... Ty můžeš psát něco o propagandě. Víš úplné ho*no o i30. O designu ani nemluvě. Tvé výrazy jsou jak od puberťáka, který ještě absolutně nevyzrál.
Jestli se dosavadní noční můra jménem Ford EcoBoost nepovedl, nelze předpokládat, že to u nového bude jiné. Koncepčně je to paskvil. Žaloby ve výši 29 miliard mluví za vše. A budou přibývat.
Když jsi tak unešený z Fordu (Focus), jednoho z paskvilů trhu, tak si ho jdi koupit...
My ostatní si rozhodně raději koupíme poctivě postaveného Hyundaie, který má špičkový design oceněný mnoha cenami nejvýznamnějších designérských organizací. Navíc je to absolutně nejbezpečnější značka aut současnosti.

Odpovědět  |   | 
Jirka Vágner  |  31. 10. 2018 23:01

"... tím vším včetně image rozbije i30 na prach ..." Pane Petře, vy si v tom jestě pochodíte. :D

Odpovědět  |   | 
Mark  |  01. 11. 2018 19:36

Sám si slabý. To, co tu předvádíš, je typická frustrace ze skvělé i30. Jsi naprosto mimo realitu....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 10. 2018 21:08

Jak můžeš napsat kravinu, ze je nový Focus nespolehlivé auto, když je na trhu sotva par měsíců, pobav mne zde nějakým vejšplechtem. Prý šperk ostudou bych do toho plastového hnusu z Nošovic nevlezl, stačilo mi jedno projetí s taxikarem, který si z toho auta sám dělal legraci “já vím, ze je hnusny, ale v bazaru ho nikdo nechtěl a dali mi dobrou cenu... tak co”. Auto pro zaslání, to je i30

Odpovědět  |   | 
Bůh  |  02. 11. 2018 18:14

Asi ti uniklo toto:
Pohádka o tříválcových motorech nabírá hořkého konce. Ford žalují o 29 miliard.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2018 20:48

Vzhledem k tomu, že mám Focus III 1,6 EB, tak si dovolím tvrdit, že kultivovaností je o světelné roky dál, než ten tříválec. To navíc v kontrastu toho, když se mě snažil prodejce přesvědčit, že to není možné. To jsem málem nerozdýchal, když v tom určitě musel jezdit, ale je to jeho chleba a on musí prodat, tak se zase na druhou stranu není co divit, ale říct to vlastníkovi takového auta, to je trochu úlet.
A za kolik si myslíš, že jezdí 1.6 EB? Pokud ho nechci trápit a podtáčet, tak za cca 7.6 l/100 km v městském a příměstském provozu, při dlouhých cestách cca 6.3 l/100 km, průměr kolem 7 l/100 km.
Na příběhu se nesvezu, historii má o cca 9 let delší (1998). i30 se začala vyrábět počátkem roku 2007.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  01. 11. 2018 06:59

Ještě nějaký fiatek jsi měl jmenovat, aby ta komedie byla kompletní.

Odpovědět  |   | 
Robert Kolk  |  01. 11. 2018 12:43

Nechápu proč, mě se naopak i30N líbí a u této verze N-line je vidět alespoň nějaká změna (hlavně interiéru) , takže to dává smysl. Rozhodně výraznější vylepšení než rádoby fl u škodovky. A co se týče cen, tak ty má Hyundai také solidní.

Odpovědět  |   | 
X1  |  31. 10. 2018 18:41

Neni to SKODA PENEZ s trojhrnkom

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  03. 11. 2018 09:15

i30 Fastback N-line není nabízen s tříválcem, ale pouze s čtyřválcem 1.4 T-GDI 140k.
ŠKODA PENĚZ je dát za jakoukoli škodovku a většinu ostatních značek aut.

Odpovědět  |   | 
Brotan  |  01. 11. 2018 11:21

Líbí se mi, že nejde jen o styl ale že se zaměřili i na podvozek s řízením.

Odpovědět  |   | 
buffalo007  |  01. 11. 2018 13:13

jj a co tím zákazník získá? Pokud to naladili do sportovna, tak běžná jízda s tím bude na našich rozbitých silnicích utrpení. Pokud by to mělo mít pro takové masové auto smysl, tak jediná možnost je adaptivní podvozek

Odpovědět  |   | 
Majky  |  01. 11. 2018 12:10

solidní stíhačka a ta šedá tomu fakt neskutečně sedí

Odpovědět  |   | 
Ferenc  |  01. 11. 2018 13:14

N line zdá se být našláplé, líbí se mi, že ta automobilka udělala konečně nějaký pilky

Odpovědět  |   | 
bearpetr  |  01. 11. 2018 15:03

Motorizace idealní a dle mého gusta vzhledově to auto působí luxusně. Myslím, že se jim dost povedlo i co se týče bezpečnosti.

Odpovědět  |   | 
U koníčka  |  01. 11. 2018 20:53

Ty máš rád smrťáky co Hjundaj nabízí??? Na mě teda silné kafe

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  02. 11. 2018 10:20

Ukázkový mindráček... Co to tu bleješ za nesmysly? Prober se! Jsi úplně mimo.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  02. 11. 2018 20:07

Hyundai vyrábí absolutně nejBezpečnější auta světa, a ty tu meleš takové srač.y, jdi se vycpat.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 11. 2018 20:19

i30? To je to auto co vypadá a jezdi jak auto z 90.let? Aha... no tak jo. A teď tu vládnu já... kdo jim chodí na tak dementní claimy? 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  04. 11. 2018 10:55

Jak z naprosto průměrného až podprůměrného auta i30 vytvořit supermodel? Stačí mít dobře ukotvený budget v marketingovém oddělení Hujahuja.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 19:05

Nebo se zkus naučit číst a tím získáš informace a nebudeš muset psát blbosti.
https://www.autorevue.cz/ridili-jsme-hyundai-i30-n... ...

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:16

jako jo,bral bych, čtyřválec 1.4 T-GDI 103 kW, ta bílá mu sluší, povedené, líbivé...

Odpovědět  |   | 
marv  |  06. 11. 2018 07:02

Dobrý den, pročítám tady ty diskuse a nestačím se divit, kolik odborníků tady máme. Dnes se všeobecně ví že I30 N je povedený kousek. Ano musí dohánět ostatní značky, proto že je nejmladší. Focus RS ST, Golf a pod. Nic méně jsem tento vůz testoval. Jeden měsíc na závodních tratích v Belgii, Rakousku a i ČR. Byl jsem velmi mile překvapen. Technicky a výkonově velmi zdařilé auto, říkám to nerad,ale minimálně na stejné úrovni jako konkurence. Možná v některých ohledech trošku výš. Ano i zde jsou nějaké nedostatky. U koho nejsou. Co se týče Háček obecně, nemám zas až takový problém s touto značkou a výroky. Jediné co vytýkám, hloupá reklama. Moje žena, například přesedlala od VW k Háčku a to jen díky poruchovosti golfa kterého jsme koupili v roce 2012 jako nový vůz. V roce 2015 byl prodán. Najeto 68 tisíc km, v neuznaných reklamacích a opravách nainvestováno 97 tisíc korun. Po té si žena vybrala asi na truc i30 sw 1,6 benzin, maximálně spokojená. Nyní má Tuscon a opět spokojenost. Já mám již asi 5tý vůz BMW vše motorizace 330D až nyní 335 GT a jsem spokojen, ale nemůžu srovnávat ani trojku BMW s Háčkem. Cena se musí projevit. Ale obecně myslím, že Háčko nejsou zas až tak špatná auta. Rozhodně jsou renomované značky s daleko horšími vozy. Snad mě neukamenujete, ale já mám osobní zkušenosti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 328 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A