Myšlenka pneumatiky bez vzduchu není nijak nová, ale přesto se ji stále nepodařilo uvést do masové sériové produkce. Prodá vám je třeba výrobce pracovních čtyřkolek Polaris a Michelin svůj model Tweel vyrábí sériově v USA pro pracovní stroje. Ale na auta se ještě bezvzduchová pneumatika nedává.
Společnost Hankook svůj koncept iFlex vyvíjí už zhruba od roku 2011. Nejde ale jen o pneumatiku jako takovou, ale i o technologii výroby a její minimální dopad na životní prostředí. Hankook se chlubí, že se mu podařilo zjednodušit výrobu a snížit počet materiálů potřebných k výrobě pneumatiky z osmi na čtyři, což prý značně usnadňuje recyklaci a snižuje „uhlíkový otisk“ společnosti.
Pneumatika bez vzduchu prý už také prošla všemi důležitými zkouškami, ať už jde o odolnost, přilnavost, stabilitu nebo třeba schopnost odolávat deformaci ve vysoké rychlosti. Hankook ale bohužel nespecifikuje, kdy se má pneumatika bez vzduchu dostat do sériové produkce.