Už i Dacia Lodgy míří mezi allroady. Prohlédněte si oplastovanou verzi

Dacia tentokrát na autosalon žádnou významnou premiéru nepřivezla, prezentovány byly jen drobné dílčí úpravy. Přesto se jedna menší zajímavost našla, ačkoliv se prozatím týká pouze francouzského trhu.

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Poněkud bokem na stánku této automobilky stálo netradičně vypadající Lodgy, na kterém jsme si mohli prohlédnout stříbrné doplňky na náraznících, šestnáctipalcová litá kola a hlavně oplastování ve stylu tolik oblíbené kategorie allroadů. O co přesně jde?

Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz

Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz

Jedná se o balíček zahrnutý v příslušenství. Asi nepřekvapí, že se jmenuje prostě „off-road“ a kromě viditelných novinek dostane zájemce ještě ochranu podvozku. Cena na francouzském trhu činí 490 euro včetně instalace.

Štíte „Black line“ pak s opalstováním nijak nesouvisí. Ve Francii se Lodgy prodává se zjednodušenou nabídkou obsahující tři úrovně a zmíněná je tou nejvyšší. Zákazníci dostanou například kožená a vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelné pásy, líté disky, navigaci nebo elektricky ovládaná zadní okna.

Kdy se stejná věc dostane na český trh, to prozatím není známo.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků