e-Jumpy byl představen už 12. května, takže se jenom čekalo na doladění. Informace je to důležitá, protože právě ty detaily mezi jednotlivými značkami jsou někdy dost zásadní (ať již je to tvar přístrojovky, barva a čalounění interiéru, jemné doladění zpřevodování či tvrdosti podvozku).
Například mezi Dockerem a Citanem je ten rozdíl několik stovek tisíc v prodejní ceně. (I když třeba právě ten interiér mi u toho Dokkera přijde lepší, ale to je subjektivní.)
Vlastně jsem úplně nadšený z této řady vozidel. Po tom skočí v první řadě všechny ty různé hotelové transfery, cestovkáři vozící lidi po výletech, dopravci dětí do školy. Dokážete si představit, kolik ušetří jenom na zbytečných cestách k benzince a zpátky?
A nevěřím tomu, že by o ně nebyl zájem v půjčovnách ve všech zajímavých turistických destinacích (namísto problémů s tím, že zákazník nestihl před vrácením dotankovat plnou, se jim auto samo doplní jenom během přípravy pro dalšího zákazníka).
Jsem zvědavý, jaký dojezd budou mít e-Berlinga (a jejich klony), protože tam kdyby byl dojezd přes 230 km, tak už by to začínalo být hodně zajímavé.