Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Rembaz  |  14. 06. 2020 07:59

50 a 75 kWh v naloženej dodávke.
To bude asi človek hľadať zásuvku vždy keď zastavi.

Odpovědět  |   | 

dítě nebohý, rodinná dodávka je vlastně mikrobus a tych 9 lidí ten výkon odveze, co uvádíš, tak to je akumulátor. Kolik ty najedeš za týden po městě? A každý nebydlí v paneláku aby musel hledat zásuvku.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  14. 06. 2020 10:10

9místnou dodávku si koupí rodina na cestování k moři a ne do práce, nebo firmy na taxikaření nebo vožení dělníku do háku, snad jen u toho taxikaření v městě kde bude dostatek 100kw nabíječek aby to o pauze nabil to půjde jinak to nemá smysl. A i když nebydlíte v paneláku kde by jste tahal šnůru z okna tak v domě se to ze zásuvky (krabice na zdi co něco stojí) bude nabíjet celou noc.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 06. 2020 17:03

Nebo si to třeba koupí hotel na svoz lidí od letiště a nádraží (v civilizovaném světě poměrně běžné řešení), A těm i těch 300 km postačí, protože auto se dost načeká na příjezdy, na vykládky... a tak podobně.
Kdo potřebuje lítat tisíce kilometrů, pro toho stále existuje dieselová verze, ale tu jouda vidět nechce.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  15. 06. 2020 06:42

A čemu vadí že se to bude nabíjet celou noc?

Odpovědět  |   | 
Ílon.M  |  15. 06. 2020 07:36

Máte svůj pohled zcela zkreslený. Především je holý nesmysl spekulovat proč si kdo kupuje 9-ti místnou dodávku. Nechte to na zákaznících.

No a pak vámi popisované představy:
Jen hlupák by si koupil auto, které využije 1x za rok na cestu k moři a to ještě bez záruky, že mu to "letos" finančně vyjde a pojede, když má sponzor na krku 9 hlav. Na takovou situaci si auto pronajme, protože ho to vyjde mnmohonásobně levněji a nemusí se později o nic starat.

Naopak každodenní ježdění má realitu, musíte totiž obvykle ty děti rozvézt po školách, případně je pak zase posvážet zpět domů, mezitím udělat meganákup pro devět tygrů a td. Dělníky do práce odvezete ráno, pak auto celý den někde stojí (a tedy se může v klidu dobíjet) a odpoledne zase rozvážíte dělníky domů.

Proč je problém nabíjení celou noc? Vy přes celou noc nespíte a jezdíte v autě?

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:29

nebohý mozek máš

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  15. 06. 2020 11:50

Ještě výkon ,60KW (ecomod) a nebo 100KW plný...to je tak do kolon a od semaforů k semaforum. Na nějaký předjíždění na okreskach, či zrychlení z 90-140 na předjetí na dálnici to úplně není.

Odpovědět  |   | 
king014  |  14. 06. 2020 09:07

Fajn že nám ten zázrak ukázali, teď ještě následuje taková drobnost jako najít dost hejlů co si ten povoz koupí

Odpovědět  |   | 
jouda  |  14. 06. 2020 10:07

To je sen, rodinou dodávku na cestování co ujede reálně tak 250 km Mě dá stará T4 na nádrž cca 1100 km a pak 5 minut na čerpačce a můžu valit dál.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  14. 06. 2020 10:09

Ty jezdíš s rodinou 14 hodin v kuse, pak dáš 5min přestávku a valíš dál? Foukáš taky svým dětem ciegretový kouř do kočárků?

Odpovědět  |   | 
jouda  |  14. 06. 2020 10:12

K moři se vleču mimo dálnice a tunely i přes 20 hodin v kuse s pauzama na chcaní které trvají kratší dobu než polodobití na čtvrtinu cesty (v případě že tam bude silná nabíječka a bez fronty které by při rozšíření elektromobilů udělali nabíječky na rezervace nebo pořadové lístky ).

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  14. 06. 2020 10:42

Presne tak. Mel by jet maximalne 2.5 hodiny a pak si dat tak 4 hodinovou pauzu na obhlidku pamatek v okoli. Sen kazdeho rodice

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 06. 2020 15:26

smrdutá dieselová T4 je zase sen všech rodičů okolo, hlavně těch, co mají tu smůlu, že zrovna jedou za takovým joudou!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 06. 2020 13:47

Hlavne tech 250km by pri trose stesti a cestovani v noci mohly byt v jen 2h jizdy. Maji pak na the nabijecce prespat? Nebo je lepsi si co 2h dat hodinovou veceri a obhlidku pamatek? A doufam, se si cestu dobre naplanuji a ten den nikam jinam nepojedou at je to nabite. Takovy to, ze mi zena auto nedotankuje maji resit odlozenim odjezdu o den/sezonu?

Odpovědět  |   | 

tak si to zhrneme- , ten mikrobus dojede na vlakové nádraží, děti a rodiče přesednou na RJ a pojedou vlakem. Nebo je doba kdy se jezdí k moři na kradenou naftu s paštikama?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 06. 2020 11:48

Ani tých 250km, keďže do nuly jazdiť nebudeš. K tomu človek pridá zimu a je to hneď tak 150km. Čo je naozaj bieda a vhodne maximálne na poskakovanie po meste.

Pretože už aj na vylet/lyže je 100km jedným smerom dosť malo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 06. 2020 15:20

Tak ono to taky je na poskakování po městě - vožení turistů z letiště do hotelu a pod.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 06. 2020 19:16

A preto to označujú ako rodinnú dodávku?

Odpovědět  |   | 
Ílon.M  |  15. 06. 2020 07:37

To je snad vina redaktora plátku a ne výrobce.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  15. 06. 2020 08:58

A kde som písal, že je to vina výrobcu?

Odpovědět  |   | 
Ílon.M  |  15. 06. 2020 10:26

Tak osočujte v této věci redakci. Pokud se vám nelíbí, jak redakce prezentuje tento vůz.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 06. 2020 10:19

Nevšimol som si, že by som niekoho osocoval.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  15. 06. 2020 16:10

Tak pro sedmičlenou rodinu (tím myslím dva dospělí a pět dětí) už to je rodinná dodávka. A ty tím budou třeba každý den jezdit z vesnice do města do škol, školek, za prací.

Nechápu, proč by si měla čtyřčlená rodina kupovat devítimístnou dodávku na cestu k moři, to jim nestačí pětimístná? Nebo jim nestačí si dodávku půjčit?

Nevím, proč hledat důvody, že něco nemůže využít někdo, kdo o to něco nestojí a pro koho to něco ani není určené.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  15. 06. 2020 16:34

Priznám sa, že netuším naco presne si reagoval.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 06. 2020 15:24

Ještě jsi zapomněl dodat, že tvoje stará T4 má potenciál sama o sobě zasmradit menší okresní město!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 06. 2020 17:05

Vzhledem k tomu, že ji už představili všichni ostatní z té spolupracující čtveřice, tak není ani pořádně důvod o ní mluvit, to bylo samozřejmé.
Nad joudy, kteří jediný smysl většího auta vidí v cestování k moři, se člověk může jen pousmát...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 06. 2020 21:54

e-Jumpy byl představen už 12. května, takže se jenom čekalo na doladění. Informace je to důležitá, protože právě ty detaily mezi jednotlivými značkami jsou někdy dost zásadní (ať již je to tvar přístrojovky, barva a čalounění interiéru, jemné doladění zpřevodování či tvrdosti podvozku).
Například mezi Dockerem a Citanem je ten rozdíl několik stovek tisíc v prodejní ceně. (I když třeba právě ten interiér mi u toho Dokkera přijde lepší, ale to je subjektivní.)

Vlastně jsem úplně nadšený z této řady vozidel. Po tom skočí v první řadě všechny ty různé hotelové transfery, cestovkáři vozící lidi po výletech, dopravci dětí do školy. Dokážete si představit, kolik ušetří jenom na zbytečných cestách k benzince a zpátky?
A nevěřím tomu, že by o ně nebyl zájem v půjčovnách ve všech zajímavých turistických destinacích (namísto problémů s tím, že zákazník nestihl před vrácením dotankovat plnou, se jim auto samo doplní jenom během přípravy pro dalšího zákazníka).

Jsem zvědavý, jaký dojezd budou mít e-Berlinga (a jejich klony), protože tam kdyby byl dojezd přes 230 km, tak už by to začínalo být hodně zajímavé.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 06. 2020 22:07

Rozdíl mezi těmi čtyřmi auty je jen vzhledový, technika je stejná. Takže informace je prostě jen... do počtu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  14. 06. 2020 22:59

Mě by se líbil tento pohon v Berlingu :(. Ale uplatnění si na najde i zde.. zejm. hotely a taxíky.. mohlo by to být náramně tiché.. luxusní.. Při cenách top verzí by se příplatek za elektro mohl "ztratit".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

včera | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo