Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

30 komentářů

komik
14. června • 22:59

Mě by se líbil tento pohon v Berlingu :(. Ale uplatnění si na najde i zde.. zejm. hotely a taxíky.. mohlo by to být náramně tiché.. luxusní.. Při cenách top verzí by se příplatek za elektro mohl "ztratit".

Allamarein
14. června • 17:05

Vzhledem k tomu, že ji už představili všichni ostatní z té spolupracující čtveřice, tak není ani pořádně důvod o ní mluvit, to bylo samozřejmé.
Nad joudy, kteří jediný smysl většího auta vidí v cestování k moři, se člověk může jen pousmát...

Rejpal
14. června • 21:54

e-Jumpy byl představen už 12. května, takže se jenom čekalo na doladění. Informace je to důležitá, protože právě ty detaily mezi jednotlivými značkami jsou někdy dost zásadní (ať již je to tvar přístrojovky, barva a čalounění interiéru, jemné doladění zpřevodování či tvrdosti podvozku).
Například mezi Dockerem a Citanem je ten rozdíl několik stovek tisíc v prodejní ceně. (I když třeba právě ten interiér mi u toho Dokkera přijde lepší, ale to je subjektivní.)Vlastně jsem úplně nadšený z této řady vozidel. Po tom skočí v první řadě všechny ty různé hotelové transfery, cestovkáři vozící lidi po výletech, dopravci dětí do školy. Dokážete si představit, kolik ušetří jenom na zbytečných cestách k benzince a zpátky?
A nevěřím tomu, že by o ně nebyl zájem v půjčovnách ve všech zajímavých turistických destinacích (namísto problémů s tím, že zákazník nestihl před vrácením dotankovat plnou, se jim auto samo doplní jenom během přípravy pro dalšího zákazníka).Jsem zvědavý, jaký dojezd budou mít e-Berlinga (a jejich klony), protože tam kdyby byl dojezd přes 230 km, tak už by to začínalo být hodně zajímavé.

Allamarein
14. června • 22:07

Rozdíl mezi těmi čtyřmi auty je jen vzhledový, technika je stejná. Takže informace je prostě jen... do počtu.

jouda
14. června • 10:07

To je sen, rodinou dodávku na cestování co ujede reálně tak 250 km :-D Mě dá stará T4 na nádrž cca 1100 km a pak 5 minut na čerpačce a můžu valit dál.

EL2020
14. června • 15:24

Ještě jsi zapomněl dodat, že tvoje stará T4 má potenciál sama o sobě zasmradit menší okresní město!

Rembaz
14. června • 11:48

Ani tých 250km, keďže do nuly jazdiť nebudeš. K tomu človek pridá zimu a je to hneď tak 150km. Čo je naozaj bieda a vhodne maximálne na poskakovanie po meste.Pretože už aj na vylet/lyže je 100km jedným smerom dosť malo.

EL2020
14. června • 15:20

Tak ono to taky je na poskakování po městě - vožení turistů z letiště do hotelu a pod.

Rembaz
14. června • 19:16

A preto to označujú ako rodinnú dodávku?

Rejpal
15. června • 16:10

Tak pro sedmičlenou rodinu (tím myslím dva dospělí a pět dětí) už to je rodinná dodávka. A ty tím budou třeba každý den jezdit z vesnice do města do škol, školek, za prací.Nechápu, proč by si měla čtyřčlená rodina kupovat devítimístnou dodávku na cestu k moři, to jim nestačí pětimístná? Nebo jim nestačí si dodávku půjčit? Nevím, proč hledat důvody, že něco nemůže využít někdo, kdo o to něco nestojí a pro koho to něco ani není určené.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
15. června • 16:34

Priznám sa, že netuším naco presne si reagoval.

Ílon.M
15. června • 7:37

To je snad vina redaktora plátku a ne výrobce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
15. června • 8:58

A kde som písal, že je to vina výrobcu?

Ílon.M
15. června • 10:26

Tak osočujte v této věci redakci. Pokud se vám nelíbí, jak redakce prezentuje tento vůz.

Rembaz
16. června • 10:19

Nevšimol som si, že by som niekoho osocoval.

Tommy
14. června • 10:09

Ty jezdíš s rodinou 14 hodin v kuse, pak dáš 5min přestávku a valíš dál? Foukáš taky svým dětem ciegretový kouř do kočárků? :-DB-]

Mirek
14. června • 13:47

Hlavne tech 250km by pri trose stesti a cestovani v noci mohly byt v jen 2h jizdy. Maji pak na the nabijecce prespat? Nebo je lepsi si co 2h dat hodinovou veceri a obhlidku pamatek? A doufam, se si cestu dobre naplanuji a ten den nikam jinam nepojedou at je to nabite. Takovy to, ze mi zena auto nedotankuje maji resit odlozenim odjezdu o den/sezonu?

petr r. (petrumr)
14. června • 20:19

tak si to zhrneme- , ten mikrobus dojede na vlakové nádraží, děti a rodiče přesednou na RJ a pojedou vlakem. Nebo je doba kdy se jezdí k moři na kradenou naftu s paštikama?

Xixao
14. června • 10:42

Presne tak. Mel by jet maximalne 2.5 hodiny a pak si dat tak 4 hodinovou pauzu na obhlidku pamatek v okoli. Sen kazdeho rodice :-D

EL2020
14. června • 15:26

smrdutá dieselová T4 je zase sen všech rodičů okolo, hlavně těch, co mají tu smůlu, že zrovna jedou za takovým joudou!

jouda
14. června • 10:12

K moři se vleču mimo dálnice a tunely i přes 20 hodin v kuse s pauzama na chcaní které trvají kratší dobu než polodobití na čtvrtinu cesty (v případě že tam bude silná nabíječka a bez fronty které by při rozšíření elektromobilů udělali nabíječky na rezervace nebo pořadové lístky :-D ).

king014
14. června • 9:07

Fajn že nám ten zázrak ukázali, teď ještě následuje taková drobnost jako najít dost hejlů co si ten povoz koupí

Rembaz
14. června • 7:59

50 a 75 kWh v naloženej dodávke.
To bude asi človek hľadať zásuvku vždy keď zastavi.

Honimir
15. června • 11:50

Ještě výkon ,60KW (ecomod) a nebo 100KW plný...to je tak do kolon a od semaforů k semaforum. Na nějaký předjíždění na okreskach, či zrychlení z 90-140 na předjetí na dálnici to úplně není.

petr r. (petrumr)
14. června • 9:41

dítě nebohý, rodinná dodávka je vlastně mikrobus a tych 9 lidí ten výkon odveze, co uvádíš, tak to je akumulátor. Kolik ty najedeš za týden po městě? A každý nebydlí v paneláku aby musel hledat zásuvku.

petr r. je blb
14. června • 15:29

nebohý mozek máš :-D:-D

jouda
14. června • 10:10

9místnou dodávku si koupí rodina na cestování k moři a ne do práce, nebo firmy na taxikaření nebo vožení dělníku do háku, snad jen u toho taxikaření v městě kde bude dostatek 100kw nabíječek aby to o pauze nabil to půjde jinak to nemá smysl. A i když nebydlíte v paneláku kde by jste tahal šnůru z okna tak v domě se to ze zásuvky (krabice na zdi co něco stojí) bude nabíjet celou noc.

Ílon.M
15. června • 7:36

Máte svůj pohled zcela zkreslený. Především je holý nesmysl spekulovat proč si kdo kupuje 9-ti místnou dodávku. Nechte to na zákaznících.No a pak vámi popisované představy:
Jen hlupák by si koupil auto, které využije 1x za rok na cestu k moři a to ještě bez záruky, že mu to "letos" finančně vyjde a pojede, když má sponzor na krku 9 hlav. Na takovou situaci si auto pronajme, protože ho to vyjde mnmohonásobně levněji a nemusí se později o nic starat.Naopak každodenní ježdění má realitu, musíte totiž obvykle ty děti rozvézt po školách, případně je pak zase posvážet zpět domů, mezitím udělat meganákup pro devět tygrů a td. Dělníky do práce odvezete ráno, pak auto celý den někde stojí (a tedy se může v klidu dobíjet) a odpoledne zase rozvážíte dělníky domů.Proč je problém nabíjení celou noc? Vy přes celou noc nespíte a jezdíte v autě?

Charouz
15. června • 6:42

A čemu vadí že se to bude nabíjet celou noc?

Allamarein
14. června • 17:03

Nebo si to třeba koupí hotel na svoz lidí od letiště a nádraží (v civilizovaném světě poměrně běžné řešení), A těm i těch 300 km postačí, protože auto se dost načeká na příjezdy, na vykládky... a tak podobně.
Kdo potřebuje lítat tisíce kilometrů, pro toho stále existuje dieselová verze, ale tu jouda vidět nechce.

Doporučujeme

Články odjinud