Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Po razii v segmentu užitkových vozů zacílil koncern PSA i na rodinné verze. Po Peugeotu je na řadě Citroën.

Po představení elektrických dodávek skupiny PSA je nyní řada na jejich osobní verze. Jako první jsme se podívali na Peugeot e-Traveller, který nyní doplňuje Citroën e-Spacetourer. Se svými sourozenci sdílí techniku a při výběru tak budou rozhodovat drobné rozdíly či osobní preference značky.

I e-Spacetourer tak bude k mání se dvěma verzemi bateire - 50 a 75 kWh. Menší mu vystačí k ujetí vzdálenosti 230 km a se silnější dojede o sto kilometrů dál. I zde vás čekají tři jízdní režimy, kdy ten nejekologičtější vás odkáže pouze na 60 kW. Slušnou dynamiku ale zaručí režim Sport, který s výkonem 100 kW naplno využívá potenciál ústrojí.

Peugeot e-Expert uzavírá trojku elektrických dodávek PSA. Taky ujede 330 km

Peugeot e-Expert uzavírá trojku elektrických dodávek PSA. Taky ujede 330 km

K dispozici budou čtyři provedení vozu - Feel, Shine, Business a Business Lounge. Na výběr bude i ze třech délek karoserie. Ta nejdelší měří 5,3 metru. Všechny verze pak mají na výšku 1,9 metru, aby nebyl problém se pohybovat i v podzemních garážích, kde se často nacházejí nabíjecí stanice.

Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

Toto pohonné ústrojí koncernu PSA umožňuje nabíjení i u 100 kW nabíječky. V takovém případě dosáhne baterie 80 % kapacity za půl hodiny. Citroën e-Spacetourer bude mít i bohatou výbavu, ke které se řadí například, elektrické ovládání bočních dveří, předkolizní brzdění či head-up displej. 

K dispozici bude několik rozvržení interiéru, který pojme maximálně devět osob. Podle některých zdrojů se evropští zákazníci dočkají svých vozů koncem letošního roku. Ceny zatím nejsou známy.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA. Od října 2014 patří pod Citroën také samostatná značka DS, která vyrábí luxusněji zaměřené vozy.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků