Už ani při tankování není nutné vystupovat z auta. U Shellu jde platit mobilem

Od 28. listopadu zavádí provozovatel čerpacích stanic Shell v České republice možnost platit za natankované pohonné hmoty přímo z vozu prostřednictvím digitální peněženky.
Už ani při tankování není nutné vystupovat z auta. U Shellu jde platit mobilem

Ti, kteří si nechávají natankovat u čerpacích stanic Shell od obsluhujícího personálu, nebudou od konce listopadu nuceni vystupovat z auta ani kvůli placení.

Společnost Shell, společně s firmou Mastercard totiž od 28. listopadu začne na většině tuzemských čerpacích stanic se známým logem nabízet možnost zaplatit za palivo prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu.

Půjde to díky nové službě Masterpass. Zájemci stačí, aby si stáhl příslušnou aplikaci do zařízení s operačním systémem Android nebo IOS. 

Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100

Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100

Postup při tankování bude následující: Nejprve řidič naskenuje QR kód umístěný na stojanu. Následně do aplikace zadá číslo stojanu a částku, za kterou hodlá natankovat. Poté udělá předautorizaci. Po schválení transakce pak začne tankovat. Pro kontrolu dostane do mobilu elektronickou účtenku.

Půjde samozřejmě natankovat  i plnou nádrž, to když řidič předem zadá vyšší limit.

Pomocí Masterpass lze samozřejmě platit i jinde. Například v téměř všech internetových obchodech a u šesti milionů obchodníků po celém světě.   

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 48 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků