Už ani při tankování není nutné vystupovat z auta. U Shellu jde platit mobilem

Od 28. listopadu zavádí provozovatel čerpacích stanic Shell v České republice možnost platit za natankované pohonné hmoty přímo z vozu prostřednictvím digitální peněženky.
Už ani při tankování není nutné vystupovat z auta. U Shellu jde platit mobilem

Ti, kteří si nechávají natankovat u čerpacích stanic Shell od obsluhujícího personálu, nebudou od konce listopadu nuceni vystupovat z auta ani kvůli placení.

Společnost Shell, společně s firmou Mastercard totiž od 28. listopadu začne na většině tuzemských čerpacích stanic se známým logem nabízet možnost zaplatit za palivo prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu.

Půjde to díky nové službě Masterpass. Zájemci stačí, aby si stáhl příslušnou aplikaci do zařízení s operačním systémem Android nebo IOS. 

Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100

Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100

Postup při tankování bude následující: Nejprve řidič naskenuje QR kód umístěný na stojanu. Následně do aplikace zadá číslo stojanu a částku, za kterou hodlá natankovat. Poté udělá předautorizaci. Po schválení transakce pak začne tankovat. Pro kontrolu dostane do mobilu elektronickou účtenku.

Půjde samozřejmě natankovat  i plnou nádrž, to když řidič předem zadá vyšší limit.

Pomocí Masterpass lze samozřejmě platit i jinde. Například v téměř všech internetových obchodech a u šesti milionů obchodníků po celém světě.   

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků