Už aby to bylo. Ford chystá technologii, která řidiče upozorní na výmoly

RS  |  21. 02. 2017 09:43  |  [185.7.22.xxx]

jupí já bych byl hlavně rád kdyby žádný díry nebyly, myslím v tý silnici...

Odpovědět  |   | 
K&K&K  |  21. 02. 2017 09:59  |  [86.49.51.xxx]

V ČR, kde je řada silnic jeden velký výmol, si ta technologie" rovnou hodí mašli.

Odpovědět  |   | 
B  |  21. 02. 2017 10:15  |  [193.202.91.xxx]

Stačí prostě nahradit bzučákem trvale připojeným na +12 V.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 02. 2017 10:51  |  [46.167.201.xxx]

Máš ode mně bod! Předběhl jsi mě

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  21. 02. 2017 13:55  |  [89.233.135.xxx]

Odpovědět  |   | 
kklll  |  21. 02. 2017 15:01  |  [193.165.176.xxx]

Jojo, palubka (zjednodušeně) bude permanentně blikat jak stromeček a řvát neustále

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2017 16:41  |  [217.195.168.xxx]

Klud, bez stresu - pre nase konciny bude v ramci tej uzasnej a skvelej EU mapa nalezite upravena, nieco v style ako vychodoeuropske vs zapadoeropske potraviny. Inak by to nevyhodilo zelenu bunecku *sme v pluse* v zaverecnom exceli.

Pivot nespominam, pretoze to uz je na dotycnych absolventov VS ekonomickej vysoko narocna nadstavba a nepredstavitelna prekazka.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 02. 2017 15:38  |  [78.102.245.xxx]

No nevím kdo si bude kupovat auto s trvale vyjící sirénou. A ta náhradní doporučená trasa povede přes Berlín nebo českým lesem?

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  21. 02. 2017 10:58

Hlavne aby se ty informace dostaly i k silnicarum, aby vedeli kam maji hodit lopatu vlazneho asfaltu.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  21. 02. 2017 11:58  |  [85.71.196.xxx]

Technologie bude zavedena ve všech zemích - až na ČR.
V ČR bude systém hlásit pouze silnice bez děr, aby se systém nepřehltil.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  21. 02. 2017 12:36  |  [109.108.97.xxx]

V ČR jsou i nějaké takové?

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  21. 02. 2017 13:07

Mozna asfaltove cyklostezky v lesich.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  21. 02. 2017 13:22  |  [85.71.196.xxx]

Opravovaná dálnice Brno-Vyškov byla první měsíc docela hladká. Teď při jízdě s přívěsem s jednou nápravou půlku cesty přívěs letí vzduchem jak to zase začíná drncat. Nejenomže je to předražený jak prase, ono to i stojí za hovno.

Odpovědět  |   | 
Dzambor  |  23. 02. 2017 11:57  |  [92.52.18.xxx]

A to potom ste neboli na SK :D tu opravovali výmoly takým štýlom, že liali do medzier roztavený asfalt. Takže už nemáme diery ale kopce z toho. Podstate to špárovali takým systémom, že kde bola jama tak je teraz skok. A cesty? Vlani "opravovali" v Trenčíne cestu takým štýlom, že v lete spravili rezy okolo výmolu, na jeseň to prišli opravovať, po dvoch týždňoch sa začal ten asfalt drobiť, a teraz už tam nie je a je tam opäť jama. Ten výmoľ pred opravou tam bol ale niekoľko rokov :D Inak cesty sa v Trenčíne z drvivej väčšiny neopravujú, veď načo, ušetrí sa na materiáli. Najviac čo ma ale serie, že si to odskáče podvozok, a už som uvažoval že si dám vypracovať znalecký posudok a budem si vymáhať škodu...lebo to čo sa deje celkovo na SR je totálna tragédia. Cesty sa neopravujú, dane sa dvíhajú...kde do prdele sú tie peniaze? A stále chýbajú.

Odpovědět  |   | 
CerVus  |  21. 02. 2017 12:08  |  [93.99.205.xxx]

hmm teď je jen otázkou kudy tu budeme jezdit, když nás to v ČR bude varovat na každé silnici

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 02. 2017 12:38  |  [178.23.220.xxx]

Loni ford zkoušel před výmolem nadzvednout kolo, aby do něj nezapadlo a výsledek je toto?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 02. 2017 13:14  |  [212.79.110.xxx]

Tak to určitě nebude auto pro Českou republiku

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 02. 2017 14:19  |  [194.228.23.xxx]

predpokladam, ze se bude jednat o smart technologii a za kazde zahoukani, dostane prislusny spravce te dane komunikace elektircky sok ...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  21. 02. 2017 15:18  |  [88.101.190.xxx]

No to je špatná zpráva pro české řidiče, na co potom budou vymlouvat ? Nekupovat Fordy není řešení, za chvíli s touhle vymožeností přijdou i ostatní výrobci aut a ještě něco vylepšeného přidají.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  21. 02. 2017 16:09  |  [86.49.189.xxx]

Kéž by každý Ford místo nějakého upozornění ihned ten výmol opravil ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2017 17:36  |  [217.195.168.xxx]

A preco nie, hovori sa tomu kompenzacia. Dajme im priestor a pracovnu silu /co u nas absolutne nie je problem/ a pozadujme investiciu do infrastruktury.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2017 20:35  |  [217.195.168.xxx]

aha, pardon, odpoviem si sam, to sa nezhoduje s prijmom toho-ktoreho predsedu tej-ktorej strany, ktora /ciste nahodou/, ma v tom-ktorom okrese starostu napojeneho na tu-ktoru firmu s tymi-onakymi pozemkovymi, tzv.zaujmami s privilegovanym kontaktom na nejaku tu rucitelsku firmu z Madagaskaru. Alebo sa mylim?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A