Útok krumpáčem radar v Moravských Budějovicích zničil

Předminulý týden jsme vás informovali o útoku na nechvalně proslulý stacionární radar v Moravských Budějovicích, který měří rychlost těsně před koncem obce při výjezdu na Znojmo. K útoku se přihlásila skupina nazvaná Crum Patch Team, která vyjádřila nesouhlas s podobným způsobem měření rychlosti a po, dle jejího tiskového prohlášení dlouhodobě neúspěšné snaze proti takovému měření bojovat standardními cestami, se rozhodla radar zničit a celou akci natočit na video. To si můžete prohlédnout ve výše zmiňovaném článku.

Podle tiskové zprávy společnosti Czech Radar, která tento radar vlastní a provozuje, je zařízení dle předběžných odhadů neopravitelné. Škoda tak pravděpodobně přesáhne dva miliony Kč a na neznámého pachatele bylo podáno trestní oznámení pro poškozování a ohrožování provozu obecně prospěšného zařízení, útoku na státní orgán a poškozování cizí věci.

Tisková zpráva bohužel neuvádí, zda byl na dané místo instalován radar jiný, nebo si řidiči od měření na tomto místě mohou alespoň na chvíli odpočinout. Budeme rádi, pokud tuto informaci někdo ze čtenářů zmíní v diskusi pod článkem.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků