Útok krumpáčem radar v Moravských Budějovicích zničil

Předminulý týden jsme vás informovali o útoku na nechvalně proslulý stacionární radar v Moravských Budějovicích, který měří rychlost těsně před koncem obce při výjezdu na Znojmo. K útoku se přihlásila skupina nazvaná Crum Patch Team, která vyjádřila nesouhlas s podobným způsobem měření rychlosti a po, dle jejího tiskového prohlášení dlouhodobě neúspěšné snaze proti takovému měření bojovat standardními cestami, se rozhodla radar zničit a celou akci natočit na video. To si můžete prohlédnout ve výše zmiňovaném článku.

Podle tiskové zprávy společnosti Czech Radar, která tento radar vlastní a provozuje, je zařízení dle předběžných odhadů neopravitelné. Škoda tak pravděpodobně přesáhne dva miliony Kč a na neznámého pachatele bylo podáno trestní oznámení pro poškozování a ohrožování provozu obecně prospěšného zařízení, útoku na státní orgán a poškozování cizí věci.

Tisková zpráva bohužel neuvádí, zda byl na dané místo instalován radar jiný, nebo si řidiči od měření na tomto místě mohou alespoň na chvíli odpočinout. Budeme rádi, pokud tuto informaci někdo ze čtenářů zmíní v diskusi pod článkem.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků