Ústí nad Labem: policisté svou inteligencí předčili zastupitele

52 komentářů

Josef
6. března • 14:25

Dejte volovi moc a vymyslí pouze volovinu!!!

Marek
6. března • 10:11

Pane Jando,
příště se zamyslete a pak smažte první třetinu článku. Zbytek clanku je ok. Myslím, že vztah občanů a policie nezávisí pouze na přístupu policie k občanům, ale i obráceně. Samozřejmě pan Bambas nemá podle vás dobré názory a to zde můžete také komentovat. Ale opravdu myslíte, že celé situaci pomůžete, když budete označovat policisty za buzeranty? Zde bych doporučil trochu sebereflexe a tolerance. Mezi policisty je asi tak stejně buzerantů, jako v celé naší společnosti. Osobně mám s policisty (především dopravními) jen dobré zkušenosti. Zřejmě se chovám na silnici podle pravidel... slušně a tak i oni ke mně.Je logické, že nejvíce zkušeností má s dopravními policisty ten, kdo více porušuje pravidla. To jsou většinou lidé velmi bezohlední, sobečtí (neuvědomují si, že ohrožují ostatní) a zřejmě také hrubí, když jsou policistou přistižení a pokáráni. Potom zde ventilují svou zkušenost, jak je policista buzeroval. Jak píšete v článku, velmi důležité je, zda policisté používají při uložení trestu/pokuty vlastní rozum a nedrží se striktně zákona. Prostor k tomu jistě mají a podle toho, co slyším, tak ho i využívají.Osobně si přeji daleko více policistů na silnicích v civilních autech kontrolujících agresivní řidiče.

m.
7. března • 17:19

Pane Jando, s pochvalou dopravní policie v onom městě za postoj v daném městě souhlasím. S tím, že jsou všichni ostatní policisté buzeranti a hlupáci, s tím se ztotožnit nemohu. Se stejnou logikou bych potom musel zkonstatovat, že všichni redaktoři auto-revue jsou neotesaní, nevychovaní tlučhubové. Rozumíte mi, že?B-]

heyhall
6. března • 13:09

Bravo, nejlepsi prispevek v teto diskusi....

m.
7. března • 17:21

OPRAVA
Pane Jando, s pochvalou dopravní policie v onom městě za postoj v dané věci souhlasím. S tím, že jsou všichni ostatní policisté buzeranti a hlupáci, s tím se ztotožnit nemohu. Se stejnou logikou bych potom musel zkonstatovat, že všichni redaktoři auto-revue jsou neotesaní, nevychovaní tlučhubové. Rozumíte mi, že?

pavel
6. března • 8:11

Je naprosto jasné ,že pan Kubata žije v jiném světě a se svou radní partou udělají cokoliv co naplní kapsy a pak odhopsají žít tam, kde se žít dá a kde rozhodoval rozum .

Polovnik
6. března • 1:17

Ale na věci to nic nemění.
Protože ten státní policista nepřímo řízený Langerstapem, na ten bordel co ve městě provádí ODSsáci a jimi přímo řízená městská policie, nebude mít vůbec žádný vliv.

Rufy
5. března • 22:04

S deseti přestupků zaplatí pouze asi jeden človíček pokutu protože nemá známého např.p.Novotného,nebo ředitele měst.policie kteří sjetiny z radarů , předávají k řešení seškrtané o jména známých,ale také svých jmen.A právě tento druh protetekčních lidí se chová na silnici jako.....,takže platit bude ta slušnější část řidičů.O stavu komunikacích bylo řečeno dost-jsou hrozné a když se opraví,tak za měsíc je tam díra zase,nikdo nekontroluje jak se to opraví,že by provize pro úřeníka který na opravy dává peníze?

bbb32
5. března • 17:27

není náhodou někdo ze zastupitelstva nějak zainteresovanej proti pirátům silnic? jako v našem městě, někdo přejel starostova syna...a za měsíc potom byly všude namontovaný zpomalovací prahy. co 10 m, to zpomalovací práh....

JencekSF
5. března • 18:30

vyberou se kvanta penez, kdyby alespon ty smerovaly do silnic.... rozhodne to pro mesto v zadnem pripade nebude ztratove a tim tuplem ne pro toho kdo bude radary dodavat a triplem pro toho, kdo tento navrh protlacil.:-(

Petr
5. března • 21:03

jsi si jisty, ze se vybere hodne penez? Lidi si navyknou jezdit pomalu tam kde musi a casem nacapaji jen par neznalku.... Ale hlavne, ze radary uz budou zaplacene firme, ktera je dodala, vcetne provizi.

MR02
5. března • 15:43

Stejně jako v jiných městech, včetně Zlína, Prahy atd. jde jen o to jak pod rouškou bezpečnosti naplnit (úspěšně) obecní pokladnu na pokutách. Pokud by šlo o bezpečnost, pak by se radary zásadně neumísťovali na komunikace, kde je minimum chodců, na čtyřproudové a jiné komunikace, které by si naopak zasloužili značku 70/90km. Nemluvě o tom, že před radarem nebývá žádné upozornění v podobě značky, jenž by řidiče zpomalovalo a dalo mu tak šanci "chovat se předpisově". Výsledek je ten, že represe má přenost před prevencí a každý kdo má přehled naopak přidá na úsecích před a za radarem.. Kocourkov jako jinde u nás.

heyhall
6. března • 13:07

Tak ted jste me opravdu rozesmal. Nejsem fanda radaru, ale vas vyrok :" ... a dalo mu tak šanci "chovat se předpisově"..." me opravdu rozesmal. Vy se proste mate chovat predpisove, tu sanci mate neustale... Jinak ovsem souhlasim, ze CR je proste Kocourkov (ale i diky takovym lidem, jako jste vy).

Steve
5. března • 13:50

No ono by se ještě dalo tolerovat pár stacionárních radarů, řekněme u škol, školek, dětských hřišť....., jenže se asi všichni oprávněně domníváme, že většina radarů bude na rovných úsecích kde je chodník oddělen polotem, obchvatech s minimální nebo žádnou zástavbou a podobných místech kde se radary ZAPLATÍ. 3-[:-OAD k tomu že úřadům nejde o bezpečnost řidiče. Před pár týdny se stala smrtelná dopravní nehoda. Předjíždějící vůz vyjel mimo vozovku a narazil do stromu. Pro pochopení: bylo to na silnici(1 třídy!!!), která se rok co rok opravuje a naváží se tam nová vrstva asfaltu. Silnice, už sříve velmi úzká, se za poslední roky s každou opravou trošinku z úžila a zvýšila. To má za následek, že krajnice je asi 10cm nad zemí kde je hned kousek příkop a stromy a šířka silnice je taková, že dva nákladní automobili maj obrovský problém se vyhnou a musí notně zpomalit.
Týden po nehodě se zde objevila značka nezpevněná krajnice a to je vše(teď ještě čekám na značku zákaz předjíždění, když je to nebezpečná pres 1km dlouhá rovinka). Rozšířit vozovku? Pokácet stromy(který jsou stejně hnusný a seschlý)? NE. Co na tom, že tam projede náklaďák či autobus co pět minut a je nucem minimálně jednou deakcelerovat na 50 aby se bezpečně minul s protijedoucí náklaďákem, případně radši celý rovný úsek jede padesát aby to moc nežralo při akceleraci. Plynulost nebo bezpečnost provozu přeci vůbec není důležitá ani na silnicích první třídy!!!!

pepa
5. března • 14:36

Kdyby jen 1. tridy. Miluju nase dalnice bez svodidel se stromy a billboardy kolem, kde se ted nekteri snazi prosadit 160km/h rychlost. A ty stromy s 40cm kmeny jsou 4 metry od silnice !!!

Steve
5. března • 16:40

Prostě ráj pro řidiče:-D

Losin
5. března • 13:44

Vážení ústečáci,
v první řadě si zjistěte kdo zadával požadavek na umístění většího počtu radarů ve Vašem městě a hlavně kolik za to dostal !!
V druhé řadě,při překročení rychlosti a následném změření jakýmkoli radarem žádejte při následném vyřizování postihu doklad o přezkoušení funkčnosti tohoto radaru !! Každý měřící přístroj musí mít každého půl roku atest o správnosti měření a taky jaká byla zjištěna při měření tolerance, většinou bývá + - 1-3 % takže se nedejte !! Držím palce !!

seat
5. března • 12:49

Konečně po dlouhé době dobře napsaný článek. Když jsem tuhle zprávu viděl tak jsem taky nevěřil vlastním očím. Pana Kočárka bych si klidně dokázal představit na místě hádejte koho?

ACE
5. března • 11:52

Všechno co dělá město je jen a jen o penězích, nějaká bezpečnost je naprosto ukradená. Normální poldové vždy tolerovali min. 10km/h (to je nějakejch 65 na tach.), kdyby to samý tolerovalo město vydělá si moooc málo. Proto veškerý plky vo zmoudření a inteligenci se sice pěkně čtou, ale realita je jen a jen o penězích.

Jar. Bárta
5. března • 11:42

Neměla by AR zaslat veřejné uznání onomu policistovi. Důvod k tomu je nemalý.
JB

štaflík
5. března • 10:59

Holt nedá se nic dělat. Kubata je dost jednoduchý nařvaný rádobypolitik, který byl rád tak slavný a populární, jako byl Gandalovič. Problém je, že mu nesahá ani po kotníky a tak se prostě musí zviditelňovat siláckými kecy. Kecy o nulové tolernaci mu možná zvedají sebevědomí a dělají jeho dušičce dobře, ale je to chudák.

neviditelny cernousek
5. března • 20:55

nejsem si jistej, ale Gandalovic byl a porad je hejtman Usteckeho kraje, Kubata je "jenom" starosta Usti

štaflík
8. března • 7:57

Opravdu si nejste jistej. Gandalovič nikdy nebyl hejtmanem. Byl primátorem Ústí a nyní ministrem zemědělství. Hejtmanem byl a je Šulc.

neodborník
5. března • 10:40

Typická arogantní jandovština, co k tomu víc dodat. Snad ať si pan Janda nastaví u svého BMW tempomat podle povolené rychlosti v místě kde projíždí a nebude mít problémy s radary. Když už je takový hračička do techniky, divím se že tempomat nepoužívá. Nebo že by ho to s jeho inteligenceí nenapadlo ? Poté by mohl napsat reportáž o zkušenostech s tempomatem, kdy se dá využívat, kdy ne, jaká je s ním spotřeba a podobně.

odbornik
5. března • 15:49

Je videt, ze tomu vubec nerozumis, tak tu nezakladej flame...

Jirka
5. března • 14:13

demente

Petr
5. března • 13:15

Je videt, ze tempomat nevlastnis, protoze by jsi tohle nemohl vypustit. A co je na tom clanku arogantniho? To ze kritizuje nesmyslne vyhazovani penez danovych poplatniku????

Milan
5. března • 12:13

:-) Jezdil jste s tempomatem někdy ? Sázím že ne, protože tempomat přidává a ubírá dle potřeby terénu - tzn do lehkého kopce i klidně zrychlí přes stanovenou rychlost (ostatně stačí si přečíst návod k obsluze, kde je na tento fakt poukazováno) kterou následně zase upraví. Jukněte se někde na reálnou rychlost třeba přes GPS při zapnutém tempomatu - budete se divit jak rychlost někdy skáče. A už vidím jak strážníkům budete vysvětlovat překročení rychlosti o 1 km/h tím, že jste měl tempomat :-)) P.S. méně závisti nad tím že má pan Janda BMW by Vám slušelo

AH
5. března • 11:24

Tyś fakt debil....

Pete
5. března • 12:08

Navíc závistivej :-) Ta jeho jedovatá poznámka o BMW :-D ubožáků je pořád dost

WOLF
5. března • 10:36

Vzhledem k novemu sluzebnimu zakonu a totalnimu oklesteni policejnich vyhod se v jednom 100 tisicovem meste ze strany statni policie uz vubec nemeri... proc by merili kdyz mestaci dostanou lepe zaplaceno. jinak tolerance do 60 normalne... coz je rozumne

bojler
5. března • 10:17

ze by se zaclo blyskat na lepsi casy?

honza
5. března • 10:54

A v cem jako ?

bojler
5. března • 12:49

prvni trochu rozumni policajti ;-)

michal
5. března • 18:16

To bude nějaká tamější anomálie. Tento živočich (policajt rozumný) se totiž vyskytuje jen velmi zřídka a měl by být zapsán na seznam druhů ohrožených vyhynutím.

děda Aleš
5. března • 22:49

Na silnicích se pohybuji a ne zrovna loudavě více ,než 40 let,milion kilometrů už mám taky za sebou,ale živočich z rodu řidič rozumný je snad ještě méně častým zjevem,než tenpolicajt.Zamyslete se nad tím,dokud je čas !

honza
5. března • 15:08

:-D

havlas
5. března • 9:33

Mám kamaráda policajta z dopravky v Ústí. Řekl, že oni při kontrole nastavují radar asi na 63 Km/h, což je rozumné ale měšťáci prý na 54 Km/h. Ještě je otázka, jestli mají na ten ramr co používají licenci od ČTU.

Janek
5. března • 9:32

Článek je pěkně napsaný a autor má mé uznání, popisovaná věc je ale velmi smutná. Jen se podivme, kolik v naší zemi za poslední měsíce a roky přibylo různých kamer, měření, odtahů, botičkaření atd. - prostě čiré represe proti řidičům - a jak málo se udělalo proto, aby to na ulicích opravdu vypadalo hezky a podobným přestupkům se zabránilo ještě dříve než k nim dojde. Máme ty nejmodernější represivní systémy zasazené do podmínek divokého západu, tomu odpovídají naše silnice a kvalita všeho, co s nimi souvisí.Na prvním místě je opravdu buzerace a až na druhém prevence a já se velmi divím, že je to právě policie, která před tím jako první varovně zdvihá prst. Ve zkorumpovaném prostředí už nám ale zřejmě nezbývá než spoléhat na takto nestandardní cesty, které dostanou věci do normálu, snad se takového stavu jednou přes všechno špatné dočkáme...

pavel
5. března • 9:30

magoři magorský, fakt jo!!! ti lidi jsou hovada. Tady v praze jsem taky kritizoval radary, a zajímavé je, že radary schvalují lidi, co nejezdí a pokud možno starší. Ale vždy nejezdí. TO znamená, že by měli držet hubu !!! to především. Jinak všem řidičům z ústí přeji hodně kilometrů bez pokud, to upřímně

JiVi
5. března • 10:03

jezdim, nejsem starej, ale zkusil bych se na to podivat z druhy strany .. schvalujou to lidi, co nejezdi, ale bydli tam . horsi uz to je s tim, kde nikdo mebydli, to nechapu, jak nekdo mohl odhlasovat - maximalne tak mestska rada... jsem zvedav, jak pak zodpovi volicum, kdyz se radary nezaplati .... :-))

Fido
7. března • 0:16

Na tom neco je.
Videl jsem uz hodne navrhu ruznych ekologickych spolku i mistnich lidi. Napr. pozadavky na zcela nesmyslne omezeni rychlosti a jeji mereni. Ne ovsem z hlediska bezpecnosti (komunikace je oddelena) ale z hlediska hluku od komunikace.
Jenze nesmyslne omezeni v danem miste automaticky znamena v tom miste dopravni spunt. Takze pujde hodne nahoru obsah zplodin, hluk nakonec nepoklesne protoze mensi mnozstvi rychleji jedoucich vozidel bude nahrazen mnohonasobne vetsim mnozstvim pomalu se sunoucich vozidel na nizsi rychlostni stupen (a tedy vydavajici stejny hluk) ...
A ve vysledku zhorseni nejen dopravni situace v celem okoli. Takovehle veci vyzaduji dukladne mereni a prozkoumani situace v sirsich souvislostech a ne za kazdou cenu ustupovat nejake skupine lidi na ukor tech ostatnich.

Mirko
5. března • 8:51

To je ten logický argument ... 3-[

WK
5. března • 8:50

...moc se mi tento článek líbil. Naprosto souhlasím s autorem, co se týče logického (byť krátkého) zmoudření vysokého představitele dopravní policie v Ústí n.L., který si dovolil nesouhlasit s instalací zbytečných radarů a doporučil ty prachy investovat do dopravní infrastruktury. Mě samotnému se šmírování a špehování soustavou stále zdokonalovaných kamerových systému velmi proti srsti a myslím si, že v mnoha případech jde o protiprávní špechování lidí, kteří nemají ani potuchy o tom, že jsou monitorováni (ale to je asi z jiného soudku současných problémů).
Jsem z Ústí n.L., a tak moc dobře vím, že je především potřeba opravit silnice, vybudovat nové, přehledné a především bezpečné křižovatky a přechody pro chodce, keré městu zoufale schází. Názor náčelníka dopravky pana Kočárka je tedy nadmíru aktuální a zabednění, krátkozrací a úplatní politici z magistrátu už spíše vidí, jak se jim zase nasype do korýtka. Je to smutné, ale dost pravděpodobné, protože vyhodit 20M za kamerový systém, který bude zase jenom buzerovat lidi (policajtům a úřadům to přidělá neskutečně práce) a požadovaný efekt ve formě snadného příjmu financí z pokut bude zcela jistě v jiných dimenzích, než kde to vidí primátor Kubata a jeho kolegové z magistrátu.
Jak je vidět, magistrátu a jeho čelným představitelům opravdu nejde o lidi, kteří je svými hlasy zvolili do zastupitelstva a do vykonávaných funkcí ve vedení města a kraje, ale především o svůj vlastní prospěch a snahu o co největší a hlavně stálý přísun do svých korýtek. Jinak by přece museli bez váhání tento stupidní návrh na instalaci dalších radarů do města zamítnout a ušetřené peníze nasměrovat do vybudování nových křižovatek, přechodů a kruháků - aby se zvýšila bezpečnost při jízdě po městě co nejméně lidí bylo zraněno nebo zabito - radary tomu určitě nezabrání.

honza
5. března • 8:35

Za tim vsim nehezky smrdi penize 3-[ Spousta penez, s bezpecnosti tohle nema co delat, jen se divim, jak moc si lide nechavaji kalet do xichtu a drzi ...

nik
5. března • 8:11

A jenom jsem zíral, když ústecký vrchní městský strážník tvrdil, že budou pokutovat za překročení rychlosti už o 1 km/h. To mají nějaké extra přesné radary s nulovou tolerancí měření?

bbb32
5. března • 17:30

ještě jak to ten strážník říkal s takovym blaženym výrazu ve xichtě. magor jeden...

wolff
5. března • 8:24

no prostě magoři bez maturity...:-D Jinak, pokud by měli základy fyziky, tak takový žblebt nemohou vypustit... Nakonec to dopadne...tak, že jim to rozcupují žaloby...na neoprávněný postup...

Smx
5. března • 7:49

Souhlasím s článkem. Musím říct, že jsem včera taky koukal jak z jara, když jsem to vyjádření zástupce policistů slyšel v TV - doporučuji povýšit.. ;-) A více takových policistů se zdravým rozumem.

Petr
5. března • 7:19

Mam tentyz nazor. Absolutni blbost vrazet 10-15milionu do radaru, kdyz tyto penize muzou byt pouzity, tak jak pise p. Janda. Ten nesmysl, ze se to mestu vrati na pokutach je dalsi ulet. Pokuty budou vybirat jen zpocatku, za par dni se vsichni nauci jezdit 40km/h a nachytaji jen nekolik nevedoucich. Co to pro Usti prinese je asi logicke. Hlavne, ze si nekdo namasti kapsu.

Midla
5. března • 7:17

Zkušenost mi říká za každým nesmyslem hledej peníze, tak by mě zajímalo koho kamarád a za kolik bude ty radary v Ústí dodávat, musí to být pěkný kšeftík - takové malé fuj-kapsch-mýto :-D Pan starosta, nebo spíše některý z náměstků, si asi chce ještě za své funkční období pořádně zamlaskat, za pár let se zjistí, že to bylo na hovno ale to už nikoho nebude trápit.

Bob
5. března • 11:12

100 bodov!
Myslím, že jen z debility by to asi nikoho nenapadlo - ano, musí to být zaplacené. Transparency international nás dobře hodnotí.
To, co tady je je parkovačněměřicí policie - ještě by to chtělo založit Městskou policii - aby dohlížela na veřejný pořádek, drobnou kriminalitu, chránila občany, ...

Doporučujeme

Články odjinud