„Úsporný” Cadillac Escalade Hybrid konečně i ve verzi Platinum

Cadillac Escalade hybrid, jenž není na americkém trhu rozhodně žádným nováčkem, se, jak již z názvu vyplývá, vyznačuje nízkou spotřebou a dokonce i přívlastkem „ekologický“. Našinec by samozřejmě mohl oponovat, vždyť v kombinovaném provozu si „vezme“ průměrně 11,7 l benzínu na 100 km, ovšem oproti běžné osmiválcové verzi je to až padesátiprocentní pokles. I tak zní různé „ekologické“ přívlastky v souvislosti s tímto modelem nanejvýš úsměvně, automobilka se tedy jeho prodeje rozhodla podpořit jinak.

Escalade Hybrid bude zhruba rok a půl po svém uvedení nabízen i ve verzi Platinum, což znamená, že už od výroby bude mít chromová 22-ti palcová kola, LED světlomety, multimediální systém a především mohutnou chromovou masku. Uvnitř čeká n zákazníka další dávka exkluzivity, která ve standardní verzi není zahrnuta, jako třeba speciální kůže s ozdobným prošitím, vyhřívaná sedadla a speciální koberečky.
Cena za tento luxusní hybrid začíná od 84 935 dolarů (zhruba 1 730 000 Kč) a nabízen bude jak ve variantě s pohonem jedné nápravy, tak i s pohonem 4x4.
Klepněte pro větší obrázek 
Cadillac Escalade Hybrid Platinum
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků