„Úsporný” Cadillac Escalade Hybrid konečně i ve verzi Platinum

Cadillac Escalade hybrid, jenž není na americkém trhu rozhodně žádným nováčkem, se, jak již z názvu vyplývá, vyznačuje nízkou spotřebou a dokonce i přívlastkem „ekologický“. Našinec by samozřejmě mohl oponovat, vždyť v kombinovaném provozu si „vezme“ průměrně 11,7 l benzínu na 100 km, ovšem oproti běžné osmiválcové verzi je to až padesátiprocentní pokles. I tak zní různé „ekologické“ přívlastky v souvislosti s tímto modelem nanejvýš úsměvně, automobilka se tedy jeho prodeje rozhodla podpořit jinak.

Escalade Hybrid bude zhruba rok a půl po svém uvedení nabízen i ve verzi Platinum, což znamená, že už od výroby bude mít chromová 22-ti palcová kola, LED světlomety, multimediální systém a především mohutnou chromovou masku. Uvnitř čeká n zákazníka další dávka exkluzivity, která ve standardní verzi není zahrnuta, jako třeba speciální kůže s ozdobným prošitím, vyhřívaná sedadla a speciální koberečky.
Cena za tento luxusní hybrid začíná od 84 935 dolarů (zhruba 1 730 000 Kč) a nabízen bude jak ve variantě s pohonem jedné nápravy, tak i s pohonem 4x4.
Klepněte pro větší obrázek 
Cadillac Escalade Hybrid Platinum
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků