C-HR se stal úspěšným modelem a právě na pokořených metách chce Toyota postavit novou generaci. Cílem je překonat dosavadní měřítka.
Psal se říjen roku 2014, kdy Toyota oznámila útok na segment crossoverů podmanivým konceptem C-HR. O dva roky později si zájemci mohli koupit kompaktní vůz na zvýšeném podvozku s tvary kupé a výstředním designem. Nyní se historie opakuje ve stejném scénáři.
C-HR čeká nová kapitola s jasným zadáním pro konstruktéry: překonat dosažené mety. Odpovědí je studie C-HR prologue z interního studia ED² se sídlem na jihu Francie. Designéři ponechali základní siluetu střechy se vzkazem, že uvnitř bude ještě více prostoru.
Nejvýraznější změny se odehrávají na přídi inspirované tvarem hlavy žraloka kladivouna. Základními stavebními prvky jsou zkosený nos s logem značky a lomený tvar LED světlometů, které svou tenkostí poukazují na moderní technologie. Celkový dojem dotváří užší sací otvor v nárazníku se specifickou voštinovou výplní.
Z boku chtěli návrháři dosáhnout harmonického sladění oblých tvarů s ostrými hranami tvořícími výrazný prolis uprostřed dveří. V duchu plastické architektury byla vymodelována také velká kola. Zadní partie jsou nadále divoké, baculaté a s menšími světly. Zajímavým prvkem je použití kontrastního odstínu síry na obou náraznících a střešním spoileru. To naznačuje, že C-HR bude v sériovém provedení pravděpodobně dostupné ve trojbarevné kombinaci.
Vzhledem k současnému portfoliu a zaměření Toyoty není pochyb o integraci hybridního a plug-in hybridního ústrojí. Navíc baterie se vyrábějí v Evropě.