Úspěšná expanze AAA AUTO

První zahraniční pobočka společnosti AAA AUTO se stala mezinárodní centrálou pro obchod s kvalitními ojetými automobily.

V autocentru, které bylo otevřeno teprve 26. dubna 2004 v nizozemském Utrechtu, se prodává měsíčně více než 400 vozů do 25 států (Ruska, Španělska, zemí střední Evropy, severní Afriky, arabských zemí a Skandinávie). Růst prodejů se měsíčně zvyšuje o 15 %. Výrazně roste také prodej přes internet, který představuje přibližně 50 % všech obchodů.

„Prodejní výsledky předčily naše nejodvážnější představy. Je to velmi pozitivní signál pro další expanzi společnosti, uvedl předseda představenstva Anthony James Denny.“ Začátkem ledna otevře AAA AUTO čtyři další zahraniční pobočky na Slovensku, v průběhu příštího roku bude následovat Budapešť (Maďarsko), Bukurešť (Rumunsko), Varšava a Katowice (Polsko) a Madrid (Španělsko).

Strategickým plánem European Auto Sales (EAS), 100% dceřinné společnosti AAA AUTO, je rozšíření obchodních aktivit do Ruska a do Číny. V obou zemích provádí společnost rozsáhlé průzkumy, zřídila zde vlastní obchodní kanceláře a vyjednává o spolupráci se silnými místními partnery. „Díky těmto velkoobjemovým obchodům budeme schopni nabízet stále lepší ceny také zákazníkům v České republice. Počítáme také s tím, že naši zaměstnanci ze všech ostatních států budou školeni v České republice našimi manažery. Českým manažerům bude naopak nabídnuta možnost uplatnit své schopnosti při řízení zahraničních poboček,“ dodal Anthony James Denny.

Doporučujeme

Články odjinud