nu což, asopon si snižím na pár KM spotřebu :-)) a jak vyjedu z omezení, dáme tomu napít a průměr zas bude nelidsky vysoko :-D D1 - permanentní staveniště...
Není nic efektivnějšího z hlediska vyjádření názoru na měření než to na měřeném omezení projet tachometrovou 65 km/h..Kdybyste postavili D35, jak jste slibovali, tak byste nemuseli ten průser přehazovat na řidiče...;-)
Riesenie malo byt vo forme svetelnych znaciek. Zaujimave ze nase zeleznice na to, ze najlepsia je svetelna riadiaca sustava, prisli uz pred par dekadami.Pracuje sa? Fajn, hoci aj 60 v miestach casteho vyjazdu a inych problemovych miest. Nepracuje sa o tretej rano? Fajn, potom v klude a v pohode kilecko. Prispelo by to okrem ineho aj lepsej motivacii vodicov vybrat si vhodny cas na dlhsiu cestu. Umiestnit to na portal ako predpoved pocasia a je to. No ale ano, radsej zarobime, ze.
Nejsem odborník, ale konkrétně v zúženích je podle mě omezení na 80km/h z toho důvodu, aby osobáky zpomalily na rychlost kamionů a všichni jeli zhruba stejnou rychlostí střídavou jízdou pokud možno bez předjíždění. Stačí, aby jeden řidič osobáku/dodávky nezvládnul v zúženém úseku předjíždění, zavadil o kamion, a stojí celá dálnice. Ani to nemusí být vina řidiče osobního auta - k zablokování jednoho jízdního směru úplně stačí, když zafouká boční vítr a návěs kamionu poskočí o metr doleva proti předjíždějícímu autu.
vodic auta sa NEMA CO PUSTAT do predchazdania, ak....zakon to jasne definuje. Bodka.
Tak to zkus vysvětlit všem těm, co např. v tom zúžení (80) nebo těsně před, jedou 100, jenom aby se dostali o celé JEDNO 🚐(🚛) dopředu! Už se mi párkrát stalo, že se vedle mne nevlezl. Jednou to byl např. osobák s jízdními koly vzadu na nosiči ( pochroumal si je), jindy to bylo SUV, či dodávka v pruhu 2,0 m, když já měl na šířku 3m a majáky. Ano, řidič je povinen.... V první řadě dodržovat pravidla!
Velmi dobré řešení.
Ať už s tím měřením jdou do pr..le! Ušetřit by se dalo tím, že by se neinstalovaly žádné radary, ale pokuty by se losovaly. Prostě by vylosovaný řidič dostal dopis s modrým, nebo s červeným pruhem, v něm by bylo napsané, že byl vylosován na zaplacení pokuty. Bez možnosti odvolání.
Tak mně je to úplně jedno, kde měří. Já jezdím s krabicí po dálnici vždy cca 90, někdy na rovince 100. Podle místních teoretiků se totiž díky vysokému těžišti každé SUV už v mírné zatáčce převrátí. Zdraví máme jen jedno, že?
Mne je to taky jedno, jezdim(e) predpisove. Navic na tom tankoD1romu nema rychlejsi jizda v obyc aute smysl/prinos.
Když ono to měření bude zrovna v těch 3 úsecích, kde už se bude jezdit po loni opravené polovině dálnice. Takže by tam už měly být širší pruhy a hlavně nový povrch. Tam, kde povrch bude připomínat spíše tankodrom, tak se tam asi moc rychle jezdit nebude, a snad proto se tam asi nebude ani měřit. Ale opravený bezpečnější úsek dálnice by díky úsekovému měření mohl znamenat i více pokut? ;-)
Je dokázáno, že nejrychlejší jízda je jízda plynulá! Čili, pokud pojedou všichni předpisovou rychlostí, nikdo nebude zbytečně kličkovat a předjíždět zvýšenou rychlostí, aby vzápětí brzdil, tak dojedou všichni rychleji a bezpečněji.
To je asi ten problém. Když je hustý provoz, tak to dost často ve zúžení zastavuje, přestože jsou tam 2 pruhy, a průměrná rychlost je tam tak 30-40 km/h. Zkrátka na některých místech ve špičkách nemá smysl měřit, i když tam není nehoda, spíš fantomová kolona. A když je naopak tak řídký provoz, že tam jede člověk celou dobu sám a ani v protisměru nic není a přitom se tam ani v tu dobu nepracuje, tak co je v dané situaci na určitém překročení té omezené rychlosti tak strašně nebezpečného?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.