Víme, kde se bude letos měřit na D1. Osmdesátku ohlídají radary na 3 úsecích

stealth01  |  12. 02. 2018 09:39

Tak mně je to úplně jedno, kde měří. Já jezdím s krabicí po dálnici vždy cca 90, někdy na rovince 100. Podle místních teoretiků se totiž díky vysokému těžišti každé SUV už v mírné zatáčce převrátí. Zdraví máme jen jedno, že?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2018 09:57

Mne je to taky jedno, jezdim(e) predpisove. Navic na tom tankoD1romu nema rychlejsi jizda v obyc aute smysl/prinos.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  12. 02. 2018 10:36

Když ono to měření bude zrovna v těch 3 úsecích, kde už se bude jezdit po loni opravené polovině dálnice. Takže by tam už měly být širší pruhy a hlavně nový povrch. Tam, kde povrch bude připomínat spíše tankodrom, tak se tam asi moc rychle jezdit nebude, a snad proto se tam asi nebude ani měřit. Ale opravený bezpečnější úsek dálnice by díky úsekovému měření mohl znamenat i více pokut?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 02. 2018 21:51

Je dokázáno, že nejrychlejší jízda je jízda plynulá! Čili, pokud pojedou všichni předpisovou rychlostí, nikdo nebude zbytečně kličkovat a předjíždět zvýšenou rychlostí, aby vzápětí brzdil, tak dojedou všichni rychleji a bezpečněji.

Odpovědět  |   | 
dilema  |  12. 02. 2018 22:57

To je asi ten problém. Když je hustý provoz, tak to dost často ve zúžení zastavuje, přestože jsou tam 2 pruhy, a průměrná rychlost je tam tak 30-40 km/h. Zkrátka na některých místech ve špičkách nemá smysl měřit, i když tam není nehoda, spíš fantomová kolona. A když je naopak tak řídký provoz, že tam jede člověk celou dobu sám a ani v protisměru nic není a přitom se tam ani v tu dobu nepracuje, tak co je v dané situaci na určitém překročení té omezené rychlosti tak strašně nebezpečného?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 02. 2018 13:41

Ať už s tím měřením jdou do pr..le! Ušetřit by se dalo tím, že by se neinstalovaly žádné radary, ale pokuty by se losovaly. Prostě by vylosovaný řidič dostal dopis s modrým, nebo s červeným pruhem, v něm by bylo napsané, že byl vylosován na zaplacení pokuty. Bez možnosti odvolání.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 02. 2018 17:33

Riesenie malo byt vo forme svetelnych znaciek. Zaujimave ze nase zeleznice na to, ze najlepsia je svetelna riadiaca sustava, prisli uz pred par dekadami. Pracuje sa? Fajn, hoci aj 60 v miestach casteho vyjazdu a inych problemovych miest. Nepracuje sa o tretej rano? Fajn, potom v klude a v pohode kilecko. Prispelo by to okrem ineho aj lepsej motivacii vodicov vybrat si vhodny cas na dlhsiu cestu. Umiestnit to na portal ako predpoved pocasia a je to. No ale ano, radsej zarobime, ze.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 02. 2018 17:57

Velmi dobré řešení.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  12. 02. 2018 18:26

Nejsem odborník, ale konkrétně v zúženích je podle mě omezení na 80km/h z toho důvodu, aby osobáky zpomalily na rychlost kamionů a všichni jeli zhruba stejnou rychlostí střídavou jízdou pokud možno bez předjíždění. Stačí, aby jeden řidič osobáku/dodávky nezvládnul v zúženém úseku předjíždění, zavadil o kamion, a stojí celá dálnice. Ani to nemusí být vina řidiče osobního auta - k zablokování jednoho jízdního směru úplně stačí, když zafouká boční vítr a návěs kamionu poskočí o metr doleva proti předjíždějícímu autu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 02. 2018 18:47

vodic auta sa NEMA CO PUSTAT do predchazdania, ak....zakon to jasne definuje. Bodka.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 02. 2018 20:51

Tak to zkus vysvětlit všem těm, co např. v tom zúžení (80) nebo těsně před, jedou 100, jenom aby se dostali o celé JEDNO 🚐(🚛) dopředu! Už se mi párkrát stalo, že se vedle mne nevlezl. Jednou to byl např. osobák s jízdními koly vzadu na nosiči ( pochroumal si je), jindy to bylo SUV, či dodávka v pruhu 2,0 m, když já měl na šířku 3m a majáky. Ano, řidič je povinen.... V první řadě dodržovat pravidla!

Odpovědět  |   | 
666  |  12. 02. 2018 22:02

Není nic efektivnějšího z hlediska vyjádření názoru na měření než to na měřeném omezení projet tachometrovou 65 km/h..

Kdybyste postavili D35, jak jste slibovali, tak byste nemuseli ten průser přehazovat na řidiče...

Odpovědět  |   | 
ententýn  |  13. 02. 2018 22:09

nu což, asopon si snižím na pár KM spotřebu a jak vyjedu z omezení, dáme tomu napít a průměr zas bude nelidsky vysoko D1 - permanentní staveniště...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A