Uříznutý volant Tesly prokázal tragickou slabinu. Krizovku nezvládl ani závodník

20 komentářů

pupák
1. prosince • 15:09

Tyhle elektrovozejčky jsou jenom pro zlost.

Hariprasad
27. listopadu • 2:19

Ten článek je nesrozumitelný. Tak jak, volant, ABS, nebo co vlastně?

Martin P.
25. listopadu • 15:18

Připomíná mi to trochu minulost kdy se v autoškole doporučovalo jistý úchop volantu. Protože se hájilo dogma, že dobrý správný řidič nikdy smyk přeci nedostane....
S těmihle berany jak ze starýcho letadla, opravdu není moc radno se snažit vytáhnou káru ze smyku.

Kuk Vykuk
25. listopadu • 5:27

Klikbajt jako prase.
V nadpisu se tvrdí že: “Uříznutý volant Tesly prokázal tragickou slabinu.”V článku se v zápětí dozvíme že: “Viníkem jsou nejspíš brzdy, konkrétně systém ABS. Ten prý funguje skvěle na rovné silnici, ale při najetí na hrbol selže. Nemusí to být ani tak vina Tesly, jako firmy Bosch.”Načez se hned pokračuje, že za to může uřízlej volant. Pdle mě za to může redaktor s uřízlou hlavou, která je mu beztak k ničemu. Redakce AR už píše stejný houna jako ti idioti z dezinfowebu kokotforum.

Radek
24. listopadu • 8:52

Nejkrásnější je to nevinné f*ck na konci :D

Max
23. listopadu • 22:36

Nechci se vas dotknout, ale viděli jste to video a slyšeli co ten řidič říkal? Problém byl se zablokovanými koly. Ta se zablokovala na hodně modifikovaném autě s vypnutou stabilizaci (spíš teda hacknutou).
On sám nezmiňuje problém s tím volantem jedinkrát. Napotřetí tu situaci zvládl.
Ano, evidentně mají dobré vztahy s teslou, takže by si asi nahlas nestěžoval, ale tohle video je úplně o všem jen ne tom volantu.
Nejsem fanoušek Tesly, ale fandím kvalitní novinařině a ta by se (já to teda nestudoval, ale myslím, že nejsem daleko od pravdy) měla dělat podle faktů.
Peace

JAC
24. listopadu • 11:18

Hmm a jaký je vlastně účel toho obdélníku ? Módní ? estetický ? Praktické to tedy není vůbec. Pokud řidič musí plný rejd točit víc než 90% tak si myslím, že je to v některých situacích nebezpečné.

Max
24. listopadu • 22:54

No nedelam si iluze…podle myho chtej aby to nebranilo vyhledu na displeje. Asi cekaj, ze s fsd budou ridici min koukat na silnici…

JAC
24. listopadu • 12:07

PS, Oprava mělo tam být 180°, ale i to je moc. Řekl bych tak 120° by bylo optimální.

Phoenix
24. listopadu • 8:13

Pomineme to, že když už zmiňují, že v může jezdit kdokoliv, tak kromě německé Autobahn na úsecích s povolenou neomezenou rychlostí se v běžném provozu na zmíněnou rychlost legálně žádný řidič nedostane, že ano... A pokud se to stane na závodním okruhu, tak tam je sám za sebe...

JAC
23. listopadu • 20:39

Což o to, první kopřivnický President měl také řídítka, ale maximálka byla někde kolem
30 km/hod.

zlepšovák
24. listopadu • 9:02

Tehdejší Präsident neměl ani střechu a dveře. Takže by se z něj v případě problémů při té maximálce asi dalo vyskočit nebo vypadnout i při rychlosti do těch 30 km/h. Když to porovnáme s tou Teslou, kde po havárii zůstaly nafouknuté airbagy, nešly zvenku otevřít dveře kvůli zapuštěným klikám, a nepodařilo se zvenku rozbít okna, když začala hořet, co z toho by asi bylo bezpečnější?
Takže Tesla s takovým volantem může být, ale měla by být bez dveří a bez střechy a s max. rychlostí 30 km/h. Asi by se tím také výrazně prodloužil její dojezd na jedno nabití? :-D

🫂
23. listopadu • 18:00

Ubohé, jak padající plechy.

JPP
23. listopadu • 17:39

Ten volant není uříznutý, je navržen přesně tak, jak je. Neměl by řidič předat řízení funkci "autopilot", když vidí, že řízení v krizové situaci s tímto typem volantu nezvládá? ;-) :-))

Xixao
24. listopadu • 20:16

Myslis do krizove situace, do ktere ho dostal “autopilot”? :-D

VK
23. listopadu • 21:47

Žádný autopilot u Tesly neexistuje, jen tak nazývají své asistenty a pokud máte pocit, že při řízení auta je v krizové situace nejlepší pustit volant, zavřít oči a ječet a čekat co se stane, tak doufám, že se na silnici moc často nevyskytujete a pokud ano, doufám, že to je dost daleko od míst, kde se na silnici pohybuji já.

jozka
23. listopadu • 19:31

Myslis ten "autopilot", ktery v krizove situaci prehodi rizeni na ridice?

Mirek
23. listopadu • 18:41

Tesla a funkční autopilot? :-D

JPP
23. listopadu • 19:31

Asi by šlo tímto způsobem porovnat, která z těch 2 věcí je v dané situaci lepší a která horší. Tedy pokud nejsou obě srovnatelně funkční, tzn. špatné a nebezpečné.

Mirek
24. listopadu • 17:19

Být tebou, tak pohledám, jaký ten "autopilot" má problémy a v jakých situacích boural. Možná potom pochopíš, že je to jen nedokonalý pomocník při řízení.

Doporučujeme

Články odjinud