Ural se přidal na Temnou stranu síly. Model Dark Force má i světelný meč

Tradiční výrobce motocyklů z ruského Irbitu představuje limitovanou sérii inspirovanou kultovní filmovou ságou Hvězdné války.

„Z předaleké továrny za pohořím Ural přichází Dark Force (temná síla). Ve standardní výbavě má světelný meč i LED světlomet a je celý černý, aby vám pomohl ukrýt se ve stínu.“ Těmito slovy představuje společnost IMZ-Ural nový model Dark Force, inspirovaný Hvězdnými válkami. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální výbava modelu Dark Force obsahuje LED světlo a také světelný meč („Lightsaber“ z oficiálního merchandisingu Star Wars)

Jedná se o limitovanou sérii, představenou zatím pouze na americkém trhu. Stojí 14 999 USD (v přepočtu asi 381 000 Kč) a k mání je pouhopouhých 25 kusů. 

Technika se od běžné nabídky Uralu neliší, soupravu motocyklu a postranního vozíku pohání vzduchem chlazený dvouválec s protiběžnými písty („boxer“) o objemu 749 cm3

Harley-Davidson 2016: Prohlédněte si novou modelovou řadu

Harley-Davidson 2016: Prohlédněte si novou modelovou řadu

Firma Ural, respektive její americký importér, reaguje touto poněkud recesistickou verzí na blížící se premiéru nejnovějšího pokračování filmové ságy Hvězdné války. Snímek Star Wars: Síla se probouzí bude v Americe poprvé veřejně promítán 17. prosince. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Až na barvu je to klasický Ural s kořeny v dávné minulosti

IMZ-Ural vyrábí motocykly vycházející z meziválečných BMW. V nabídce je několik modelů, které se liší jen výbavou (a v případě modelu Retro také provedením přední vidlice, místo kyvné má teleskopickou). Technický základ je vždy stejný. Motor dosahuje výkonu 30 kW a točivého momentu 57 Nm. Po nedávné modernizaci mají Uraly vstřikování paliva, kotoučové brzdy na všech kolech nebo hydraulický tlumič řízení. Ceny na českém trhu začínají na 349 000 Kč.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků