Úřady na ekologickou daň nezapomněly, od r. 2018 má platit i pro Euro 3

Quebe  |  19. 02. 2016 08:17

„Určitá skupina obyvatel nebude chtít zaplatit tři tisíce za převod méně ekologického vozidla a raději si pořídí vozidlo s vyšší emisní třídou. To bude sice o něco dražší, ale z hlediska dalších provozních nákladů by mělo vycházet levněji,“ řekl listu MF Dnes mluvčí ministerstva průmyslu a obchodu František Kotrba.

Autorům tohoto výroku bych zabavil veškerý majetek a alespoň na pět let zaměstnal jako dělníky na stavbě a dával jim plat 12 tisíc hrubého, aby si vyzkoušeli, jak ty jejich debilní nápady fungují v realitě.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  19. 02. 2016 08:53

Na doživotí do gulagu bych je poslal,pan Zeman něco naznačil,myslím že kalašnikov bude jediné řešení.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  19. 02. 2016 08:54

quebe neni zrovna komunistickej typ, co by chtel zabavovat majetek. pointa prispevku byla jinde. otazka je, co chcete videt a ceho se chytit ..

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  19. 02. 2016 08:53

presne .. fakt bych se toho cloveka zeptal, kde zije a s kym se styka. typickej priklad politickeho prasete, ktere ztratilo kontakt s realitou .. at se jdou bodnout, smejdi. to je fakt na ranu pesti do tlamy .. to jsem se zase pekne patecne vytocil ..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2016 14:22

V sucasnej totalite je v kontakte s tymi, od ktorych zavisi jeho existencia (bezni obcania to rozhodne nie su) a ktorych zaujmy musi presadzovat. Spoluzitie je symbioticke smerom nahor k tym, co maju v rukach statnu moc (politici to nie su) a paraziticke smerom nadol (k obcanom). Celok ako taky parazituje na obcanovi, zneuzivajuc vec, ktora sa nazyva stat. Kym sa takyto bordel nepohadze do uranovej bane a nezahrnie buldozerom (raz a navzdy) a nastoli sa take zriadenie, ktore bude k prospechu vacsiny, dovtedy to bude tu takto vyzerat.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  19. 02. 2016 14:32

tak ona to byla spise recnicka otazka :) myslim, ze tady vetsina vi, jak se veci maji. ale jinak hezky popsano ..

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 02. 2016 08:52

Určitá skupina obyvatel je prostě hluchá, slepá a tupá.

Když už mají vybráno a mají ne úplně blbý záměr, což tak ho konečně začít realizovat? Každému, kdo dá na vrakáč auto dát podle stáří šek nebo poukaz na slevu na nové auto, klidně i přenosný.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  19. 02. 2016 08:58

Něco jako Pablbkovo šrotovné ? Děkuju, nechci.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2016 01:21

Šrotovné to mělo v názvu, ale primárně šlo o podporu prodeje nových aut. Já chci podpořit právě to šrotování.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  20. 02. 2016 08:26

A co je to za debilní komplexy pořád chtít něco podporovat ? Nechte už sakra lidi taky normálně žít. Na nějaké podpory, subvence a dotace se vykašlete. Těmito způsoby se utratí nejvíc.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2016 20:49

No, já jsem si ty pitomé ekopoplatky nevymyslel. Já teď jen hledám způsob, jak peníze, které stát od lidí už vybral, zase lidem vrátit.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  19. 02. 2016 09:22

a ty penize na seky se vezmou kde? jako kdyz zaplatim vypalne podle emisni normy treba 10k, tak potom pri sesrotovani dostanu 10k voucher? a tu administrativni agendu, ktera bude tuhle saskarnu ridit, bude platit kdo? nechapu smysl odevzdat statu deset litru a pak si je zase vybrat. sloziteji uz by to neslo? aneb nebylo by jednodussi, kdybych nikomu nic nedaval a pak si ty penize utratil sam podle sveho? hlavne to neberte jako ofenzivu. mozna jsem jen ve vasi uvaze neco nepochopil. pak si vase reseni prectu velmi rad.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2016 01:18

O těch penězích se zmiňuje i článek. Byly už vybrány dopředu ve formě ekopoplatků s tím, že půjdou právě na podporu šrotování a nějak nedoputovaly. Jestli si je někdo jiný od majitelů aut vypůjčil, měl by je v lepších časech podle původního slibu vrátit. Ekopoplatky samozřejmě zrušit, protože efekt je, logicky, opačný než zdůvodnění jejich zavedení, a to stárnutí vozového parku. Administrativní náročnost nepatrná. Prostě půjdu na evidenci odhlásit auto s papírem z vrakáče, úřednice vymaže auto auto, zkontroluje, jestli splňuji podmínky a dá mi šek či poukaz. Ten se pak vymění za peníze. Klidně to nemusí být vázáno na nákup auta. Proč by ten, kdo dal auto na vrakáč, nemohl za obdržené peníze jezdit taxíkem nebo hromadnou dopravou? Krom provozovatelů těchto služeb to prospěje i obcím, protože se uvolní místa na parkovištích i cestách. Lze taky omezit balík peněz k rozdělení.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  20. 02. 2016 07:45

noo, myslite to zrejme dobre. stejne ale nevidim, co z toho pro me plyne dobreho. pokud dostanu stejne penez, tak to bylo zbytecne (pominu, ze mezitim devalvovaly). pokud dostanu mene penez, tak jsem by ostrihan. pokud dostanu vice penez, tak ok, ale to se nestane. administrativni narocnost nepatrna? no, v nasem statu optimisticke tvrzeni, ale nechame to byt. tak jako tak to nejaka zatez bude. kdo ji plati? danovy poplatnik. tak si asi budu porad myslet, ze si s temi svymi penezi muzu nalozit sam i bez nejakeho socialistickeho kolotoce. vzdyt pokud se budu chtit dopravovat, stejne je vynalozim. at na vlastni vuz, taxi nebo prostredek hromadne dopravy. stejne je to cele takova debata o nicem. jak uz tady jini napsali, nejde o zadne eko. jen o to, aby se z nas vytahly dalsi penize na sanovani rozhazenych (velmi eufemisticky receno) verejnych financi ..

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  20. 02. 2016 11:58

Pane Jarecku, musis pochopit, že zlodějským politikům jde hlavně o ten transfer dotace-voucher-ekovýpalné. Na nějakou přírodu, úsporu oni kašlou. Důležité je obrat lidi o peníze v zájmu ušlechtilých ideálů z té částky X Kč nějaký ten Ypsilonek cestou ukrást a pak na summitech se vzájemně plácat po ramenou, jak se všichni starají a jací jsou lidi blbci, že to dobrovolně platí.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2016 21:02

Samozřejmě, že to bylo zbytečné. Jde mi jen o částečnou nápravu škod. Ti, kteří je způsobili, je chtějí naopak páchat dál a ještě prohloubit. Obavy o provedení u nás jsou, bohužel, na místě. Když vidím, co se dá udělat z podpory na výměnu kotle. V těch frontách na ně snad stojí placený kompars.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 02. 2016 11:16

Na částečnou nápravu já se*u. Zrušit k0k0tiny a napravit to úplně. Počítám, že bude třeba tak jedno, dvě léta, nějaký ten milionek krimigrantů a lidi konečně prohlédnou a tu partu strejců pošlou k čertu.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  19. 02. 2016 09:38

A jak na tom vydělá vláda,která hledá příjmy pro zadlužený stát,ekologie jí vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2016 01:26

To se musí udělat před volbami. Tehdy se rozdávají příspěvky. Mezitím se zavádějí poplatky, aby na ně bylo.

Odpovědět  |   | 
xjohny  |  19. 02. 2016 09:23

Nevztekejte se, pořád lepší tohle než daň za výkon na Slovensku. Nebo taky Italové nám naše "nízké" náklady na pořízení a provoz vozidel můžou jen závidět. Musíte svět vidět z větší pespektivy než jen z vašeho okna či monitoru

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  19. 02. 2016 09:33

ano. a dokonce v eritreji nebo kongu jsou na tom lide jeste hure :) ti to muzou zavidet i italum nebo slovakum. no .. ale to neznamena, ze budu spokojeny s tim hnojem u nas. spis koukam nad sebe nez pod. pak ta perspektiva z vaseho okna ci monitoru muze vypadat zase trochu jinak :)

Odpovědět  |   | 
Marekx  |  19. 02. 2016 23:15

Spíše to pisatel myslel tak, že i když to nikoho netěší, jsme na tom ještě relativně dobře a může být mnohem hůře, pokud se ti hňupy tam nahoře nechají inspirovat právě třeba zmíněnou Itálii, kde je motorismus zatížen až neskutečnými daněmi. Pokud to jednou dorazí i tady, tak každý se svých oblíbených dvoulitrů a více bude muset chtě nechtě zbavit a koupit nějakou oturbenou nákupní tašku o objemu do 1.2, aby jej stát při provozování jeho oblíbené větší motorizace doslova nesedřel z kůže. Takže ano, jsme na tom ještě relativně velmi dobře.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  20. 02. 2016 07:47

ja tomu rozumel. jen jsem toliko odpovedel, ze se na veci snazim divat spise jinou optikou ..

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  22. 02. 2016 11:50

No vidíte. Já jsem byl v Itálii až za Anconnou v létě 2014 a z těch dopravních zácp jsem měl dojem, že auto tam fasuje každé děcko k jogurtu. A moc laciných šuntů jsem tam teda neviděl, když nepočítám ten můj 15let starý Volvík .

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  19. 02. 2016 10:04

Takhle bych to nesrovnával,za Muammara Kaddáfího byla třeba auta zdarma. Vláda by nám především měla vysvětlit stav naší ekonomiky,když se nás snaží obrat i o ty poslední korunky co v peněžence máme.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  19. 02. 2016 11:00

to, že nemáš prachy je jen tvoje vina.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  19. 02. 2016 11:22

...řekl soudruh v padesátých letech bývalému panu továrníkovi.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  19. 02. 2016 12:36

Vzpomněl jsem si na toho španělského úředníka co šest let nechodil do práce,kdyby jsme nemuseli tyhle zbytečné lidi,cikány a muslimy živit,tak obnovujeme vozový park,že by Japonsko bylo proti nám zaostalá země a ty bys tu nemusel mít tyhle přiblblé kecy.

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  20. 02. 2016 00:43

My mame zase dan za objem v podobe povinneho ruceni.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  20. 02. 2016 10:54

Ted jsem koukal na tu dan z výkonu:D a je to dost hustý:D Takové ceny jsem fakt nečekal...
Jen já bych za dan dal nějakých 20 000kč:D Tomu říkám zlodějna :D

Odpovědět  |   | 
dzelo  |  19. 02. 2016 13:48

Tenhle ekologický příspěvek je jen pouhé vydírání občanů ze strany vlády neboť o nějaké ekologii vůbec nelze mluvit. Zkoumá se jak nejlépe ožebračit občany a toto je zaručený zpsob příjmu do státní kasy-hnus!

Odpovědět  |   | 
paks  |  19. 02. 2016 19:26

Pozri sa na to z druhej strany, o koľko menej smradu bude vo velkych mestách keď zmiznú všetky staré smradľave TDIčka!!

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  20. 02. 2016 00:44

Ja mam pocit, ze TDI smrad moc vztah k papirove euro norme nema. Spis jde o to, jak je ktery majitel cu*ak.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  20. 02. 2016 12:05

Místo TDiček tady zas budou smrdět Slováci. To si nevybereš. B-)

Odpovědět  |   | 
paks  |  19. 02. 2016 19:26

Pozri sa na to z druhej strany, o koľko menej smradu bude vo velkych mestách keď zmiznú všetky staré smradľave TDIčka!!

Odpovědět  |   | 
USA  |  20. 02. 2016 10:35

euro3 benzin ma nižší limit na NOx nez euro5 nafta a v realu i euro6 nafta
saze euro3 benzin nemá proti naftakum zadny
i ten 15 let starej euro3 benzin je emisne cistsi nez většina nejnovějších euro6 naftových, tak nechapu, proc se ohanej ekologii

Odpovědět  |   | 
karel  |  22. 02. 2016 08:45

Podle mě, je lepší si před koupí našetřit 3 - 5k na EKO staré auto a to v řádu měsíců, než šetřit dalších 100k a více další roky, plus k tomu ještě opravovat stávající auto, které již dojíždí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A