Upravený Opel Insignia, tentokrát od Steinmetze

Nová Insignia se v showroomech ještě pomalu ani neukázala a už se hlásí ke slovu její úpravci. Steinmetz musel být jedním z prvních.

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o první ladičské vlaštovce u nového Opelu Insignia z pera společnosti Irmscher a už tu máme další. Tentokrát se série úprav standardního sedanu evropské filiálky General Motors ujal Steinmetz, který patří jako Irmscher k tradičním modifikátorům automobilů Opel, jejichž úpravám se věnuje již několik desetiletí. U Steinmetze čekali na nový projekt plných pět let, během kterých byla Insgnia vyvíjena k sériové podobě. Není proto divu, že právě Steinmetz patří mezi vůbec první firmy na světě, které pro zákazníky připravily sérii vyspělých úprav určených klíčovému modelu automobilky Opel. Modifikace Steinmetz směřují k vylepšení vzhledu a jízdních vlastností Insignie a jsou dostupné již ve chvíli jejího nástupu na trhy.

Série úprav zahrnuje sadu nových plastových doplňků exteriéru, tužší pérování, vylepšené brzdy a dvacetipalcové lité ráfky o průměru dvaceti palců, jež se dodávají v bílé a černé barvě. Nejvýraznější z modifikací je pochopitelně právě kompletní bodykit, jenž ale nemá za úkol pouze vozu přidat na jeho agresivitě, ale také zlepšit jeho aerodynamiku. Zahrnuje především spodní část předního spoileru, novou masku chladiče a spoiler na zádi. 
 
V podstatě jedinou úpravou, která by směřovala přímo ke zvýšení výkonu, je nový, vysokoprůtokový výfukový systém, zakončeným dvěma nerezovými koncovkami, vystupujícími pod zadním nárazníkem. Není však žádným tajemstvím, že Opel dokončuje práce na svém vlastním projektu, který se bude prodávat pod jeho tradičním označením OPC. A to i přesto, že Steinmetz patří ke skutečně skalním spolupracovníkům Opelu, pokud jde o vývoj modifikací pro jeho jinak tuctové modely.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Steinmetz
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků