Upravený Opel Insignia, tentokrát od Steinmetze

Nová Insignia se v showroomech ještě pomalu ani neukázala a už se hlásí ke slovu její úpravci. Steinmetz musel být jedním z prvních.

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o první ladičské vlaštovce u nového Opelu Insignia z pera společnosti Irmscher a už tu máme další. Tentokrát se série úprav standardního sedanu evropské filiálky General Motors ujal Steinmetz, který patří jako Irmscher k tradičním modifikátorům automobilů Opel, jejichž úpravám se věnuje již několik desetiletí. U Steinmetze čekali na nový projekt plných pět let, během kterých byla Insgnia vyvíjena k sériové podobě. Není proto divu, že právě Steinmetz patří mezi vůbec první firmy na světě, které pro zákazníky připravily sérii vyspělých úprav určených klíčovému modelu automobilky Opel. Modifikace Steinmetz směřují k vylepšení vzhledu a jízdních vlastností Insignie a jsou dostupné již ve chvíli jejího nástupu na trhy.

Série úprav zahrnuje sadu nových plastových doplňků exteriéru, tužší pérování, vylepšené brzdy a dvacetipalcové lité ráfky o průměru dvaceti palců, jež se dodávají v bílé a černé barvě. Nejvýraznější z modifikací je pochopitelně právě kompletní bodykit, jenž ale nemá za úkol pouze vozu přidat na jeho agresivitě, ale také zlepšit jeho aerodynamiku. Zahrnuje především spodní část předního spoileru, novou masku chladiče a spoiler na zádi. 
 
V podstatě jedinou úpravou, která by směřovala přímo ke zvýšení výkonu, je nový, vysokoprůtokový výfukový systém, zakončeným dvěma nerezovými koncovkami, vystupujícími pod zadním nárazníkem. Není však žádným tajemstvím, že Opel dokončuje práce na svém vlastním projektu, který se bude prodávat pod jeho tradičním označením OPC. A to i přesto, že Steinmetz patří ke skutečně skalním spolupracovníkům Opelu, pokud jde o vývoj modifikací pro jeho jinak tuctové modely.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Steinmetz
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků