Upravený Opel Insignia, tentokrát od Steinmetze

Nová Insignia se v showroomech ještě pomalu ani neukázala a už se hlásí ke slovu její úpravci. Steinmetz musel být jedním z prvních.

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o první ladičské vlaštovce u nového Opelu Insignia z pera společnosti Irmscher a už tu máme další. Tentokrát se série úprav standardního sedanu evropské filiálky General Motors ujal Steinmetz, který patří jako Irmscher k tradičním modifikátorům automobilů Opel, jejichž úpravám se věnuje již několik desetiletí. U Steinmetze čekali na nový projekt plných pět let, během kterých byla Insgnia vyvíjena k sériové podobě. Není proto divu, že právě Steinmetz patří mezi vůbec první firmy na světě, které pro zákazníky připravily sérii vyspělých úprav určených klíčovému modelu automobilky Opel. Modifikace Steinmetz směřují k vylepšení vzhledu a jízdních vlastností Insignie a jsou dostupné již ve chvíli jejího nástupu na trhy.

Série úprav zahrnuje sadu nových plastových doplňků exteriéru, tužší pérování, vylepšené brzdy a dvacetipalcové lité ráfky o průměru dvaceti palců, jež se dodávají v bílé a černé barvě. Nejvýraznější z modifikací je pochopitelně právě kompletní bodykit, jenž ale nemá za úkol pouze vozu přidat na jeho agresivitě, ale také zlepšit jeho aerodynamiku. Zahrnuje především spodní část předního spoileru, novou masku chladiče a spoiler na zádi. 
 
V podstatě jedinou úpravou, která by směřovala přímo ke zvýšení výkonu, je nový, vysokoprůtokový výfukový systém, zakončeným dvěma nerezovými koncovkami, vystupujícími pod zadním nárazníkem. Není však žádným tajemstvím, že Opel dokončuje práce na svém vlastním projektu, který se bude prodávat pod jeho tradičním označením OPC. A to i přesto, že Steinmetz patří ke skutečně skalním spolupracovníkům Opelu, pokud jde o vývoj modifikací pro jeho jinak tuctové modely.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Steinmetz
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků