Upravený Hyundai i40 dorazil do prodeje. Nový automat stojí 724 990 Kč

Upravený Hyundai i40 dorazil do prodeje. Nový automat stojí 724 990 Kč

Hyundai zahájil prodej další ze svých letošních novinek. Čeští zájemci si mohou nově pořídit modernizovanou i40. Jednou z hlavních změn je příchod kombinace dieselu a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Taková verze stojí minimálně (s výbavou Experience) 724 990 Kč, pokud sáhnete po sedanu. U kombi počítejte s částkou vyšší o třicet tisíc.

Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Sedmistupňový dvouspojkový automat se pojí výhradně s naftovým motorem 1.7 CRDi naladěným na 104 kW (141 k) a tvoří tak absolutní vrchol nabídky. S vyšší výbavou Premium se cena korejského sedanu i kombi přehoupne přes 800 tisíc korun. Zájemci o benzinový motor mohou sáhnout po dvoulitru GDI, který nabízí 121 kW (165 k). I ten je k dispozici s automatem, ale jde o šestistupňovou převodovku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Facelift přinesl také nová přední i zadní světla, přepracované nárazníky a jinou masku chladiče. Hyundai i40 dostal taktéž LED mlhovky nebo automatické přepínání dálkových světel. To je dostupné spolu se čtením dopravních značek a hlídáním jízdních pruhů pouze ve vyšší výbavě Premium. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků