Upravený Chrysler 300C s dieselovým šestiválcem

Pojetí Chrysleru 300C se nese v americkém duchu a jeho prodeje nejsou v Evropě nijak oslnivé. Opačnému vývoji má napomoci třílitrový naftový motor z produkce Mercedesu, který si můžete pod kapotu 300C objednat. A právě tuto kombinaci si vzala do parády ladičská firma Startech.
Upravený Chrysler 300C s dieselovým šestiválcem

Společnost Startech si vzala do parády americký model s evropským motorem. Původních 160 kW a 510Nm, které se v naftovém šestiválci 3.0 CRD nachází, nadopoval úpravou řídící jednotky na 192 kW (262 k). Točivý moment pak vzrostl až na 580 Nm. Chrysler 300C s ním pak ve verzi sedan zvládne sprint na stovku za 7,2 s (Touring 7,5 s) a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h (Touring 232 km/h).

Naftový motor nebyl svým zvukovým projevem úpravci moc po chuti, a tak došlo i na úpravu zvuku. Výfukové plyny se tak proženou upravenými laufy, což má přinést sportovnější zvuk. Celkové má být Startech 300C 3.0 CRD sportovně laděným vozem. Kromě upraveného výfuku dostane i chromovanou přední mřížku chladiče, přední a zadní upravené spoilery, boční prahové nástavce, střešní spoiler, zadní LED světla. K tomu dostane speciálně vyrábněná kola z lehkých slitin o rozměru 9x20 palců. Na nich najdeme pneu o rozměru 245/40 vepředu a 275/35 vzadu. Celkově půjde 300C o 40 mm blíže k zemí, díky upravenému podvozku.

V interiéru pak naleznete ušlechtilé materiály, jako je pravé dřevo, karbonové a hliníkové doplňky, pravou kůži a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků