Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Konverze terénních vozů na šestikolová monstra se v poslední době celkem rozmohla. Jednu takovou úpravu nabízí i jistý americký úpravce pro starší generaci Jeepu Wrangler. A vyřádil se i pod kapotou.

Dílna Wild Boar Off-Road z Kalifornie se zabývá výrobou off-roadových dílů pro řadu terénních vozidel, ale rovněž se specializuje na rozsáhlé přestavby. Pro letošní tuningovou výstavu SEMA v Las Vegas například experti připravili speciální verzi svého Wrangleru 6x6, který kromě jednoho páru kol navíc dostal i pořádně výkonnou jednotku pod kapotu.

Do základu nyní již starší třetí generace Jeepu Wranger tak byl uložen známý 6,2litrový kompresorem přeplňovaný osmiválec HEMI, jenž byste normálně našli třeba v Dodge Challengeru SRT Hellcat. Šestikolové monstrum tak nabízí výkon 527 kW (717 koní) a točivý moment 881 N.m. Zřejmě tedy dostatečná síla pro kompenzaci zvýšené hmotnosti instalací další nápravy a korby.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Mimo to dostal Wrangler podstatně zvýšený podvozek, 35palcové pneumatiky do těžkého terénu obuté na nových kolech, rozšířené blatníky, paket ochranných nárazníků (vepředu s navijákem), zamračenou mřížku chladiče, karbonovou kapotu s většími výdechy vzduchu, trojici světelných LED ramp a trubkový rám kolem kabiny i korby.

Právě šestikolový Wrangler s motorem z Hellcatu, který byl součástí výstavní plochy na SEMA, je nyní nabízen k prodeji. Dílna si však za něj žádá vskutku tučnou částku – 289.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 6,5 milionu korun. Na druhou stranu, pořád jde o levnější stavbu než v případě texaského Hennessey, jenž si svůj VelociRaptor 6x6 cení na zhruba 7,9 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků