Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Konverze terénních vozů na šestikolová monstra se v poslední době celkem rozmohla. Jednu takovou úpravu nabízí i jistý americký úpravce pro starší generaci Jeepu Wrangler. A vyřádil se i pod kapotou.

Dílna Wild Boar Off-Road z Kalifornie se zabývá výrobou off-roadových dílů pro řadu terénních vozidel, ale rovněž se specializuje na rozsáhlé přestavby. Pro letošní tuningovou výstavu SEMA v Las Vegas například experti připravili speciální verzi svého Wrangleru 6x6, který kromě jednoho páru kol navíc dostal i pořádně výkonnou jednotku pod kapotu.

Do základu nyní již starší třetí generace Jeepu Wranger tak byl uložen známý 6,2litrový kompresorem přeplňovaný osmiválec HEMI, jenž byste normálně našli třeba v Dodge Challengeru SRT Hellcat. Šestikolové monstrum tak nabízí výkon 527 kW (717 koní) a točivý moment 881 N.m. Zřejmě tedy dostatečná síla pro kompenzaci zvýšené hmotnosti instalací další nápravy a korby.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Mimo to dostal Wrangler podstatně zvýšený podvozek, 35palcové pneumatiky do těžkého terénu obuté na nových kolech, rozšířené blatníky, paket ochranných nárazníků (vepředu s navijákem), zamračenou mřížku chladiče, karbonovou kapotu s většími výdechy vzduchu, trojici světelných LED ramp a trubkový rám kolem kabiny i korby.

Právě šestikolový Wrangler s motorem z Hellcatu, který byl součástí výstavní plochy na SEMA, je nyní nabízen k prodeji. Dílna si však za něj žádá vskutku tučnou částku – 289.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 6,5 milionu korun. Na druhou stranu, pořád jde o levnější stavbu než v případě texaského Hennessey, jenž si svůj VelociRaptor 6x6 cení na zhruba 7,9 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků