Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Konverze terénních vozů na šestikolová monstra se v poslední době celkem rozmohla. Jednu takovou úpravu nabízí i jistý americký úpravce pro starší generaci Jeepu Wrangler. A vyřádil se i pod kapotou.

Dílna Wild Boar Off-Road z Kalifornie se zabývá výrobou off-roadových dílů pro řadu terénních vozidel, ale rovněž se specializuje na rozsáhlé přestavby. Pro letošní tuningovou výstavu SEMA v Las Vegas například experti připravili speciální verzi svého Wrangleru 6x6, který kromě jednoho páru kol navíc dostal i pořádně výkonnou jednotku pod kapotu.

Do základu nyní již starší třetí generace Jeepu Wranger tak byl uložen známý 6,2litrový kompresorem přeplňovaný osmiválec HEMI, jenž byste normálně našli třeba v Dodge Challengeru SRT Hellcat. Šestikolové monstrum tak nabízí výkon 527 kW (717 koní) a točivý moment 881 N.m. Zřejmě tedy dostatečná síla pro kompenzaci zvýšené hmotnosti instalací další nápravy a korby.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Mimo to dostal Wrangler podstatně zvýšený podvozek, 35palcové pneumatiky do těžkého terénu obuté na nových kolech, rozšířené blatníky, paket ochranných nárazníků (vepředu s navijákem), zamračenou mřížku chladiče, karbonovou kapotu s většími výdechy vzduchu, trojici světelných LED ramp a trubkový rám kolem kabiny i korby.

Právě šestikolový Wrangler s motorem z Hellcatu, který byl součástí výstavní plochy na SEMA, je nyní nabízen k prodeji. Dílna si však za něj žádá vskutku tučnou částku – 289.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 6,5 milionu korun. Na druhou stranu, pořád jde o levnější stavbu než v případě texaského Hennessey, jenž si svůj VelociRaptor 6x6 cení na zhruba 7,9 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 1 příspěvek
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků