Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Konverze terénních vozů na šestikolová monstra se v poslední době celkem rozmohla. Jednu takovou úpravu nabízí i jistý americký úpravce pro starší generaci Jeepu Wrangler. A vyřádil se i pod kapotou.

Dílna Wild Boar Off-Road z Kalifornie se zabývá výrobou off-roadových dílů pro řadu terénních vozidel, ale rovněž se specializuje na rozsáhlé přestavby. Pro letošní tuningovou výstavu SEMA v Las Vegas například experti připravili speciální verzi svého Wrangleru 6x6, který kromě jednoho páru kol navíc dostal i pořádně výkonnou jednotku pod kapotu.

Do základu nyní již starší třetí generace Jeepu Wranger tak byl uložen známý 6,2litrový kompresorem přeplňovaný osmiválec HEMI, jenž byste normálně našli třeba v Dodge Challengeru SRT Hellcat. Šestikolové monstrum tak nabízí výkon 527 kW (717 koní) a točivý moment 881 N.m. Zřejmě tedy dostatečná síla pro kompenzaci zvýšené hmotnosti instalací další nápravy a korby.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Mimo to dostal Wrangler podstatně zvýšený podvozek, 35palcové pneumatiky do těžkého terénu obuté na nových kolech, rozšířené blatníky, paket ochranných nárazníků (vepředu s navijákem), zamračenou mřížku chladiče, karbonovou kapotu s většími výdechy vzduchu, trojici světelných LED ramp a trubkový rám kolem kabiny i korby.

Právě šestikolový Wrangler s motorem z Hellcatu, který byl součástí výstavní plochy na SEMA, je nyní nabízen k prodeji. Dílna si však za něj žádá vskutku tučnou částku – 289.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 6,5 milionu korun. Na druhou stranu, pořád jde o levnější stavbu než v případě texaského Hennessey, jenž si svůj VelociRaptor 6x6 cení na zhruba 7,9 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků