Úpravce v Česku hledá limity VW Polo GTI. Omezovač posunul až na 300 km/h

V BSR se nezaměřili pouze na výkon, ale myslí i na ovladatelnost. Pomoci mají originální díly renomovaných značek.

Volkswagen Polo GTI v nynější generaci vsadil na přeplňovaný dvoulitr, čímž potěšil nejen nás. Výkonem 147 kW (200 koní) to dokonce dotáhl na Golf GTI páté generace. Švédský úpravce BSR, konkrétně jeho česká buňka, se však rozhodl podívat se mu ještě trochu na zoubek. Výsledkem je kit BSR Stage1, který s Polem dělá divy.

Poprvé za volantem VW Polo GTI: S manuálem bude perfektní! (+videa)

Poprvé za volantem VW Polo GTI: S manuálem bude perfektní! (+videa)

Vyznačuje se softwarovým navýšením výstupních hodnot motoru na 245 koní a 425 N.m (původně 327 N.m). Zajímavé je i posunutí omezovače rychlosti k hranici 300 km/h. Kit vyjde na 20.753 Kč a neomezuje se na manuální či automatickou převodovku. Funguje v obou případech, jen bychom se báli o životnost spojky, která v sériovém provedení není na takový točivý moment domenzovaná. Dynamické hodnoty upraveného vozu nejsou k dispozici.

Pro lepší stabilitu v zatáčkách a snížení světlé výšky (20 až 25 mm vpředu, 30 mm vzadu) slouží kratší pružiny Eibach za 4836 Kč. Úpravy jsou homologované a dostanete na ně záruku - na pružiny 5 let, na tuningový kit 1 rok.

Němci stvořili silniční závoďák: VW Polo GTI teď má 320 koní a 430 N.m

Němci stvořili silniční závoďák: VW Polo GTI teď má 320 koní a 430 N.m

Stále se však jedná o takový civilní a umírněný tuning. Pokud chcete ze svého Pola GTI opravdovou raketu, sáhněte po balíčku od Siemoneit Racing za necelých 300.000 Kč. Ti z GTI vytáhnou 320 koní, pohrají si s podvozkem a kokpit osadí i závodními skořepinami. 

Fotografie jsou pouze ilustrační

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek