Úprava aut z Dieselgate v ČR povinná nebude, potvrdil Dan Ťok

Bimbo  |  11. 01. 2016 15:10

ještě aby jo

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  11. 01. 2016 15:19

Jistě pane ministře. V USA ty zmetky povinně vykoupí a u nás můžete dostat plastové sítko zcela zdarma.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  11. 01. 2016 15:31

Ty sám jsi zmetek. Do podzimu amíci spokojeni jezdili a užívali si jízdu. Najednou někdo vytáhne kauzu a všichni se můžou podělat. Vykupovat ojetá auta za cenu nových je pěkná prasárna. Když to auto léta někomu sloužilo a teď de-facto za nic dostane ten člověk plnou částku je hodně TRAPNÉ. Pochopil bych odkup za tržní cenu, ale toto je sviňárna.

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  11. 01. 2016 15:52

Holt v USA to funguje jináč

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 01. 2016 16:12

v Americe hrají totiž rovinu. A nikdo si tam nedovolí podvádět a pak ještě (nejspíše) uplácet politiky, aby nedostal pokutu jako v Evropě.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 01. 2016 17:29

Naprostý souhlas s Nobodym. Je to jen americká vychcanost.

Odpovědět  |   | 
hoax  |  11. 01. 2016 19:59

robili porovnanie nabohatsie europske staty keby sa ocitli v usa tak by z nich boli najvacsi chudaci ... ja myslim ze ta vychcanost ... ma zmysel ... a to nehovorim o rozkradani republik ... neviem presne ako v CZ ale to co sa deje na slovensku by v amerike bola uz revolucia... 100x

Odpovědět  |   | 
pedro  |  13. 01. 2016 00:14

Ty tomu říkáš vychcanost, já tomu říkám nenechat si s**** na hlavu...

Odpovědět  |   | 
benzín  |  11. 01. 2016 15:59

Ptám se už podruhé, ale co jestli Německo a Rakousko nařídí povinnou opravu. To se všichni ze zemí V4, už nikdy nekouknou na západ?
Už vidím za hranicema ty natěšený dopraváky, to by určitě zakázali těm neopraveným plečkám, pohyb po svých pozemních komunikacích.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 01. 2016 16:16

Natěšení skopčácký cajti teď maj jiné problémy, než se vrtat v česko-skopčáckých autech. Němky jim tak ošahávají mohamedi. Sie schaffen das.

Odpovědět  |   | 
lulinak  |  11. 01. 2016 16:09

pisu to od zacatku ze neexistuje pravni uprava ktera by donutila me jako majitele vozu abych proti sve vuli dovolil nekomu aby mi rozjebal auto, hnal bych urednika holi....

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 01. 2016 16:25

o jaké právní "úpravě" tu je řeč? Tady se přece jedná o PODVOD už při samotné homologaci. Z toho logickým postupem vypadne, že tato auta bereme jako NEHOMOLOGOVANÁ, a tedy že bez opravy/úpravy nemají na silnici co dělat.

Jenže pokud bychom použili tento "selský rozum", byl by problém s voliči (nejen v ČR), takže se to zakamufluje s tím, že "není zákon" (stejně jako to dopadlo o stáčení tacháčů).

Odpovědět  |   | 

tady se dá říct jen LOL

Deklarovaný emise v reálným provozu nesplní žádný, opakuji ŽÁDNÝ, a pro jistotu pokud by to někdo nepochopil ještě jednou, ŽÁDNÝ dneska prodávaný auto.. Primárně to je proto, že měřicí cyklus NEDC nemá s realitou nic společnýho a všechny auta jsou pro něj upravována v duchu pravidla: co není zakázáno, je povoleno... A poznáš to velmi snadno. Pokud by v reálným světě odpovídaly emise, jezdil bys za tabulkovou spotřebu...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 01. 2016 20:19

milý zlatý, ale tady nejde o emise v reálném provozu, o tom jsem nenapsal ani čárku, ale o PODVOD při homologačním měření (a je úplně irelevantní, zda se jedná o vypovídající měření nebo ne). Jestliže bylo měření zmanipulováno, má se obecně v takových případech za to, že je neplatné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2016 21:00

Na to mohu dát jen podpůrný hlas se jménem DUKOVANY. Kdo ví o co se jedná, nebude se hloupě ptát.

Odpovědět  |   | 

to si tak naivní že si myslíš, že tohle používal jen VW? Rozdíl je v tom, že VW se přiznal a ostatní se drželi klasického Plzákovského: Zatloukat, zatloukat zatloukat...

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  12. 01. 2016 00:04

Porad to smerujes jinam, NIKDO nerika kdo vsechno, NIKDO nerika ze ostatni ne, ale u VW to bylo prokazano, tecka.
A rozhodnuti v CR se vubec nedivim, je to jen obraz bordelu co tady je....

Odpovědět  |   | 
*  |  11. 01. 2016 20:12

Bingo!!! Přesně tak... Jsou PODVODEM HOMOLOGOVANÁ, tudíž nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích. Zde není absolutně o čem diskutovat.

Odpovědět  |   | 
*  |  11. 01. 2016 20:49

Jenže absolutní většina voličů nejsou majitelé těchto nehomologovaných aut. V zájmu volebního úspěchu politika by snad mělo být, nenaštvat většinu jeho potencionálních voličů?
Zde se očividně nadržuje menšině a většina to přeci nějak rozdýchá...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 01. 2016 10:28

český hospodářský zázrak je téměř synonymem pro český automotive. Když bude mít VW po žížalkách, bude problém i v ČR.

Odpovědět  |   | 
*  |  12. 01. 2016 16:33

Naivo

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  11. 01. 2016 16:16

Pane Ťok a co mýto, jak to vypadá? Já vím, vono to nějak dopadne, radši budeme řešit krávoviny.

Odpovědět  |   | 
fri  |  11. 01. 2016 16:52

Na V4 si můžou říkat co chtějí - právní dopad je nulový. Pokud se evr.komise dohodne na jiném postupu, bude platit ten a V4 si může debatovat dál

Odpovědět  |   | 

evropská komise si je vědoma toho, že přílišné potrestání VW by bylo kontraproduktivní, protože VW je z hlediska ekonomiky pro EU nepostradatelný. Proto se to bude řešit stylem "vlk se nažral a koza zůstala celá." USA je tenhle aspekt u řiti, tak tam to bude jiná písnička...

Odpovědět  |   | 

Ťok toho už nakecal.. Do konce roku to stihne ještě odvolat co odvolal a slíbit co slíbil.. minimálně 3x...

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  11. 01. 2016 21:57

Ťok....? Tomu nejni možné už nic věřit. Povinné. Pak nepovinné. Pak povinné a teď nepovinné.
V DE to ale bude povinné. Asi tam mají jiná auta než v ČR.
Je to jedna velká špína, ta politika.

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 01. 2016 23:29

Auta tam mají stejná,ale občan Německa je někdo a politik mu slouží. My jsme otroci co musí držet hubu,makat a platit. Koho zajímá,že zemřeš v 50 na rakovinu,nebudeš jim přeci narušovat jejich politicko-ekonomické zájmy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A