Tuplovaně vzácná verze legendárního japonského sporťáku má dokonce i převozní plachty na sedadlech.
Tak tomu říkáme „uloženka.“ Tento Skyline R34 má od svého zrození najeto jen 362 kilometrů, což od začátku aktuálního milénia (vyroben byl v únoru 2002) může znamenat jen popojíždění sem a tam při manipulaci.
Vyveden je v barvě Millenium Jade a prodejce uvádí, že vnitřek stále voní jako nový vůz. Aby také ne – interiér je dodnes osazen igelitovými kryty sedadel, z motorového prostoru by se dalo jíst, auto je samozřejmě bez koroze nebo škrábanců. Najeté kilometry potvrzuje certifikát JEVIC, tedy Japan Export Vehicle Inspection Center.
Skyline R34 si získal obrovskou popularitu díky druhému dílu ságy Rychle a Zběsile – stejně jako předtím čtyřková Supra v dílu prvním. Auta raketově získala hodnotu a i za vraky se platilo zlatem, a i když časem zájem opadl.
Toto je ale speciální verze GT-R V spec II Nür, kterých vzniklo jen 718. Od ostatních modelů se liší lepšími turbodmychadly legendárního řadového šestiválce RB26DETT s většími plnicími tlaky po vzoru závodní verze motoru N1 a mnoha dalšími úpravami. Mimo jiné třeba zlatavým výrobním štítkem.
Toto konkrétní auto je v prodeji na platformě JDM Expo, cena činí 485.000 dolarů, což je zhruba 11,7 milionu korun.