Úplně malá auta zatím u Jaguaru nechystají. A ze sedanů předokolky neudělají

Jaguar díky malému SUV E-Pace proniká i do nižších segmentů. Britský Autocar tedy zajímalo, jestli plánují i malý hatchback jako konkurenta například pro BMW řady 1. Šéfdesignér Ian Callum odpověděl, že o tom v současné době neuvažují.

Jaguar má další SUV. Tentokrát menší, které si koupíte za méně než milion

Jaguar má další SUV. Tentokrát menší, které si koupíte za méně než milion

V souvislosti s tím, že model E-Pace je v základu předokolkou s motorem uloženým napříč, se v rozhovoru mluvilo také o zástavbě takového typu pohonu v další generaci sedanu střední třídy XE. Pro fanoušky klasické koncepce Callum odpověděl pozitivně. Jaguar ve střední třídě zůstane čistým konkurentem pro BMW řady 3 nebo Mercedes-Benz třídy C - tedy zadokolkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Modely XE a XF se mají příště více odlišit

V Coventry možná už nechtějí design jednotlivých modelů realizovat dle naprosto stejné kuchařky, například jako Mercedes. Z hlediska designu se podle Calluma budou snažit XE více odlišit od modelu XF. Stejný výraz a masku chladiče jako u nynějších variant už prý nemáme očekávat.

Prohlédněte si fotogalerii modelu XE:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků