Úplně malá auta zatím u Jaguaru nechystají. A ze sedanů předokolky neudělají

Jaguar díky malému SUV E-Pace proniká i do nižších segmentů. Britský Autocar tedy zajímalo, jestli plánují i malý hatchback jako konkurenta například pro BMW řady 1. Šéfdesignér Ian Callum odpověděl, že o tom v současné době neuvažují.

Jaguar má další SUV. Tentokrát menší, které si koupíte za méně než milion

Jaguar má další SUV. Tentokrát menší, které si koupíte za méně než milion

V souvislosti s tím, že model E-Pace je v základu předokolkou s motorem uloženým napříč, se v rozhovoru mluvilo také o zástavbě takového typu pohonu v další generaci sedanu střední třídy XE. Pro fanoušky klasické koncepce Callum odpověděl pozitivně. Jaguar ve střední třídě zůstane čistým konkurentem pro BMW řady 3 nebo Mercedes-Benz třídy C - tedy zadokolkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Modely XE a XF se mají příště více odlišit

V Coventry možná už nechtějí design jednotlivých modelů realizovat dle naprosto stejné kuchařky, například jako Mercedes. Z hlediska designu se podle Calluma budou snažit XE více odlišit od modelu XF. Stejný výraz a masku chladiče jako u nynějších variant už prý nemáme očekávat.

Prohlédněte si fotogalerii modelu XE:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků