Univerzální design dospěl k dokonalosti. Škoda radí, jak poznat Rapid a Octavii

Univerzální design dospěl k dokonalosti. Škoda radí, jak poznat Rapid a Octavii

Pokud náhodou nemáte profil na Facebooku (nebo jste příspěvek mladoboleslavské automobilky přehlédli), pak by vám mohla uniknout velice zajímavé informace. Samotná Škoda totiž vypustila do světa jakýsi návod, jak od sebe rozlišit novou Octavii a Rapid. Kde tedy hledat rozdíly?
Na Facebooku se přesně píše následující:

Naučíme vás poznat na první pohled rozdíl mezi novou Octavií a Rapidem:

- Pokud vidíte vozy vedle sebe, je Rapid o kousek kratší, užší a zaoblenější.
- Octavia má v zrcátku blikače, Rapid je má v blatnících.
- Vozy mají jinak posazené a tvarované zadní světlomety.
- Na rozdíl od Rapida má Octavia na zadním nárazníku „kočičí oči“.
- Při pohledu z boku je Octavia protáhlejší a má ostřejší rysy. Liší se zejména protažením zadního okýnka a jinými klikami.
- Rozdíl ve výrazu auta dokresluje odlišná maska chladiče a tvarování kapoty.

Vypadá to, že sjednocování designu, kdy se všechno sází na to, aby bylo možné jednoznačně identifikovat automobilku, ne konkrétní model, tak došlo své dokonalosti. Pokud samotná automobilka cítí potřebu zdůraznit rozdíly mezi svými modely, pak to vypadá, že už to designéři s univerzálním vzhledem trochu přehnali.

Škoda Octavia Combi vs. Volkswagen Golf Variant: první dojmy

Škoda Octavia Combi vs. Volkswagen Golf Variant: první dojmy

Sluší se ale doplnit, že tento trend se zdaleka netýká pouze mladoboleslavské značky, ale spousty dalších. Škodovka tomu tímto svým příspěvkem lidově řečeno pouze nasadila korunu. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda
 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků