„Úniky“ Corvette Z06 pokračují fotkami exteriéru i interiéru

„Úniky“ Corvette Z06 pokračují fotkami exteriéru i interiéru

Světová premiéra Corvette Z06 je ohlášena na začátek týdne, kdy v Detroitu otevře své brány autosalon NAIAS. Ale jak už to v éře internetu bývá, podoba zatím nejostřejší ’Vette se dostala na světlo světa předčasně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrazně závodní estetika prozrazuje okruhové ambice Z06

Ze dvou fotografií Corvette Z06 v agresivním černožlutém zbarvení je jasně patrná sada aerodynamických doplňků z uhlíkových vláken: přední splitter, boční nástavce prahů a propracované zadní křídlo. Dobře viditelná je i snížená světlá výška.

Přívody vzduchu k zadním kolům naznačují, že konstruktéři mysleli na účinnější chlazení zadních brzd a samosvorného diferenciálu.

Pohled do interiéru ukazuje, že i vrcholné provedení bude mít v sérii „cestovní“ kožené sedačky. Pravidelní návštěvníci závodních okruhů si ale určitě budou moci objednat anatomické skořepiny.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér se od standardního provedení liší hlavně dekorem

Technické podrobnosti ani parametry zatím neznáme. Víme ale, že Corvette Z06 bude mít výkon hodně přes 600 koní a točivý moment bezmála 900 Nm. Nejpravděpodobnějším kandidátem na motor je kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 V8. 

Spolu se Z06 ukáže Chevrolet v Detroitu rovněž závodní verzi nové Corvette, která nese označení C7.R. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků