Unikly snímky ostré verze Ferrari 488. "GTO" dostane i karbonová kola

Závodní technika a hodně karbonu - to bude nástupce 458 Speciale.

Web Ferrari Photo Page zveřejnil několik snímků stránek z interní prezentace výkonné verze Ferrari 488. Neoficiálně se mluví o legendárním označení GTO, to však zatím není potvrzeno.

Součástí snímku jsou detaily přídě a zádě. Podle očekávání vůz dostane agresivnější bodykit a ve stylu 458 Speciale také dva "rychlé pruhy" přes kapotu, střechu a víko motoru.

Vyčíst lze i techniku. Standardní model 488 přišel ve srovnání s předchůdcem s novým přeplňovaným osmiválcem. V tomto směru půjde i tato výkonnější verze, a tak byl točivý osmiválec ve 458 Speciale zřejmě skutečně vrcholem atmosférických motorů. Novinka ovšem rozhodně o charakter nepřijde. Má mít přes 700 koňských sil a podle prezentace půjde o blízkou evoluci motoru závodní verze 488 Challenge. I to nahrává označení GTO, které dostávaly vždy vozy velice blízké těm okruhovým.

Ferrari potvrdilo přípravu elektromobilu. Má porazit Teslu Roadster

Ferrari potvrdilo přípravu elektromobilu. Má porazit Teslu Roadster

Nejen pohonné ústrojí a karoserie, ale i kola budou znatelně lehčí. Dokonce až o 40 procent. Půjde totiž o karbonové disky, se kterými poprvé vyrukoval Koenigsegg. Novinka dostane podobně jako standardní verze také Slide Slip Management, tedy systém, který umožňuje elektronikou kontrolované smyky,

Premiéra ostré 488, jejíž jméno není známo, se očekává na březnovém autosalonu v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků