Unikly snímky ostré verze Ferrari 488. "GTO" dostane i karbonová kola

Závodní technika a hodně karbonu - to bude nástupce 458 Speciale.

Web Ferrari Photo Page zveřejnil několik snímků stránek z interní prezentace výkonné verze Ferrari 488. Neoficiálně se mluví o legendárním označení GTO, to však zatím není potvrzeno.

Součástí snímku jsou detaily přídě a zádě. Podle očekávání vůz dostane agresivnější bodykit a ve stylu 458 Speciale také dva "rychlé pruhy" přes kapotu, střechu a víko motoru.

Vyčíst lze i techniku. Standardní model 488 přišel ve srovnání s předchůdcem s novým přeplňovaným osmiválcem. V tomto směru půjde i tato výkonnější verze, a tak byl točivý osmiválec ve 458 Speciale zřejmě skutečně vrcholem atmosférických motorů. Novinka ovšem rozhodně o charakter nepřijde. Má mít přes 700 koňských sil a podle prezentace půjde o blízkou evoluci motoru závodní verze 488 Challenge. I to nahrává označení GTO, které dostávaly vždy vozy velice blízké těm okruhovým.

Ferrari potvrdilo přípravu elektromobilu. Má porazit Teslu Roadster

Ferrari potvrdilo přípravu elektromobilu. Má porazit Teslu Roadster

Nejen pohonné ústrojí a karoserie, ale i kola budou znatelně lehčí. Dokonce až o 40 procent. Půjde totiž o karbonové disky, se kterými poprvé vyrukoval Koenigsegg. Novinka dostane podobně jako standardní verze také Slide Slip Management, tedy systém, který umožňuje elektronikou kontrolované smyky,

Premiéra ostré 488, jejíž jméno není známo, se očekává na březnovém autosalonu v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků