Unikly oficiální snímky nového BMW X5. Uvnitř je to trošku Mercedes

jogurt  |  05. 06. 2018 12:53

Ten displej trčí s přístrojovky pořád stejně. To BMW nemá 10€ na jedno auto, aby to odpudivé Kia/Renault provedení nechali buď zajíždět dolů jako Q7, nebo vestavět do panelu jako lepší Mercedesy nebo Touareg?

Odpovědět  |   | 
Joe  |  06. 06. 2018 06:29

Diplay je zamerne vytazeny ven, aby byl co nejvice v zornem poli ridice. Pokud by byl zabudovany v palubni desce, tak bude bud niz, nebo bude palubni deska pusobit tezkopadne. Neni zadny duvod mit display vybeveny mechanismem pro zajizdeni. Na display jsou zobrazeny vsechny důležité informace a tak by byl za jizdy stejne vzdy vysunuty.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 06. 2018 07:46

No, to zase není úplně tak skvělé. V BMW jde display vypnout. Ale člověk se tam musí dostávat přes dvě volby tuším. V Audi zmáčknu tlačítko a display neslyšně zajede.
Jaké informace mám dostávat při noční jízdě po dálnici, kdy navigaci a všechno mi řeší head-up display?
Pro mě je ideální, když display zajede a vyjede, přesně podle potřeby.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 06. 2018 15:00

Nehledě na to, že to vše zobrazuje nejed HUD, ale především virtual cockpit, kde to mám taky přímo před nosem, takže na středový displej nemusím koukat vůbec. Navíc v případě BMW není řeč o tom kde ten displej je, ale o tom, že vypadá jak čínský tablet nalepený v korejském autě.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  04. 07. 2018 05:03

Asi věc úhlu pohledu. Já ho mám rád stále před očima, např. vidím, která radiostanice mi hraje nebo jaké skladby mi běží z disku.

Odpovědět  |   | 
xtra01  |  05. 06. 2018 13:04

Zepředu moc hezký, ale zezadu mi to nějak moc připomíná min. generaci vozu Kia Sorento...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  05. 06. 2018 15:01

Nějak to není ono.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 06. 2018 17:36

Áále neunikly, je to vše naplánováno.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 06:01

Otázka je, jestli z toho zase někdo na autorevue nedělá něco, co to není.
https://www.netcarshow.com/bmw/2019-x5/...

Odpovědět  |   | 
l  |  05. 06. 2018 18:22

Nadpis přesně odpovídá, "trošku Mercedes". Ta palubovka je pořád stejně nudná jako ty předchozí.

Odpovědět  |   | 
martin  |  06. 06. 2018 09:31

Tento paskvil korejskeho typu ma nastastie od Mercedesu hodne daleko.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 06. 2018 15:05

Nižší řady Mercedesu a dnes už bohužel i Audi A4 a Q5 to mají stejně. Od A6 a E-Klasse nahoru samozřejmě ne, tam si na korejce nehrají.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 10. 2018 02:11

Baroko S a E klasse je jasně poplatné čínskému vkusu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  08. 06. 2018 08:03

Neviem, či to nové X5 vyzerá tak tragicky preto, že na ňom už pracoval Kabaň alebo preto, že na ňom ešte nepracoval...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A