BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018

BMW X5 G05 2018
BMW X5 G05 2018
BMW X5 G05 2018
BMW X5 G05 2018
22
Fotogalerie

Unikly oficiální snímky nového BMW X5. Uvnitř je to trošku Mercedes

Nová X5 už toho moc neskrývá. Známe i motorovou paletu prvního modelového roku.

Po čínských automobilových webech se objevují snímky nové generace BMW X5, které jako první na krátko zveřejnil BMW Blog. Současně s uniklými materiály prosakují i zatím nepotvrzené informace o technice či rozměrech novinky.

Již čtvrtá generace má kódové označení G05. Zepředu zaujmou horizontálně členěné ledvinky, které odkazují na koncept větší X7. Nezvětší se však jen maska chladiče, ale zase i celé auto, a to podstatně. Údajně bude o 36 mm delší, šířku o 66 mm a také vyšší o 19 mm. Rozvor náprav pak bude větší o 42 mm. BMW si tak nejspíš dělá prostor pro aktuální X3, která dospěla nejen rozměrově, ale také ostatními parametry.

Nahlédnout můžeme také do interiéru. Ten se v základu drží zvyklostí BMW, ale nabídne modernější design, zejména výdechů ventilace. Podobně jako u posledních Mercedesů je pak kaplička přístrojů spojena s 12,3palcovým středovým displejem infotainmentu, který tak již netrčí z palubní desky.

Novinka staví na platformě nové řady 5, která umožní i instalaci natáčení všech kol, a vzduchové odpružení s možností zvýšení světlé výšky o 40 milimetrů, a to i na dálku pomocí klíčku s dotykovou plochou. Vůbec poprvé nabídne X5 terénní módy, podobně jako třeba Land Rover. Módy pro sníh, písek, šotolinu a bahno lze volit v rámci paketu off-road.

První várka motorizací neskrývá žádné překvapení. Dieselový pohon obslouží klasické tři výkonové varianty třílitrového šestiválce, tedy 30d, 40d a M50d již se čtyřmi namísto tří turbodmychadel. Zážehový motoru může být šestiválcové 40i nebo osmiválec 4,4 litru 50i. Postupně dorazí i čtyřválcové varianty, včetně plug-in hybridu. Standardem je vždy osmistupňový automat a pohon všech kol xDrive. Na přání si můžete zlepšit výjezdy ze zatáček díky samosvornému zadnímu diferenciálu.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud