Unikly informace o nové Mazdě CX-5. Zřejmě to bude šestiválcová zadokolka!

33 komentářů

Kacko
28. ledna • 19:40

Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou. Mazdu už ani zadarmo. Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď. Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky! Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https://www.poradte.cz/auto-moto/34467-nekale-ob...https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php
Cituji:
dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozhodně udělá lépe ten, kdo zvolí benzinovou verzi. Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/diesel-zadiran...

Joe
7. května • 7:54

Zde je poznat, kteří lidi si Mazdu dovolit nemůžou. Kupte si litrovou fábku, kterou máte a hnusný WV. Auta, která jsou na úrovni trabantu z roku 1975. Měl jsem 1 a 2 oktávku. Horší pelešiny jsem nezažil. Nikdy.

cudzinec11
7. května • 15:04

No donedavna si mazdu dovolit mohli a uz si ju dovolit nemozu, takze si ju nekupia a kupia skor H/K ci toyotu - tiez to ma sikme oci...:D Akurat kto si kupi mazdu, lebo ti, co si mozu dovolit kupit BMW si kupia BMW

Mirek
29. srpna • 9:46

To jsou kecy

Tom
7. května • 6:55

Konecne normalni motorizace, akorat tohle auto zabije cena a EU.

anonym
6. května • 3:43

Ja si myslim, ze to vubec nebude nastupce CX-5, ale vetsi model. V kompaktnich SUV rozhodne v Americe neni sestivalec obvykly a soucasne 2.5 turbo bohate staci. Naopak ve vetsich SUV je sestivalec bezny a jeste dlouho bude, minimalne v lepsich verzich. Navic CX-9 starne, na jinych trzich se neprodava (ani v Japonsku ne), takze bych to videl jako prirozenou nahradu. Klidne na tom muzou postavit nejaky crossover Lexusu, pripadne treba i pristi generaci Toyoty Highlander. Uvidime, ale soucasna CX-5 je ve svetovem meritku bestseller a Mazda je schopna ji prodavat na vsech kontinentech v prakticky stejne verzi, pochybuji, ze by prekopali celou koncepci tak uspesneho auta.

Pantani
5. května • 23:05

Je potřeba zklidnit hormon, tohle se sem nema šanci dostat přes EU - bude to mít naprosto neúnosně strašný emise! B-] Skončí to v Americe, jako ostatně všechny velkoobjemový motory Mazdy.

Allamarein
5. května • 17:17

Bude to bezpochyby hezké, technicky nadupané, ale taky dost drahé auto. Jsem zvědavý, zda se v Evropě aspoň trochu uchytí, když bude nahlížet do vod tradičních německých značek a současně přesvědčovat lidi, že je právě o ten cenový rozdíl lepší, než klasický mainstream.

cudzinec11
6. května • 12:13

samozrejme ze sa to neuchiti. Cela ta ich strategia "co najblizsie k premium" je tragedia a predaje padaju celosvetovo a este budu. Ziaden segment subpremium totiz neexistuje - ti co nevedia co s peniazmi si kupia original BMW, nezakopnu o mazdu, aj keby bola najsamlepsia, lebo prestiz a "snobstvo" a vacsina, co musi tazko makat, si kupi mainstream. Potencial segmentu subpremium je 0. Noznice medzi bohatými a "nebohatými" sa roztvaraju celosvetovo, aj napr. amíci realne chudobneju a beru auta na lizing na 6 rokov namiesto 3, aby si to mohli dovolit.Ak teda budu zdielat platformu s toyotou tak snad to nebude uplny pruser, ale podla mna si mazda pod sebou pili konar a tipujem, ze do 2-3 rokov budu "pobockou" toyoty, tak ako kedysi boli "pobockou" fordu... Maju produkt, no nemaju zakaznika, to je ako predavat plavky v arktide - mozu byt "najsamlepsie", kupujúceho si nenajdu...

Assasin
5. května • 14:56

Spekulace jsou zbytečné. Držme pěsti, aby tomu tak bylo a I6 poslali i do EU.B-]

Takurcite
5. května • 14:42

Kdyz se prida povestny japonsky diesel.
Nemusi se bat ani Dacie.

Carlos
5. května • 14:42

BMW 3 a X3 mohou mít problém, božínku a to jako proč? Z tohoto se nikdo na zadek neposadí. VW má v Touaregu osmiválec a prémie žádný problém nemá.

Jarda
4. října • 21:49

A mel jste nekdy mazdu? Ja mam mimo noveho koleose od renaultu (cena cca 1,1 mil pro ty, co hazou vsechny renaulty do jednoho pytle s thalii) novou cx5 a rozhodne jsem s obojim velmi spokojen. To bmw 3, resp. X3 si mohu dovolit, ale nechci jej. Vadi mi u techto modelu bmw z meho pohledu nevyrazny design a vzhled, nepremiove zpracovani vzhledem k cene a celkem neprilis vyhodny pomer cena/uzitek. Modely rady 3 mimo verze M mi prijdou jako osekana auta pro snobiky, co chteji premiovou znacku, ale nemaji na rady 5 a 7 dostatek financi na konte. Bmw za kazdou cenu. Byl jste v x3 nebo rade 3 v interieru? Kde je ten luxus? Dilenske zpracovani i terenni schopnosti jsou u koleosu vyse nez u bmw x3, takze konkurence v tomto cenovem segmentu existuje. A mazda ma bezkonkurencni jizdni vlastnosti a skvely design, x3 muze tise zavidet. Tot muj osobni nazor.
Na novou cx50 se jako milovnik designovych aut pro radost i uzitek tesim. Jen doufam, ze cenove neuleti moc pres milion..

Shr3k
5. května • 14:05

Už tu byl okcak/kacko/Marián? :-D Ne? On přijde...

Art Vandelay
5. května • 12:31

Skoda ze toto nezacala robit Mazda (hlavne so 6kou) pred 20 rokmi, teraz je uz neskoro, svet a technologie su uz inde...

Zelí
5. května • 13:43

Japonci jsou obecně cca 20 let pozadu. V tomto případě se dá hovořit o 50-80 letech. Dokonce i zákazníci pseudo klasickou koncepci nechtějí. Možno se podívat na prodejní statistiky např. u vdolečků. Takže se dá odhadnout, že zákazníci je vyškolí.
Jejich prsení, že s naftou končí, je taky dokladem toho, že vlastně neví a jenom tápou.

Assasin
6. května • 11:31

Tak to v žádném případě Zelí !! Ti japončíci jsou minimálně 50 let pozadu. :-D Profláknuté: Kdyby blbost nadnášela...tak Zelí.:-D

Milan
5. května • 13:48

No tak sup, sup, volaj do Hirosimy a ponukni im svoje konzultacne a poradenske sluzby ;)

5. května • 13:11

Nesouhlasim , koncepce pohon zadni naprava , pokud mozno samosvor, sestivalec pod kapotou je to nejlepsi pro ridice ktere bavi jezdit a bavit se.

EL2020
5. května • 13:52

Kolik takových je a do budoucna bude? Svět už je jinde...

Skeptik
5. května • 14:07

Kde jinde? Mild a plug-in hybridy se spalovákem tu budou ještě hodně dlouho. Po boku elektromobilů.

EL2020
5. května • 16:40

Ale zákazníci, kteří by vůbec poznali (natož ocenili), která náprava je ta poháněná a nebo kolik má motor válců, nebudou. Resp. bude jich tak málo, že se pro ně nevyplatí takové speciality vyrábět. Bohužel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
5. května • 18:23

A co se na to podívat obráceně. Lidé, kteří vůbec netuší, která osa je poháněná, kupují Mazdu.
A říkám na rovinu, že pokud ta 6 opravdu přijde se šestihrnkem a zadkem, budu si muset hodit korunou, přidá se k Alfě do souboje.B-]

Skeptik
5. května • 19:31

Tonale?

Assasin
6. května • 7:27

Ne ne. SUV nejsou pro mě. Mám na mysli Giulii. Pokud by nepřišli do 2 let se sedanem vyšší střední. Což nepředpokládám.:-D Ale ta Mazda vypadá velice dobře. I6 je potvrzen. Jen se mi nezdá ten krouťák v uvedené tabulce, toho 3 ltr benzinu. A do EU by ho mohli poslat, vzhledem k tomu, že je to MH. Emise by to plnit mělo. No, spekulace, zatím.

Marvin
6. května • 8:19

Ten krouťák sedí přesně, je to Sky-X, dvolitr má 224 Nm, třílitr má 340Nm. Nejspíše to bude ve své objemové třídě stejný chcípák jako ten dvoulitr.

kari
6. května • 12:27

Na druhou stranu, kolik těch aut s třílitrem ted je? I premie od toho pomalu ustupuje a to je smutné. Takže i kdyby to nebylo to nejlepší v dané třídě, pořád to bude šestiválec se slušným objemem a to bude úplně jiná liga, než tří i čtyř válce.

Marvin
6. května • 18:57

Prémie žádné 6válce neopouští. A má je i většina mainstreamových výrobců, Mazda je jeden z mála, který je dosud neumí a v USA nebo v Číně na to doplácí. Ford, GM, VW, Nissan, Hyundai, Honda, Toyota, ti všichni 6válce mimo Evropu nabízí, takže Mazda jenom dobíhá vlak, který si kdysi nechala ujet (6válce v Xedosech). Jinak souhlas, lepší 350 koní z podladěného 6hrnku než předopovaného 4hrnku.

Skeptik
5. května • 16:41

Hmm, to je pravda.

Skeptik
5. května • 12:02

To do Evropy nepřijde. :-/

Milan
5. května • 12:09

Ak to bude priama nahrada za CX-5, tak nevidim dovod, preco by to do Europy neprislo.

Skeptik
5. května • 12:15

Kvůli emisím. V usa mají M3 s 2.5. Zde ne. Šestiválce budou pro usa.

Milan
5. května • 13:46

S tymi sestvalcami to asi bude tak, hoci v pripade toho turbodieselu by som si nebol uplne isty.

Doporučujeme

Články odjinud