Unikly informace o nové Mazdě CX-5. Zřejmě to bude šestiválcová zadokolka!

Skeptik  |  05. 05. 2020 12:02

To do Evropy nepřijde.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 05. 2020 12:09

Ak to bude priama nahrada za CX-5, tak nevidim dovod, preco by to do Europy neprislo.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 05. 2020 12:15

Kvůli emisím. V usa mají M3 s 2.5. Zde ne. Šestiválce budou pro usa.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 05. 2020 13:46

S tymi sestvalcami to asi bude tak, hoci v pripade toho turbodieselu by som si nebol uplne isty.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2020 12:31

Skoda ze toto nezacala robit Mazda (hlavne so 6kou) pred 20 rokmi, teraz je uz neskoro, svet a technologie su uz inde...

Odpovědět  |   | 
 |  05. 05. 2020 13:11

Nesouhlasim , koncepce pohon zadni naprava , pokud mozno samosvor, sestivalec pod kapotou je to nejlepsi pro ridice ktere bavi jezdit a bavit se.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 05. 2020 13:52

Kolik takových je a do budoucna bude? Svět už je jinde...

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 05. 2020 14:07

Kde jinde? Mild a plug-in hybridy se spalovákem tu budou ještě hodně dlouho. Po boku elektromobilů.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 05. 2020 16:40

Ale zákazníci, kteří by vůbec poznali (natož ocenili), která náprava je ta poháněná a nebo kolik má motor válců, nebudou. Resp. bude jich tak málo, že se pro ně nevyplatí takové speciality vyrábět. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 05. 2020 16:41

Hmm, to je pravda.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 05. 2020 18:23

A co se na to podívat obráceně. Lidé, kteří vůbec netuší, která osa je poháněná, kupují Mazdu.
A říkám na rovinu, že pokud ta 6 opravdu přijde se šestihrnkem a zadkem, budu si muset hodit korunou, přidá se k Alfě do souboje.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 05. 2020 19:31

Tonale?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 05. 2020 07:27

Ne ne. SUV nejsou pro mě. Mám na mysli Giulii. Pokud by nepřišli do 2 let se sedanem vyšší střední. Což nepředpokládám. Ale ta Mazda vypadá velice dobře. I6 je potvrzen. Jen se mi nezdá ten krouťák v uvedené tabulce, toho 3 ltr benzinu. A do EU by ho mohli poslat, vzhledem k tomu, že je to MH. Emise by to plnit mělo. No, spekulace, zatím.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  06. 05. 2020 08:19

Ten krouťák sedí přesně, je to Sky-X, dvolitr má 224 Nm, třílitr má 340Nm. Nejspíše to bude ve své objemové třídě stejný chcípák jako ten dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
kari  |  06. 05. 2020 12:27

Na druhou stranu, kolik těch aut s třílitrem ted je? I premie od toho pomalu ustupuje a to je smutné. Takže i kdyby to nebylo to nejlepší v dané třídě, pořád to bude šestiválec se slušným objemem a to bude úplně jiná liga, než tří i čtyř válce.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  06. 05. 2020 18:57

Prémie žádné 6válce neopouští. A má je i většina mainstreamových výrobců, Mazda je jeden z mála, který je dosud neumí a v USA nebo v Číně na to doplácí. Ford, GM, VW, Nissan, Hyundai, Honda, Toyota, ti všichni 6válce mimo Evropu nabízí, takže Mazda jenom dobíhá vlak, který si kdysi nechala ujet (6válce v Xedosech). Jinak souhlas, lepší 350 koní z podladěného 6hrnku než předopovaného 4hrnku.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 05. 2020 13:43

Japonci jsou obecně cca 20 let pozadu. V tomto případě se dá hovořit o 50-80 letech. Dokonce i zákazníci pseudo klasickou koncepci nechtějí. Možno se podívat na prodejní statistiky např. u vdolečků. Takže se dá odhadnout, že zákazníci je vyškolí.
Jejich prsení, že s naftou končí, je taky dokladem toho, že vlastně neví a jenom tápou.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 05. 2020 13:48

No tak sup, sup, volaj do Hirosimy a ponukni im svoje konzultacne a poradenske sluzby ;)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 05. 2020 11:31

Tak to v žádném případě Zelí !! Ti japončíci jsou minimálně 50 let pozadu. Profláknuté: Kdyby blbost nadnášela...tak Zelí.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  05. 05. 2020 14:05

Už tu byl okcak/kacko/Marián? Ne? On přijde...

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  05. 05. 2020 14:42

BMW 3 a X3 mohou mít problém, božínku a to jako proč? Z tohoto se nikdo na zadek neposadí. VW má v Touaregu osmiválec a prémie žádný problém nemá.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  05. 05. 2020 14:42

Kdyz se prida povestny japonsky diesel.
Nemusi se bat ani Dacie.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 05. 2020 14:56

Spekulace jsou zbytečné. Držme pěsti, aby tomu tak bylo a I6 poslali i do EU.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 17:17

Bude to bezpochyby hezké, technicky nadupané, ale taky dost drahé auto. Jsem zvědavý, zda se v Evropě aspoň trochu uchytí, když bude nahlížet do vod tradičních německých značek a současně přesvědčovat lidi, že je právě o ten cenový rozdíl lepší, než klasický mainstream.

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  06. 05. 2020 12:13

samozrejme ze sa to neuchiti. Cela ta ich strategia "co najblizsie k premium" je tragedia a predaje padaju celosvetovo a este budu. Ziaden segment subpremium totiz neexistuje - ti co nevedia co s peniazmi si kupia original BMW, nezakopnu o mazdu, aj keby bola najsamlepsia, lebo prestiz a "snobstvo" a vacsina, co musi tazko makat, si kupi mainstream. Potencial segmentu subpremium je 0. Noznice medzi bohatými a "nebohatými" sa roztvaraju celosvetovo, aj napr. amíci realne chudobneju a beru auta na lizing na 6 rokov namiesto 3, aby si to mohli dovolit.

Ak teda budu zdielat platformu s toyotou tak snad to nebude uplny pruser, ale podla mna si mazda pod sebou pili konar a tipujem, ze do 2-3 rokov budu "pobockou" toyoty, tak ako kedysi boli "pobockou" fordu... Maju produkt, no nemaju zakaznika, to je ako predavat plavky v arktide - mozu byt "najsamlepsie", kupujúceho si nenajdu...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  05. 05. 2020 23:05

Je potřeba zklidnit hormon, tohle se sem nema šanci dostat přes EU - bude to mít naprosto neúnosně strašný emise! Skončí to v Americe, jako ostatně všechny velkoobjemový motory Mazdy.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  06. 05. 2020 03:43

Ja si myslim, ze to vubec nebude nastupce CX-5, ale vetsi model. V kompaktnich SUV rozhodne v Americe neni sestivalec obvykly a soucasne 2.5 turbo bohate staci. Naopak ve vetsich SUV je sestivalec bezny a jeste dlouho bude, minimalne v lepsich verzich. Navic CX-9 starne, na jinych trzich se neprodava (ani v Japonsku ne), takze bych to videl jako prirozenou nahradu. Klidne na tom muzou postavit nejaky crossover Lexusu, pripadne treba i pristi generaci Toyoty Highlander. Uvidime, ale soucasna CX-5 je ve svetovem meritku bestseller a Mazda je schopna ji prodavat na vsech kontinentech v prakticky stejne verzi, pochybuji, ze by prekopali celou koncepci tak uspesneho auta.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 05. 2020 06:55

Konecne normalni motorizace, akorat tohle auto zabije cena a EU.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  07. 05. 2020 07:54

Zde je poznat, kteří lidi si Mazdu dovolit nemůžou. Kupte si litrovou fábku, kterou máte a hnusný WV. Auta, která jsou na úrovni trabantu z roku 1975. Měl jsem 1 a 2 oktávku. Horší pelešiny jsem nezažil. Nikdy.

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  07. 05. 2020 15:04

No donedavna si mazdu dovolit mohli a uz si ju dovolit nemozu, takze si ju nekupia a kupia skor H/K ci toyotu - tiez to ma sikme oci...:D Akurat kto si kupi mazdu, lebo ti, co si mozu dovolit kupit BMW si kupia BMW

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A