Unikly fotky BMW X5 M a X6 M. A rovnou v brutálních verzích Competition

Frankie  |  25. 03. 2019 11:32

Ta X6 to je hnus velebnosti a čtyři laufy od M to fakt nezpraví. Kromě nadité peněženky musí mít kupec i silný žaludek aby se nezblil pokaždé než do toho nastoupí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 03. 2019 12:39

mne vyzor nevadi ale skor to, ze dnesne auta robia na zaidny ucel .. suv je najzbytocnejsi typ vozidla aky existuje .. sportove to nie je , lebo dve tony tie chudatka elektronicke asistenty tazko zachrania .. cize na trati by som ho dal a hociake ine "sportove suvcko" 120konovim lotusom a tak isto na offroade s hociakym autom aj z roku 1980 co ma pravy torsen 4x4 , nie viaclamelovy smutok ..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 13:44

Nemáš pravdu. Tak jednoduché to je.
A už se mě prosim neptej, jestli jsem jezdil sportovními auty, je to lehce trapné v mem případě.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 03. 2019 15:19

v com nemam pravdu, ze suv su zbytocne? podlaman mam .. jedine preco si ludia odvovdnuju, ze sa to oplati je "bezpecnost" ale prosim pekne vsak priklad mb sedany su ovela bezpecnejsie a nemusia mat svetlu vysku 50000cm... alebo to, ze su horsie ovladatelne , v zakrutach su nieco podobne ako dodavky a bezny vodic pojde so svojim frajerskym vozom rychlo do zakruty a uz tu mame problem ...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  25. 03. 2019 15:25

A co když mám dlouhé nohy a chci sedět výše od podlahy, protože mi to je příjemé. Dále chci na 30min posunech po městě pohodlně nastoupit a pohodlně vystoupit. Dále mi je příjemnější ratší vůz, kvůli parkování. Proč by to bylo zbytečné? A co se týká zatáček, tam jsou mezi různými suv obrovské rozdíly. Že to nevyhovuje tobě neznamená, že to nesmí vyhovovat ostatním.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 03. 2019 16:06

jasne pre starsich ludi je to fakt vhode ale inak fakt neviem

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 18:45

Upřímně? Podstata tvého příspěvku je prave v posledních dvou slovech.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 14:56

ludia nezvladaju ked niekto povie kritiku na ich ideal vozidla

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 15:03

Moje ideál vozidlo mám na svém Facebooku. Podívej se na Akcelerace Videoblogy.
Prave jsem si nechal namontovat karbonové doplňky na M3 CS.
Jak jsem psal níže, SUV nemusím, ale taky nemusím lži.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 03. 2019 15:42

Tipnul bych si, že jsi ještě v žádném SUV neseděl natož jel.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 03. 2019 16:05

velmi zly tip

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 17:26

Takže máme doma SUV, které má světlou výšku podle potřeby až 245mm, TorSen a místo pro sedm lidí. Nastupuje se mi skvěle, mám pro svých 202cm hodně místa na hlavu. Zrychlení za 4,8s je pro mě dostatečně a místo vzadu pro nohy je větší než v BMW 7er v longu. Odvezu vše, co potřebuji, variabilita dovolí posunout zadní sedačky. Pohodlí na velmi vysoké úrovni díky vzduchovemu podvozku a jízdní vlastnosti díky rozložení hmotnosti 53/47 a hliníkové karoserii jsou proste špičkové a to doslova.
A taky nemáš pravdu, ze by SUV na okruhu pohořelo. Stačilo se mi podívat na časy na dvou okruzích a u jednoho byla třeba Giulia QV hodně za X6M a na druhem to bylo nastejno.
Lotus Evora (příklad) byl hodně za X6M.
Zkus se v tom někdy projet. Ja jsem jezdil i s Lotusem Elise a přesto bych takovou hovadinu na téma zbytečnosti SUV nenapsal. To, ze mas svůj názor, ještě (dikybohu) neznamená realitu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 12:17

ale sportove auta maju okolo 1000 mozno dnes koli vsektym povinnostiam tak 1200 a ten je rozdeleny na 50:50 napr ako aj v gt86 alebo ako volakedy v rx7 .. ono suv 2000kg a viac to moze byt tiez blizko 50:50 ale 1000kg vpredu a 1000 vzadu , a dnes to vsetky asistenty blokuju ale kriticke situacie az tak nevedia eliminovat a ked si myslis, ze moj nazor je nespravny tak asi nevies vela o sportovych autach

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 12:19

Už jsem ti psal v jiné diskuzi, ze je testuju a ze jsem měl doma v garáži M3 F80. Dále to nehodlám rozebírat, protože podle tvé logiky by dvou tunova M5 nebyla vlastně sportovní auto.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 14:57

bolo by to rychle premiesnovadlo , ale nie komplet sportove auto

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 15:04

Tady je můj vlastní test na toto rychle premistovadlo:

https://youtu.be/bX5jpyutxMk...

Teď moje otázka. Kolik jsi v nové M5 najel, ze mas takový názor?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 16:10

M5 je krasne dialnicne auto , jeho vyhoda oproti 2t suv je to, ze ma ovela nizsie tazisko takze je lepsie v zakrutach ale stale to nie je to prave orechove , pravdu povediac na novej m5ke som este nejazdil , ale vseobecne bmwcka mam fakt rad, rozmyslam aj nad M2 v buducnosti , ktora mi je najviac tak po chuti alebo mozno m4 .. aj ked na m2 cca 1,5t je dost ale predsa je to naj bmw co ma v sportovej M ponuke .. aby si ma nechapal zle , SUV uplne neodsudzujem , pre mamicky ktore beru kocik alebo deti do skolky a idu do obchodu a aby nenarazili na obrubnik je to ok ale vo vseobecnosti asi pre ludi, ktory radi riadia ziadna slava

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 03. 2019 19:09

Hňupe

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  26. 03. 2019 11:46

Bezpečnost SUV je jen pocit a mýtus. Při nárazu do jiného (menšího) typu auta je výhoda vyšší stavby, jenže dnes když má SUV skoro každý, tak jsme jaksi tuto výhodu vzájemně anulovali. Při nárazu do pevné překážky už kvůli své vyšší hmotnosti dochází k negativním vlivům konstrukce a navíc se všechna snadněji převrací, a je jedno zda je to Captur nebo Cayenne. Fyziku nelze obejít.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 12:18

ali tí co miluju suv nepresvedcis ani fyzikou .. oni proste povedia 0-100 to ide rychlo tak je to sportove auto ale co bude v zakrute ich nezaujima

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 12:23

Tak jinak. Jak vysvětlíš časy X6M na okruzích, kde ty tvoje Lotusy neměly šanci?
Jak vysvetlis, ze Jakub Rejlek zajel s 2,5t naftovým SUV v Mostě na mokru o čtyři sekundy horší čas, než závodně upravené Volvo.
Ja v neděli budu dělat videotest Focusu RS. Majitele jsem svezl v mem naftovem SUV a byl docela překvapený, co všechno to umí v zatackach.

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  26. 03. 2019 14:01

Takže chápu tvoji úvahu správně, že když postavím vedle sebe monstrum jako je třeba Jeep GCH Trackhawk, co má 717 koní, a mouchu Lotus Elise jenž má obvykle 200-300koní, tak sporťákem je ten Jeep?
Nikdo tu nepopírá, že SUV a MPV může být fajn pro rodinu, ale vaše názory trochu zavání pohledem koně s klapkami na očích.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 14:35

Abychom se pochopili... kde přesně jsem psal, ze SUV jsou sportovní vozy?

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  26. 03. 2019 15:10

Oháníš se tu časy na okruhu...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 03. 2019 15:33

Zaprve to přece vůbec nekoresponduje s názorem o tom, co je a co není sportovní. Zadruhé ja nikdy nepíšu jako první, pouze reaguji na lži a nebjektivitu.
Zatreti nemám rad SUV, to, ze jedno máme nyní v rodině je výsledek mého kompromisu vůči zbývajícím členům domácnosti.
Stručně řečeno, napsal jsem realitu. Lotus nemusí být vždy rychlejší na trati.
Kde se ten mýtus o tom, ze se SUV v zatackach snad převrátí, bere?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 16:13

takze ostatny pisu lzi a ty pravdu , ono to SUV v zatackach nie je mytus ale fyzika pozri si losie testy SUVciek pri slalome a danych rychlostiach a pochopis , ako nic v zlom ale trosku si to treba najprv nastudovat

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 03. 2019 16:14

pozri si na YT km77.com tam to je vsetko pekne ukazane

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 03. 2019 19:08

Čurácku

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 03. 2019 12:46

X6 má nějakou alergii, celé nateklo.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  26. 03. 2019 08:39

Víc na blití je tvůj pravopis

Odpovědět  |   | 
Power  |  25. 03. 2019 12:59

Kurva, to je nechutnej kýč.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 17:26

Souhlasím. Nemám rad SUV, kdybych neměl rodinu jezdím asi v jiném typu auta

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 03. 2019 13:23

Tak jsme si tu hezky žili, než přišel brutální únik dat. A od té doby je už vše jen brutální.

Odpovědět  |   | 
Kodl  |  25. 03. 2019 13:37

X5M Competition v pořádku, ovšem "ale" je tam veliký v dojezdu. To není vůbec o peněžence. Pokud tomu trošku šlapu, tak dojezd cca 320 a to zkrátka nikoho nebaví. Myslím si, že mně prodejci BMW dají za pravdu, že kupců na M760Li se najde hrstka, ale nebaví je to pořád tankovat. A ne není to o penězích

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 03. 2019 14:14

Ta fotka zezadu, to je po bouračce? Totálka, že?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 03. 2019 15:17

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  25. 03. 2019 16:20

Proti SUV ani SUV/kupé nic nemám, ale poslední generace X5/X6 hezké nejsou, samoúčelná směsice divoce zlámaných ploch, křivky odnikud nikam, rypáky jak paneláky, prostě nehezké. A ty M verze to posílají ještě o level dolů.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 03. 2019 17:55

Vidím to stejně, dnes bych si BMW nekoupil už kvůli vzhledu. Jsem zvědav co s tím udělá Kabaň.

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  25. 03. 2019 17:58

To že jsou SUV zbytečné tvrdí vždy jen ti ,kteří nemají na pořádné SUV peníze .
SUV jsou robusnější a větší a tím pádem i pevnější než klasické sedany , čili při nárazech zepředu nebo zezadu máte mnohem větší šanci přežití.
Jelikož jste výš než v sedanech ,tak při bočním nárazu to odserou přinejhorším vaše nohy ale ne komplet celé tělo kde a především levá strana na které máte všichni srdce a náraz přimo do trupu těla by mohl mít fatální následky .Když to odserou jen vaše nohy tak stále můžete žít.
Změřte si to - když sedíte ve vysokém SUV tak vaše nohy jsou ve stejné výšce kam narazí maska 99% všech sedanů které jsou oproti SUV nižší a těch jak víme jezdí mnohem víc .
Další věc je přehled na silnici .V SUV jste výš a při jízdě po dálnici vidíte nad střechy sedanů před váma takže máte větší přehled o dění před váma a můžete mnohem dřív reagovat protože vidíte daleko dopředu i když před váma jede jiné auto . A tohle jsou hlavní výhody všech vysokých SUV.
Kdo to stále nechápe a chce žvanit něco o malých koulích ,tak je blb.
V neposlední řadě jde o to že do SUV se snadno nastupuje a vystupuje a člověk se nemusí imrvére ohýbat jako luk .

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 18:05

Nechci nikomu brát iluze, ale o pevnosti SUV bych se po testech, které byly součástí jednoho ze starších top gearů raději nezmiňoval.
A pak bych tady v diskuzi neřešil něco tak trapného jako jsou peníze. Mezi diskutujícími můžou být lidé, kteří jsou těžce za vodou a přesto nesnáší SUV.
Upřímně, taky je nemám rád a mysli si o mě, ze třeba na žádné nemám (což je momentálně pravda).

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  25. 03. 2019 19:09

Kdo chce psa bít hul si vždycky najde . Mě vubec nezajimaj nějaký nesmyslný testy ,mě zajímá praxe a v praxi jsem už videl hodně nehod s SUV a sedanem nebo kombikem a zatím co sedany byly vždycky na sračku tak SUV byly pomuchlaný a někdy hodně ale lidi ivnitř na pohodu .Tohle se prostě okecat nedá auto je vyšší , težší než většina sedanů a když vezmu v potaz že nejvíc tu jezdí v ČR Fábií a podobně malých aut ,tak pravděpodobnost přežití v SUV je prostě milionkrát větší . A pak tu jsou ty ostatní výhody o kterých jsem psal a to je prostě neoddiskutovatelnej fakt . Mě vlastně vůbec nezajímaj lidi co nemaj rádi SUV ,jejich názor mě nezajímá ,já si kupuju co já chci a na ostatní kašlu .taky nikomu nepřikazuju co si má koupit a neříkám nikomu co je nebo není hnusný. A to že zrovna na týhle stránce budou lidi co jsou těžce za vodou jak píšeš tak to je pravděpodobný jako výhra ve sportce ,protože lidi co jsou těžce za vodou mají jiný starosti než číst kraviny o autech .A další co tu lidi píšou že SUV nejsou dostatečně rychlý a že nesedí v zatáčkách a kdesi cosi tak to jsou pitomci v pubertě kteří mají maximálně nějakou šizenou Ochcávku v naftě a myslej si že maj extra raketu . Tohle řeší jenom pubertáci odkojený youtubem a lidi co nikdy v pořádným SUV ani neseděli .Konec debaty

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 19:57

No vidis. A zrovna ja mám ty miliony a jelikož mám už na všechno lidi, tak se bavím na diskuzich. A fakt tady znám hodně lidi, co mají auta 2mio plus a to hned několik. Jen říkám, ze názor lidí nehodnotim podle peněz. Je mi jedno, kdo co má, ja respektuji názor všech lidí.

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  26. 03. 2019 11:52

Karle, každý jsme nějaký a každý má svoji pravdu, ale tvůj velmi omezený svět typu "já, já, já" ti nezávidím. Bohužel doba je dnes taková, a podobná omezenost začíná být standardem.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 03. 2019 18:09

Ono je těch výhod více, např. usazení a zapnutí malého dítěte v sedačce atd. A když vyndavám těžkou přepravku s nákupem z kufru, tak oproti např. Octávce je to v pohodě. Ale abych byl objektivní, tak taky nevýhoda - blbě se umývá střecha.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 18:12

No to je pravda. Nedávno jsem dával sedačku do RS4 a manipulace byla fakt oproti mému autu jinde.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 03. 2019 19:07

Auto pro čuráky a kurvy

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  25. 03. 2019 19:11

To je nesmysl protože pro tebe to auto nevyráběli . Z tebe stříká jen čirá závist protože máš holou prdel a prostě na to auto nemáš .Kdybys měl miliony na auto tak už pro nějaký takový letíš až by ti vlála nudle u rypáku ty pokrytecká nulo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 03. 2019 19:59

Určitě jsou mezi majiteli curaci a kurvy. Ale k normální lidé. Nejhorší jsou ovšem ti, co soudí ostatní podle toho, jaké (na jaké) auto mají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A