Unikly fotky BMW řady 8 Gran Coupé. Takto bude vypadat praktičtější osmička

Čtyřdveřová varianta BMW řady 8 je už netrpělivě očekávána. Oficiální premiéru ale nyní předbíhá únik zcela odhaleného vozu. Žádná překvapení ale nečekejte.

Přišla řada 8 s karoserií kupé i kabrioletu, nedávno jsme se dočkali vrcholně ostré verze M8 (rovněž i ve verzi bez střechy) a další variací osmičkové řady je už dříve potvrzená čtyřdveřová specifikace Gran Coupé. Po designové stránce byste tedy čekali klasicky delší rozvor, pár dveří navíc a nadále elegantně splývající záď. Tohle všechno teď potvrzují uniklé fotky dokončeného modelu.

Fotografie odhaleného konkurenta Porsche Panamera a Mercedesu CLS se poprvé objevily na diskuzním fóru fanoušků BMW Bimmerpost. S upravenou platformou kupé řady 8 tak Gran Coupé zajistí místo pro další dvojici cestujících a rovněž se pozmění objem zavazadlového prostoru. Motorizace si určitě novinka vypůjčí také od standardního kupé.

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

BMW M8 oficiálně: Pokud chcete maximální zážitek, berte rovnou Competition

Čekejme tedy volbu mezi základním twin-turbo naftovým šestiválcem o objemu tří litrů a výkonu 235 kW (320 koní) u verze 840d xDrive, zatímco benzinem zůstane M850i xDrive s twin-turbo osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 390 kW (530 koní). Klasikou bude i osmistupňový automat od ZF a dle označení samozřejmě standardně pohon všech kol.

Později by ale mělo BMW taktéž u Gran Coupé nabídnout vrcholnou variantu M8 Gran Coupé, pro kterou už byl předzvěstí stejnojmenný koncept z loňské Ženevy. Po vzoru kupé M8 by tedy i praktičtější verze dostala pod kapotu motorizaci z BMW M5, takže zmíněný 4,4litrový osmiválec ovšem naladěný na 441 kW (600 koní). Zda se i tady objeví výkonnější Competition verze (460 kW/625 k) zatím není jasné.

Nové BMW řady 3 Touring oficiálně: Větší kufr, až 374 koní a osobní asistent

Nové BMW řady 3 Touring oficiálně: Větší kufr, až 374 koní a osobní asistent

Základní naftová varianta řady 8 Coupé u nás začíná na částce 2,7 milionu korun, takže za praktičtější Gran Coupé čekejme určitý příplatek zvyšující cenovku blíže k 3 milionům. Odhalení novinky má proběhnout už v následujících týdnech. Prvních kusů by se tedy mohli zájemci dočkat před koncem roku.

Galerie doplněna o koncept BMW M8 Gran Coupé.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků