Unikle snimky? Autor asi netusi, ako funguje patentovy proces.1. Autor patentu poda patentovu prihlasku s kompletnou dokumentaciou.2. Patentovy urad ju podrobi prvotnemu skumaniu, v ramci ktoreho kontroluje predovsetkym formalnu stranku veci. V danej lehote, (Americky patentovy urad ma na to cca 30 dni), prihlasku bud prijme alebo zamietne.3. Ak ju prijme, prihlaska zostava urcity cas (opat, v USA je to 18 mesiacov), neverejna, to znamena, ze nie je dohladatelna vo verejne pristupnom archive patentovych prihlasok. Patentovi pravnici registrovani na patentovom urade k prihlaskam ale pristup maju.4. Po urcitom case (USA = 18 mesiacov) je patentova prihlaska verejne pristupna - co vyuzivaju media, ktore pravidelne precesavaju archivy patentovych uradov podla svojho zamerania, IT, automotive, farmakologia atd.5. Ak patentovy urad udeli patent, cela vec je samozrejme verejna.Takze nic neuniklo a vsetko je verejne dostupne. Akurat treba vediet, kde a ako hladat.
Ja som to skor myslel tak vseobecne, narazal som na Jaguar a LR. Inak mas samozrejme pravdu co sa tyka Lotusu. Sam som zvedavy co dokaze Geely z Lotusu vykuzlit. Ale postavil na nohy Volvo tak si myslim, ze Lotus opät ozije...
v to doufám taky a máš pravdu, že číňani budou mít více finančních injekcí pro Lotus, navíc vlastnictví volva by mohli užít pro lepší know-how. Ale nedůležitější je, aby Lotus byl v černých číslech a to se mu poslední dobou dařilo :)Spíš se bojím, aby z něj nezačali dělat další Ferrari, Lambo.... Ani Esprit V8 nikdy nebyl na stejné úrovní jak F355, ačkoliv bych vždy raději bral Esprita, protože byl víc "garážový". Stejně tak Elise/Exige vs. Ceymanyaen/Boxesester. Cayamayen/Boxster je lepší, ale Elise je větší srdcovka
To co sa nepodarilo US a EU zavedenym automobilkam sa podarilo podcenovanej cinskej a indickej automobilke. Postavit na nohy znacky na ktore by sme sa dnes pozerali pravdepodobne len z plagatov. Lotus je legenda a tesim sa, ze dostal druhu sancu.
US a EU, nic proti, ale Lotus byl pod taktovkou Malajskýho Protonu a ten není ani z EU a ani z USA.....A o SUV se u Lotusu mluví už od dob konceptu APX a poslední dva roky trochu hlasitěji, ale to ještě Gealy nebylo ve hře. Naopak Lotusu nejvíc pomáhá stavající říďa co nastoupil už pod taktovkou Protonu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.