Unikla fotka nové Alfy Romeo GTV. Bude to Giulia kupé s výkonem supersportu

Loňské zveřejnění budoucích plánů Alfy Romeo vzbudilo oprávněný mediální poprask. Italská značka se postupně zvedá z popela a vedle SUV bude nabízet také ryze sportovní modely.

Aby Alfa Romeo v dnešní době přežila, potřebuje SUV. Jedno už má – perfektně jezdící Stelvio – ale to nestačí. V Ženevě o sobě dali Italové vědět studií Tonale, a jistě jsem nebyl sám, kdo si při pohledu na ni slintal na klopy od saka. Je jedno, jestli to nakonec bude předokolka (s největší pravděpodobností ano), zadokolka nebo čtyřkolka. Všechno je přijatelné. Za všech okolností to bude krásná Alfa a my chceme více takových.

Koncept Tonale je Jeep s hybridní technikou v obleku od Alfy Romeo

Koncept Tonale je Jeep s hybridní technikou v obleku od Alfy Romeo

Nové Alfy Romeo skutečně dorazí, ale nebudou to pouze SUV a crossovery. Už dlouho se ví o přípravách kupé střední třídy, které si pro zjednodušení můžeme představit jako Giulii s jedním párem dveří a méně praktickým interiérem. S tímto vozem se vrátí do hry označení GTV. Kupé ještě nikdo oficiálně neviděl, a kdo jej viděl neoficiálně, ten o tom nemůže mluvit.

Plány Alfy Romeo: Giulia kupé se silným hybridním ústrojím nebo obří SUV

Plány Alfy Romeo: Giulia kupé se silným hybridním ústrojím nebo obří SUV

Moc brzo na to, aby unikla na internet jeho nová fotka? Nemyslím si, ostatně přesně tohle se právě stalo. Nízká silueta, masivní zadní sloupek, ohromná kola kopírující hranu blatníků, úzké zadní svítilny a lesk koncovky výfuku... Jen se sami podívejte do galerie. Vůz s koncepcí 2+2 má i minimalistické kliky dveří ve stylu Ferrari a já doufám, že kapota, kterou snímek nezobrazuje, bude nekonečně dlouhá!

Alfa Romeo připravuje kupé s technikou F1. Má mít až 641 koní!

Alfa Romeo připravuje kupé s technikou F1. Má mít až 641 koní!

Ne že by to bylo z pohledu pohonu potřeba. Pod kapotou se má totiž nacházet relativně „malý“ šestiválec o objemu 2,9 litru z Giulie QV, v níž však dává 375 kW (510 koní) a 600 N.m. Jenže v kupé mu má pomáhat elektromotor, který by výkon mohl dotlačit nad 600 koní. Představujete si teď zadní kola v jednom ohni? Tomu rozumím, i když se tady celou dobu bavíme o kupé s pohonem 4x4. Alfa Romeo slibuje rovnoměrné rozložení hmotnosti mezi nápravy a místo pro čtyři cestující. Tak uvidíme!

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků