Unikátní Škoda Scala spider se jmenuje Slavia. Jediný kus na světě míří do finále

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 07. 2020 10:05

Tak to se mi dost libi. Mam co se Skodovky tyce rad, kdyz se jedna o unikatni special. Jen tak dale

Odpovědět  |   | 
Slovák  |  09. 07. 2020 12:49

raději ASX

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 07. 2020 14:57

Neblazni clovece, to je Mitsu.. tady mas krasne exponaty prototypu ruznych Skoda skvostu, ktere maji az hypnoticky efekt na spadnuti huby ..se s tim kdekoli ukazat. Muj sleeper takovou situaci zna ..jakmile zauraduje supercharger, a kola zatanci cardas casoprostorem

Odpovědět  |   | 
Lubin1978  |  09. 07. 2020 17:02

To už je na diagnózu .... Být takhle nezdravě zamilovaný do vlastni dýzlové lokomotivy. Přihlaš se s tou hračkou do nějakých závodů a pak tu odprezentuj výsledky,třeba mě překvapíš. Zatim tu v provozu porazíš jen bandu stejně smýšlejících hňupů.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 07. 2020 17:24

Diagnozo… prihodilo se mi to behem tech mladych petrolheadskych let v USA co jsem tomu zacal davat za usi co to slo. Jaky Dyzl? Diesel jsem nikdy v zivote nevlastnil. Tohle je 100 octane little supermachine-all stock masterpiece. No a drazi hnupove, nejezdete rychle, nema to cenu.. jdu si vymenit palivovy filtr, zatim

Odpovědět  |   | 
Lubin1978  |  09. 07. 2020 17:34

Tak sorry ,,, asi se mi popletli konverzace

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  09. 07. 2020 10:35

Tagtonám přypomíná tenztrašlyvej fovorit sMetaleksu. Ušbi to bolehlafský panobtykum mněly pomalu zafřýd.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 11:03

kundají taktobychřek žemášvoko jakzkašparovy krávy.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 11:00

Ale ano, máme šikovné mladé lidi. Nejvíc mě bere ten Mountiaq.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  09. 07. 2020 11:33

... je ale potřeba dodat, že podpora automobilky, zejména finanční je minimálně polovina toho co vidíme. Co mi uniká je důvod, proč jsou vždy použity kola jak kdyby se jednalo o trakař... Ono bez nich už by se ta atraktivita jaksi vytratila... 🤔

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  09. 07. 2020 17:22

Neznám auto které by vypadalo dobře na kolech velikosti šmoulího talíře. Hypoteticky, kdyby jste měl do výstavního vozu na výběr mezi 19 koly a 15, tak by jste vzal 15? Asi ne, a pokud jo, tak by vás do týmu nikdo nevzal. Tam nejde o pohodlí na rozkopané D1 na které to nikdy nepojede, ale aby to ladilo oku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 18:53

Pravda, ovšem řekl bych, že se jedná o módní trend. Pamatuji dobu kdy tomu bylo přesně naopak a hýkali jsem blahem, když š120 dostala 13" místo 14" na kterých ta zmijovka vypadala jak na štaflích.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  09. 07. 2020 22:43

Pokud jde o velikost ráfků (neplést s velikostí kol), tak i tady platí všeho s mírou. Kdybych měl vybírat mezi 15tkami a 19tkami, vyberu 17tky (dobře na výstavu teda možná 18tky), ono když se to přežene, vypadá to spíš směšně než cool.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  10. 07. 2020 11:04

Souhlas. Nejvíc mě vždy pobaví velké SUV s tence loukoťovými obřími disky a nazutými nizkoprofilovými plášti. To se pak i vajgl na silnici podobá kanálu.
I ten trakař nakonec vypadá mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  10. 07. 2020 11:21

Další směšná blamáž pak jsou brzdové pidikotoučky v těch obřích ráfcích.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  10. 07. 2020 11:32

To je typicka cernosska specialita. Za mych mladych Fast and Furious casu v USA jsem nad tim kroutil hlavou. Vsichni gangsteri na south side Chicago si to davali a byli pysni...a kdyz cim vic, tim lip

Odpovědět  |   | 
Roman  |  12. 07. 2020 20:43

Příště prosím Černoch s velkým Č, běloch můžeš psát s malým ale Černoch jen s velkým, víš že je teď ta nová doba.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  09. 07. 2020 12:41

Akorat na druhem obrazku nejak opomneli ucitele rict studentum ze auta potrebuji pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 07. 2020 18:58

Pane, vy tomu vůbec, ale vůbec nerozumíte. To jsou ultra super nízkoprofily, které skoro není možné zahlídnout pouhým okem
Pravda, že pokud by se auta vyráběla striktně podle těchto designových studií, byla by dobrá akorát vystavit někde jako sochu, protože by se nikdy nerozjelo.

Odpovědět  |   | 
Future  |  09. 07. 2020 22:33

Když už je postavená Škoda Slavia, kdy asi další studenti začnou chystat model Škoda Spartak?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  10. 07. 2020 08:02

Možná už se nějaký Spartaq chystá. Může to být třeba ponorka.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  10. 07. 2020 08:04

Jméno chválím. Sám jsem ho párkrát navrhoval na produkční modely, tak alespoň tak.

Odpovědět  |   | 
tomáš fuk  |  10. 07. 2020 09:40

ale tak co, děti mají zábavu. Nám další variace toho co dělají každý rok taky nijak neublíží, lhostejno jestli jde o kabrio nebo pickup. Škoda, že s každým představením nového modelu /řady přicházíme o napětí, jak tenhle bonbón ocumláme zase za rok.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  10. 07. 2020 13:39

Asi nesouhlasím ale mínus nedávám
Je to o tréninku a převádění teorie do praxe. Také o vyprofilování se talentů ve smyslu, že se ukáže kdo umí a kdo jen čumí.

Odpovědět  |   | 
tomáš fuk  |  10. 07. 2020 14:59

Jen nechápu, proč nám tohle cvičení každý rok servírujou jako něco převratného.

Když neuřízneme celou střechu scale/citigu/karoqu, tak uřízneme půl střechy pro pickup z kodiaqu/fabie. Mám hádat co bude příště? Já bych raději, klidně i něco hliněného, ale originálního a svébytného. V tomhle pohledu zlatý Atero. I za cenu, že by takový projekt trval déle než rok...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  10. 07. 2020 15:52

Chápu, že se ta auta s ufiknutou střechou se zdají být trochu monotématická.....třeba na víc nejsou prašule..nevím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 8 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 11 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta