Unikátní Škoda Scala spider se jmenuje Slavia. Jediný kus na světě míří do finále

26 komentářů

tomáš fuk
10. července • 9:40

ale tak co, děti mají zábavu. Nám další variace toho co dělají každý rok taky nijak neublíží, lhostejno jestli jde o kabrio nebo pickup. Škoda, že s každým představením nového modelu /řady přicházíme o napětí, jak tenhle bonbón ocumláme zase za rok.

Jyrka Syrka
10. července • 13:39

Asi nesouhlasím ale mínus nedávám:-))
Je to o tréninku a převádění teorie do praxe. Také o vyprofilování se talentů ve smyslu, že se ukáže kdo umí a kdo jen čumí.

tomáš fuk
10. července • 14:59

:-)) Jen nechápu, proč nám tohle cvičení každý rok servírujou jako něco převratného. Když neuřízneme celou střechu scale/citigu/karoqu, tak uřízneme půl střechy pro pickup z kodiaqu/fabie. Mám hádat co bude příště? Já bych raději, klidně i něco hliněného, ale originálního a svébytného. V tomhle pohledu zlatý Atero. I za cenu, že by takový projekt trval déle než rok...

Jyrka Syrka
10. července • 15:52

Chápu, že se ta auta s ufiknutou střechou se zdají být trochu monotématická.....třeba na víc nejsou prašule..nevím.

puk123
10. července • 8:04

Jméno chválím. Sám jsem ho párkrát navrhoval na produkční modely, tak alespoň tak.

Future
9. července • 22:33

Když už je postavená Škoda Slavia, kdy asi další studenti začnou chystat model Škoda Spartak?

puk123
10. července • 8:02

Možná už se nějaký Spartaq chystá. Může to být třeba ponorka.

Eurohujer
9. července • 12:41

Akorat na druhem obrazku nejak opomneli ucitele rict studentum ze auta potrebuji pneumatiky.

Jyrka Syrka
9. července • 18:58

Pane, vy tomu vůbec, ale vůbec nerozumíte. To jsou ultra super nízkoprofily, které skoro není možné zahlídnout pouhým okem :-D
Pravda, že pokud by se auta vyráběla striktně podle těchto designových studií, byla by dobrá akorát vystavit někde jako sochu, protože by se nikdy nerozjelo.

Jyrka Syrka
9. července • 11:00

Ale ano, máme šikovné mladé lidi. Nejvíc mě bere ten Mountiaq.

Moje jméno
9. července • 11:33

... je ale potřeba dodat, že podpora automobilky, zejména finanční je minimálně polovina toho co vidíme. Co mi uniká je důvod, proč jsou vždy použity kola jak kdyby se jednalo o trakař... Ono bez nich už by se ta atraktivita jaksi vytratila... 🤔

Kapr
9. července • 17:22

Neznám auto které by vypadalo dobře na kolech velikosti šmoulího talíře. Hypoteticky, kdyby jste měl do výstavního vozu na výběr mezi 19 koly a 15, tak by jste vzal 15? Asi ne, a pokud jo, tak by vás do týmu nikdo nevzal. Tam nejde o pohodlí na rozkopané D1 na které to nikdy nepojede, ale aby to ladilo oku.

OTTO
9. července • 22:43

Pokud jde o velikost ráfků (neplést s velikostí kol), tak i tady platí všeho s mírou. Kdybych měl vybírat mezi 15tkami a 19tkami, vyberu 17tky (dobře na výstavu teda možná 18tky), ono když se to přežene, vypadá to spíš směšně než cool.

moje jmeno
10. července • 11:04

Souhlas. Nejvíc mě vždy pobaví velké SUV s tence loukoťovými obřími disky a nazutými nizkoprofilovými plášti. To se pak i vajgl na silnici podobá kanálu. :-D
I ten trakař nakonec vypadá mnohem lépe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
10. července • 11:32

To je typicka cernosska specialita. Za mych mladych Fast and Furious casu v USA jsem nad tim kroutil hlavou. Vsichni gangsteri na south side Chicago si to davali a byli pysni...a kdyz cim vic, tim lip:-D

Roman
12. července • 20:43

Příště prosím Černoch s velkým Č, běloch můžeš psát s malým ale Černoch jen s velkým, víš že je teď ta nová doba.:-))

OTTO
10. července • 11:21

Další směšná blamáž pak jsou brzdové pidikotoučky v těch obřích ráfcích.

Jyrka Syrka
9. července • 18:53

Pravda, ovšem řekl bych, že se jedná o módní trend. Pamatuji dobu kdy tomu bylo přesně naopak a hýkali jsem blahem, když š120 dostala 13" místo 14" na kterých ta zmijovka vypadala jak na štaflích.

Kundaj & Hovnaj
9. července • 10:35

Tagtonám přypomíná tenztrašlyvej fovorit sMetaleksu. Ušbi to bolehlafský panobtykum mněly pomalu zafřýd.

Jyrka Syrka
9. července • 11:03

kundají taktobychřek žemášvoko jakzkašparovy krávy. :-P

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. července • 10:05

Tak to se mi dost libi. Mam co se Skodovky tyce rad, kdyz se jedna o unikatni special. Jen tak dale;-)

Slovák
9. července • 12:49

raději ASX

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. července • 14:57

Neblazni clovece, to je Mitsu.. tady mas krasne exponaty prototypu ruznych Skoda skvostu, ktere maji az hypnoticky efekt na spadnuti huby ..se s tim kdekoli ukazat. Muj sleeper takovou situaci zna ..jakmile zauraduje supercharger, a kola zatanci cardas casoprostoremB-]

Lubin1978
9. července • 17:02

To už je na diagnózu .... Být takhle nezdravě zamilovaný do vlastni dýzlové lokomotivy. Přihlaš se s tou hračkou do nějakých závodů a pak tu odprezentuj výsledky,třeba mě překvapíš. Zatim tu v provozu porazíš jen bandu stejně smýšlejících hňupů.

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. července • 17:24

Diagnozo… prihodilo se mi to behem tech mladych petrolheadskych let v USA co jsem tomu zacal davat za usi co to slo. Jaky Dyzl? Diesel jsem nikdy v zivote nevlastnil. Tohle je 100 octane little supermachine-all stock masterpiece. No a drazi hnupove, nejezdete rychle, nema to cenu.. jdu si vymenit palivovy filtr, zatim

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lubin1978
9. července • 17:34

Tak sorry ,,, asi se mi popletli konverzace

Doporučujeme

Články odjinud