ale tak co, děti mají zábavu. Nám další variace toho co dělají každý rok taky nijak neublíží, lhostejno jestli jde o kabrio nebo pickup. Škoda, že s každým představením nového modelu /řady přicházíme o napětí, jak tenhle bonbón ocumláme zase za rok.
Asi nesouhlasím ale mínus nedávám:-))Je to o tréninku a převádění teorie do praxe. Také o vyprofilování se talentů ve smyslu, že se ukáže kdo umí a kdo jen čumí.
:-)) Jen nechápu, proč nám tohle cvičení každý rok servírujou jako něco převratného. Když neuřízneme celou střechu scale/citigu/karoqu, tak uřízneme půl střechy pro pickup z kodiaqu/fabie. Mám hádat co bude příště? Já bych raději, klidně i něco hliněného, ale originálního a svébytného. V tomhle pohledu zlatý Atero. I za cenu, že by takový projekt trval déle než rok...
Chápu, že se ta auta s ufiknutou střechou se zdají být trochu monotématická.....třeba na víc nejsou prašule..nevím.
Jméno chválím. Sám jsem ho párkrát navrhoval na produkční modely, tak alespoň tak.
Když už je postavená Škoda Slavia, kdy asi další studenti začnou chystat model Škoda Spartak?
Možná už se nějaký Spartaq chystá. Může to být třeba ponorka.
Akorat na druhem obrazku nejak opomneli ucitele rict studentum ze auta potrebuji pneumatiky.
Pane, vy tomu vůbec, ale vůbec nerozumíte. To jsou ultra super nízkoprofily, které skoro není možné zahlídnout pouhým okem :-DPravda, že pokud by se auta vyráběla striktně podle těchto designových studií, byla by dobrá akorát vystavit někde jako sochu, protože by se nikdy nerozjelo.
Ale ano, máme šikovné mladé lidi. Nejvíc mě bere ten Mountiaq.
... je ale potřeba dodat, že podpora automobilky, zejména finanční je minimálně polovina toho co vidíme. Co mi uniká je důvod, proč jsou vždy použity kola jak kdyby se jednalo o trakař... Ono bez nich už by se ta atraktivita jaksi vytratila... 🤔
Neznám auto které by vypadalo dobře na kolech velikosti šmoulího talíře. Hypoteticky, kdyby jste měl do výstavního vozu na výběr mezi 19 koly a 15, tak by jste vzal 15? Asi ne, a pokud jo, tak by vás do týmu nikdo nevzal. Tam nejde o pohodlí na rozkopané D1 na které to nikdy nepojede, ale aby to ladilo oku.
Pokud jde o velikost ráfků (neplést s velikostí kol), tak i tady platí všeho s mírou. Kdybych měl vybírat mezi 15tkami a 19tkami, vyberu 17tky (dobře na výstavu teda možná 18tky), ono když se to přežene, vypadá to spíš směšně než cool.
Souhlas. Nejvíc mě vždy pobaví velké SUV s tence loukoťovými obřími disky a nazutými nizkoprofilovými plášti. To se pak i vajgl na silnici podobá kanálu. :-D I ten trakař nakonec vypadá mnohem lépe.
To je typicka cernosska specialita. Za mych mladych Fast and Furious casu v USA jsem nad tim kroutil hlavou. Vsichni gangsteri na south side Chicago si to davali a byli pysni...a kdyz cim vic, tim lip:-D
Příště prosím Černoch s velkým Č, běloch můžeš psát s malým ale Černoch jen s velkým, víš že je teď ta nová doba.:-))
Další směšná blamáž pak jsou brzdové pidikotoučky v těch obřích ráfcích.
Pravda, ovšem řekl bych, že se jedná o módní trend. Pamatuji dobu kdy tomu bylo přesně naopak a hýkali jsem blahem, když š120 dostala 13" místo 14" na kterých ta zmijovka vypadala jak na štaflích.
Tagtonám přypomíná tenztrašlyvej fovorit sMetaleksu. Ušbi to bolehlafský panobtykum mněly pomalu zafřýd.
kundají taktobychřek žemášvoko jakzkašparovy krávy. :-P
Tak to se mi dost libi. Mam co se Skodovky tyce rad, kdyz se jedna o unikatni special. Jen tak dale;-)
raději ASX
Neblazni clovece, to je Mitsu.. tady mas krasne exponaty prototypu ruznych Skoda skvostu, ktere maji az hypnoticky efekt na spadnuti huby ..se s tim kdekoli ukazat. Muj sleeper takovou situaci zna ..jakmile zauraduje supercharger, a kola zatanci cardas casoprostoremB-]
To už je na diagnózu .... Být takhle nezdravě zamilovaný do vlastni dýzlové lokomotivy. Přihlaš se s tou hračkou do nějakých závodů a pak tu odprezentuj výsledky,třeba mě překvapíš. Zatim tu v provozu porazíš jen bandu stejně smýšlejících hňupů.
Diagnozo… prihodilo se mi to behem tech mladych petrolheadskych let v USA co jsem tomu zacal davat za usi co to slo. Jaky Dyzl? Diesel jsem nikdy v zivote nevlastnil. Tohle je 100 octane little supermachine-all stock masterpiece. No a drazi hnupove, nejezdete rychle, nema to cenu.. jdu si vymenit palivovy filtr, zatim
Tak sorry ,,, asi se mi popletli konverzace
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.