Unikátní předchůdce Range Roveru Evoque Cabrio míří do aukce

Seznam kapitol
  1. Range Rover kabriolet
  2. Fotogalerie

Nechcete čekat, až Land Rover uvede na trh nový Range Rover Evoque Convertible? V tom případě pro vás máme jeden tip. Range Rover se stahovací střechou si můžete pořídit už dnes, respektive na aukci v polovině listopadu. Pravda, nejnovější infotainment s dotykovým displejem a stupnice přístrojů navržené Victorií Beckham budete muset oželet…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zakázkovou přestavbu Range Roveru „Suffix B“ z roku 1973 realizovalo oddělení Special Vehicle Conversions

Unikátní kabriolet, který vidíte na fotografiích, vznikl přestavbou Range Roveru z roku 1973. Vůz má najeto 62 500 mil (100 600 km) a nedávno prošel kompletní renovací.

Land Rover Heritage Parts: Originální díly pro britské veterány

Land Rover Heritage Parts: Originální díly pro britské veterány

Přestavbu realizoval přímo Land Rover ve svém oddělení Special Vehicle Conversions. Předchozí majitel ho v 90. letech údajně vyhrál v kartách, ten současný ho našel a koupil v roce 2014. Poté následovala renovace, jejíž náklady se vyšplhaly na 20 000 liber (cca 737 tisíc korun). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za zadní lavicí je odkrytá ložná plocha jako u pick-upu, ovšem kompletně krytá koberci; vůz je poháněn motorem V8 3,5 l

Vůz bude nabízen v aukci konané během prodejní výstavy klasických automobilů v Birminghamu 14. a 15. listopadu. Pořadatelé očekávají, že by se mohl prodat za 35 až 40 tisíc liber (1,29 až 1,47 milionu korun).

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover kabriolet
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků