Unikátní Lamborghini Diablo GTR je na prodej. Vyrobilo se jen 30 kusů

Na trhu se objevil skutečný unikát. K mání je následující Lamborghini Diablo GTR, kterého se vyrobily jen tři desítky kusů.

Kousek, který na silnicích jen tak neuvidíte, může být nyní váš. Modelu Lamborghini Diablo GTR se vyrobilo jen 30 kusů. Každý z nich má své specifické označení, vám může patřit ten s číslem 22.

Nadupaný sporťák byl představen v roce 1999 na autosalonu v Bologni. Poskytuje neuvěřitelný výkon 440 kW a nejvyšší rychlost 339 km/h. Z nuly na sto se dostanete za 3,5 sekundy.

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Oproti běžnému modelu Diablo je verze GTR lehčí a váží jen 1 395 kg. Vše bylo přizpůsobeno závodnímu charakteru. V interiéru tak budete marně hledat klimatizaci nebo kvalitní audio systém. Místo toho zde najdete bezpečnostní klec či závodní sedačky.

Cenu prodejce neuvádí. V případě zájmu si ale zřejmě připravte více než deset milionů korun. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků