Unikátní Lamborghini Diablo GTR je na prodej. Vyrobilo se jen 30 kusů

Na trhu se objevil skutečný unikát. K mání je následující Lamborghini Diablo GTR, kterého se vyrobily jen tři desítky kusů.

Kousek, který na silnicích jen tak neuvidíte, může být nyní váš. Modelu Lamborghini Diablo GTR se vyrobilo jen 30 kusů. Každý z nich má své specifické označení, vám může patřit ten s číslem 22.

Nadupaný sporťák byl představen v roce 1999 na autosalonu v Bologni. Poskytuje neuvěřitelný výkon 440 kW a nejvyšší rychlost 339 km/h. Z nuly na sto se dostanete za 3,5 sekundy.

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Oproti běžnému modelu Diablo je verze GTR lehčí a váží jen 1 395 kg. Vše bylo přizpůsobeno závodnímu charakteru. V interiéru tak budete marně hledat klimatizaci nebo kvalitní audio systém. Místo toho zde najdete bezpečnostní klec či závodní sedačky.

Cenu prodejce neuvádí. V případě zájmu si ale zřejmě připravte více než deset milionů korun. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků