Unikátní Innotech Mysterro je na prodej, připravte si čtyři miliony

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo.

Pokud hledáte speciální přírůstek do vaší garáže, nejspíš jste ho právě našli. Ve společnosti Scuderia Praha je totiž momentálně na prodej výjimečný kousek s názvem Innotech Mysterro

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Jde o český koncept, o jehož design se postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří, kteří hned po představení obdrželi Národní cenu za design, udělenou Design centrem České republiky v roce 1993. Následuje konstrukční řešení, které využívá trubkový rám a techniku převážně z Chevroletu Corvette. Světovou premiéru si vůz odbyl na autosalonu v Brně v roce 1995. 

Auto používá aerodynamickou karoserii vyrobenou z karbonu a kevlaru, o pohon se stará motor Corvette 5,7 l s výkonem zhruba 300 koní a točivým momentem 470 Nm. Projekt ovšem počítal s instalací motoru Falconer 9,6 litru o výkonu až 750 koní. I tak by měl Innotech Mysterro pokořit stokilometrovou rychlost za pět sekund a rozjet se až na 300 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tvary unikátního auta má na svědomí Václav Král a jeho syn Jiří

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo. Mysterro tak existuje pouze v jediném exempláři. Cena proto nebude nízká. Pokud ale chcete mít v garáži unikátní kousek, měli byste se v pražské Scuderii zastavit. Cena? Čtyři miliony korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků