Unikátní Innotech Mysterro je na prodej, připravte si čtyři miliony

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo.

Pokud hledáte speciální přírůstek do vaší garáže, nejspíš jste ho právě našli. Ve společnosti Scuderia Praha je totiž momentálně na prodej výjimečný kousek s názvem Innotech Mysterro

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Jde o český koncept, o jehož design se postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří, kteří hned po představení obdrželi Národní cenu za design, udělenou Design centrem České republiky v roce 1993. Následuje konstrukční řešení, které využívá trubkový rám a techniku převážně z Chevroletu Corvette. Světovou premiéru si vůz odbyl na autosalonu v Brně v roce 1995. 

Auto používá aerodynamickou karoserii vyrobenou z karbonu a kevlaru, o pohon se stará motor Corvette 5,7 l s výkonem zhruba 300 koní a točivým momentem 470 Nm. Projekt ovšem počítal s instalací motoru Falconer 9,6 litru o výkonu až 750 koní. I tak by měl Innotech Mysterro pokořit stokilometrovou rychlost za pět sekund a rozjet se až na 300 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tvary unikátního auta má na svědomí Václav Král a jeho syn Jiří

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo. Mysterro tak existuje pouze v jediném exempláři. Cena proto nebude nízká. Pokud ale chcete mít v garáži unikátní kousek, měli byste se v pražské Scuderii zastavit. Cena? Čtyři miliony korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků