Unikátní Innotech Mysterro je na prodej, připravte si čtyři miliony

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo.

Pokud hledáte speciální přírůstek do vaší garáže, nejspíš jste ho právě našli. Ve společnosti Scuderia Praha je totiž momentálně na prodej výjimečný kousek s názvem Innotech Mysterro

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Jde o český koncept, o jehož design se postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří, kteří hned po představení obdrželi Národní cenu za design, udělenou Design centrem České republiky v roce 1993. Následuje konstrukční řešení, které využívá trubkový rám a techniku převážně z Chevroletu Corvette. Světovou premiéru si vůz odbyl na autosalonu v Brně v roce 1995. 

Auto používá aerodynamickou karoserii vyrobenou z karbonu a kevlaru, o pohon se stará motor Corvette 5,7 l s výkonem zhruba 300 koní a točivým momentem 470 Nm. Projekt ovšem počítal s instalací motoru Falconer 9,6 litru o výkonu až 750 koní. I tak by měl Innotech Mysterro pokořit stokilometrovou rychlost za pět sekund a rozjet se až na 300 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tvary unikátního auta má na svědomí Václav Král a jeho syn Jiří

Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo. Mysterro tak existuje pouze v jediném exempláři. Cena proto nebude nízká. Pokud ale chcete mít v garáži unikátní kousek, měli byste se v pražské Scuderii zastavit. Cena? Čtyři miliony korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků