Unikátní hasičská Tatra vznikla pro boj s požáry v těžkém terénu. Váží 26.000 kg

16 komentářů

Čtenář
11. prosince • 7:15

Článek useknutý v půlce

LumírTGA
11. prosince • 8:33

bo včil je to tu samej inteligent, tak by bolo móc písmenék :-P šikové stejně majó od Volva po Dafa :-)

petr r. (petrumr)
11. prosince • 15:44

nenapadlo tě proč tatra má kabimu DAF.

Petr Vaněk
12. prosince • 0:50

Co kabinu, motor atd. Tatrovácký je snad jen podvozek. To víte kolego s hezkým jménem, Oshkosh a nyní Paccar ;-)

petr r. (petrumr)
12. prosince • 7:03

vzducháče ještě vyrábějí pro mimo eu a pro armádu a jestli tatra převezme v rakousku mana, tak jsem zvědav.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Deny
13. prosince • 5:52

Je ve výrobě a vyrábět ve velkém je rozdíl. Nejvíc Tatrovek dávno pohání Paccar MX13 :-P

petr r. (petrumr)
13. prosince • 6:49

PHOENIX má vždy kapalinou chlazený, musíš rozlišovat typ a eu VI. Prostě ta budka je na to stavěná. Ty motory paccar jsou jedny z nejuspornějších a když kupuješ starší autobus, neuděláš nikdy chybu.

F40
10. prosince • 19:14

Pěkně! akorát jí měli dát místo červené tu novou barvu, signální oranžová, nebo jak se jmenuje.

petr r. (petrumr)
10. prosince • 19:48

jak mají ostraváci na té scanii, myslím, že v tom dole ta barva za chvilku chytne patinu, tak by stejně nesvítila.

petr r. (petrumr)
10. prosince • 16:17

zdravím hasiče OSTRAVA, frajeřili se scánii, ale odborníci je litovali, když viděli ty měchy osum cm od země. Tahle tatra je paráda i co se týče kol, že nemá dvojmontážku kde obyčejně mezi ně něco vleze.

Juraj K.
10. prosince • 16:32

Len s tým nesmieš ísť traverzou po tráve.
U nás boli zábery zo zásahu pri lesnom požiari a tatrovky si na lúke pod lesom urobili lyžovačku ;-)

Libor81
10. prosince • 16:38

Pokud je třeba popršený jíl, každé auto má problémy. Ať máš závěrky nebo nové pneu. Zemědělská technika má proto nízkotlaká kola s velkým žebrováním.

petr r. (petrumr)
10. prosince • 16:46

a tady ta tatra může upouštět a hustit tlak pneu za jízdy, ale zase podle zkušeností dvojmontážka je na ten jíl vhodnější.

Fetučína TKS2
10. prosince • 14:02

Hm hasiči, to jsou kabrňáci. Zajímavá technika, schopní lidé. To já jen posbírám peníze, ostatním poškodím a až zůstanu téměř sám, tak zapojím jutubery nebo influencery. Proto hasičem nikdy nebudu, navíc když nepoznám T815 od Pragy V3S a křivej jsem jak měňavka.

petr r. (petrumr)
10. prosince • 16:07

když sem budeš chodit, něčemu se přiučíš, třeba když máš na výběr V3S nebo 815 cisternu na naftu, tak ber V3S, nebot 815 nenatankuješ pracovní stroj nebo lokotku pod drátama nebo když je násep a máš tu tatru na křivo, jen na přejezdu, kde je rovina a máš vypnutou trolej.

Jsem chytrý a krásný
10. prosince • 16:22

:-D Děkujeme pánovi Petr Umrd za hodnotný příspěvek B-]

Doporučujeme

Články odjinud