Unikátní fotky připomínají první nárazový test Škody 100. Uspěla, bez parní rakety by to ale nešlo

1 komentář

Franta
17. července • 0:12

Škoda (AZNP) byla k VW připojena v roce 1991, ne 90.
Auta a firma Škoda "nevychází" z aut a firmy Laurin & Klement (založeno fakticky v roce 1894). Je to přímé následovnictví, jen změna názvu při prodeji firmy.
"Nejdůležitější je však zmínit, že při zkouškách seděl za volantem řidič, aby pak auto zastavil." Proč se tedy dělala ta zkouška, když to ten řidič před nárazem zastavil? A proč tam byla ta parní raketa, když mohl přidávat plyn sám řidič? Možná autor myslel zkoušky rakety, které probíhaly před nárazovou zkouškou. Tak to tam mohl autor ale napsat. Nebo chtěl být dobový, a chtěl čtenáře donutit číst mezi řádky. Nebo, že by dobový a nesmrtelný šlendrián?

Doporučujeme

Články odjinud