Mansory prodává svůj unikátní Chiron. Musíte na něj mít peníze i žaludek

Sice vypadá, jako by s ním někdo najel do regálu s karbonovými doplňky, ale proti gustu...

Mansory, německý úpravce automobilů, letos slaví dvacet let od založení. Mnichovská společnost je známá svými neuvěřitelnými kreacemi, které často hraničí s otázkou dobrého vkusu. Vezme totiž téměř dokonalé auto a snaží se mu vštípit ještě více luxusu.

Proto často sahá po materiálech, jako jsou porcelán, karbon nebo i mramor. Na stánku Mansory na letošním ženevském autosalonu bylo vidět i hodně upravené Bugatti Chiron. Otázkou ale zůstává, jestli to neni to nejhorší, co s tímhle autem firma mohla udělat.

Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Výsledek z našeho pohledu vypadá, jako by se na Bugatti vyřádila skupinka škodolibých robotů z béčkového sci-fi filmu. Tato karbonová roztlemenost se jmenuje Centuria a společnost si ji hrdě držela ve svých rukou. Až doteď, kdy se ji rozhodla prodat.

Mercedes G500 4x4² od Mansory je stvořen pro naprosté extroverty

Mercedes G500 4x4² od Mansory je stvořen pro naprosté extroverty

Nikomu ale samozřejmě nelze upřít hodiny a hodiny ruční práce, které tomuto vozu vetkly výjimečnost. Přední nárazník byl lehce přepracovaný a na karoserii najdete dodatečné doplňky z karbonu. Společností navrhnutá jsou i unikátní kola.

Interiér nabídne také spoustu karbonu a speciální volant. Část sbírky úpravce může být vaše za v přepočtu 162.000.000 korun. Jen pro srovnání, standardní Chiron koupíte za polovinu.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků