Unikát z Belgie: Upravený Superb 2.0 TSI má 353 koní a umí 270 km/h!

14 komentářů

colin
27. září • 9:12

Vcelku běžná úprava, kterou u nás dělá třeba APR 349 - 370hp (podle druhu paliva), BSR 331hp, Profituning 316 hp, Dieselpower 335 hp a určitě i jiní další.V čem je tedy přínos tohoto článku? Nejsou ani první, ani poslední a ani s nejvyšším nárůstem výkonu :)Proč se tu nepíše u tuzemských firmách, který tuto úpravu nabízí a je jednodušší si ji zde pořídit?

tomáš
27. září • 9:33

Přínos je, že je to info, že se ta úprava dělá. Pravdu máš, že by se to tu mělo psát i o těch místních jako je hothatch, dieselpower......

Hloupy Honza
27. září • 13:26

Cele to je o tom dat spolecne do jednoho nazvu clanku spojeni unikat a skoda.

Miyaki
27. září • 14:00

Zcela presne. Redakce by mela zvazit, zda-li takove "clanky" maji byt oznaceny jako neplacena reklama. Je to opravdu tristni, skutecne zajimavych clanku je zde pomalu napr. rubrika Retro je docela zanedbavana, prestoze muze nabidnout radu zajimaveho obsahu.

tomas
26. září • 20:16

To urcite umi, ale co to ma s timhle clankem o uprave spolecnyho, ze je to k zbliti?

adv
27. září • 0:09

nemá společnýho nic, ale demant má ze škodovky mindráček, tak ho musí všude prezentovat. Asi mu nějakej regionální menedžr vojel ženu, když se léčil s impotencí...

Lojza
26. září • 19:54

Tak to je pecka, to žádné jiné auto neumí, jenom Škodofka. Je to k zblití

vana666
26. září • 17:22

Zajímavé že na Autorevue tohle auto jede o 10 kmh rychleji než to stejné auto na spřáteleném Auto.czhttp://www.auto.cz/skoda-superb-shiftech-chc... ...

...
26. září • 18:32

Ja by som vas chcel radsej spytat co si myslite o prepade tociveho momentu medzi 5000 a 5500 otackami. Z vasich predchadzajucich prispevkov som vydedukoval, ze sa v tom vyznate. Mne to velmi "harmonicke" nepripada. Aky je vas nazor?

vana666
26. září • 20:56

Tak v sériové verzi by ten motor měl dle výrobce držet konstantní krouťák 350 Nm až do 5600 otáček, což tohle auto zjevně nesplňuje. Lehce nad 5000 otáček moment padá víc než by měl. Dle výrobce má mít motor konstatní moment 350 Nm v rozsahu 1700-5600 otáček, takže ani naměřený nástup plného momentu dole neodpovídá těmto údajům a začíná až o cca 700 otáček výše. Může to být částečně způsobeno odlišnou metodikou měření na válcové zkušebně která měří dynamický rozběh a určité zpoždění tam být může, domnívám se ale že 700 otáček navíc je příliš velký rozdíl. Nad 5600 otáček by již moment měl padat, protože mezi 5600-6500 otáček má motor produkovat konstantní výkon 206 kW a v tom případě musí moment klesat po hyperbole. Je ale zřejmé, že skutečné průběhy se tady liší od idealizovaných údajů sériové verze dle výrobce víc než dost.
Na dálku asi nejde posoudit, jestli je to chyba motoru nebo chyba měření na válcové zkušebně, ale v pořádku to určitě není takže mi to taky moc harmonické nepřijde. Čipovaná verze je na tom zjevně líp včetně výrazného posílení v oblasti hodně využívaných otáček mezi 2500-3500.

..
27. září • 7:50

No hej, ale ten prepad tociveho momentu je aj pri chipnutej verzii. Mna prave zaraza, ze to chipli a napriek tomu je tam stale prepad. Ze ta krivka nestupa rovnomerne. Hmm...

vana666
28. září • 19:46

V čipnuté verzi už žádný náhlý propad mezi 5000-5500 ot není, moment klesá celkem plynule v širším rozsahu

vana666
26. září • 21:05

A ještě jedna věc, z nějakého záhadného důvodu seriová verze končí na 6300 otáčkách. Asi zasáhl omezovač rychlosti který pak u čipované verze odpojili ale to fakt jen hádám.

Mitch
26. září • 17:06

A komu tim prospeli?

Doporučujeme

Články odjinud