#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

Jak Renault dopředu avizoval, tak se také stalo. Dnes bylo odhaleno vše, co se týká projektu #UNDER8. A projekt to byl úspěšný, protože Mégane RS opravdu zajel na Nürburgringu čas pod osm minut a získal pro francouzskou automobilku zpět titul nejrychlejší sériové předokolky, kterou mu sebral Leon Cupra naladěný na 280 koní.

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Na rozdíl od dříve představeného Méganu RS 275 Trophy ale na ostré kolo vyrazilo provedení Trophy-R, které dostalo další úpravy vedoucí ke snížení hmotnosti. Tohle auto například nemá zadní sedadla. Do prodeje ovšem zamíří, objednávky se začnou velmi brzy přijímat ve Francii a následně se vůz dostane do čtrnácti dalších zemí. Produkce je ale limitovaná na 250 kusů.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Dvoumístný Mégane RS s motorem posíleným na 275 koní, samosvorným diferenciálem, výfukem Akrapovič, tlumiči Öhlins a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 nakonec zvládl čas 7 minut a 54,36 s, čímž nadělil Seatu přibližně čtyřI sekundy. Celou jízdu si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků