#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

Jak Renault dopředu avizoval, tak se také stalo. Dnes bylo odhaleno vše, co se týká projektu #UNDER8. A projekt to byl úspěšný, protože Mégane RS opravdu zajel na Nürburgringu čas pod osm minut a získal pro francouzskou automobilku zpět titul nejrychlejší sériové předokolky, kterou mu sebral Leon Cupra naladěný na 280 koní.

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Na rozdíl od dříve představeného Méganu RS 275 Trophy ale na ostré kolo vyrazilo provedení Trophy-R, které dostalo další úpravy vedoucí ke snížení hmotnosti. Tohle auto například nemá zadní sedadla. Do prodeje ovšem zamíří, objednávky se začnou velmi brzy přijímat ve Francii a následně se vůz dostane do čtrnácti dalších zemí. Produkce je ale limitovaná na 250 kusů.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Dvoumístný Mégane RS s motorem posíleným na 275 koní, samosvorným diferenciálem, výfukem Akrapovič, tlumiči Öhlins a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 nakonec zvládl čas 7 minut a 54,36 s, čímž nadělil Seatu přibližně čtyřI sekundy. Celou jízdu si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků