#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

Jak Renault dopředu avizoval, tak se také stalo. Dnes bylo odhaleno vše, co se týká projektu #UNDER8. A projekt to byl úspěšný, protože Mégane RS opravdu zajel na Nürburgringu čas pod osm minut a získal pro francouzskou automobilku zpět titul nejrychlejší sériové předokolky, kterou mu sebral Leon Cupra naladěný na 280 koní.

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Na rozdíl od dříve představeného Méganu RS 275 Trophy ale na ostré kolo vyrazilo provedení Trophy-R, které dostalo další úpravy vedoucí ke snížení hmotnosti. Tohle auto například nemá zadní sedadla. Do prodeje ovšem zamíří, objednávky se začnou velmi brzy přijímat ve Francii a následně se vůz dostane do čtrnácti dalších zemí. Produkce je ale limitovaná na 250 kusů.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Dvoumístný Mégane RS s motorem posíleným na 275 koní, samosvorným diferenciálem, výfukem Akrapovič, tlumiči Öhlins a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 nakonec zvládl čas 7 minut a 54,36 s, čímž nadělil Seatu přibližně čtyřI sekundy. Celou jízdu si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků