Umění na kolech za 40 milionů: České Pagani Huayra míří na Legendy

Letošní motoristickou slavnost Legendy ozdobí i unikátní Pagani Huayra za 1,5 milionu euro. Bez daně...

Legendy, festival motorismu v pražských Bohnicích, se už dají nazývat velice příjemnou tradicí. Letos bude jedním z témat oslava padesátin AMG:

Do startu Legend zbývá měsíc. Letos tam oslaví i 50 let AMG

Do startu Legend zbývá měsíc. Letos tam oslaví i 50 let AMG

Od této původně tunerské společnosti, která vyrostla v samostatnou značku Mercedes-AMG, mají motor i hypersporty Pagani. K vidění tak v parku psychiatrické léčebny bude i nejnovější model Huayra. Stejně jako všechna Pagani byl vyroben ve městě San Cesario sul Panaro nedaleko italské Modeny.

Na svém výrobním štítku má pořadové číslo 51 z celkové stokusové série, která vznikla v roce 2016. Vůz patří českému majiteli a má najeto pouze sedm kilometrů. Je také vlastnoručně podepsán Horaciem Paganim. Tento podpis je zalakován na pravé zadní části karoserie v červeném barevném odstínu.

Stvoříte krásnější Huyaru Roadster než skuteční zákazníci? Zkuste to

Stvoříte krásnější Huyaru Roadster než skuteční zákazníci? Zkuste to

Byť je Huayra všeobecně známým hypersportem, potkat nějaký na silnicích je takřka nemožné. Konkrétní exemplář je jediným autem ve střední a východní Evropě. Zmíněným motorem je dvanáctiválec o objemu šest litrů a výkonu 537 kW. Maximální točivý moment dosahuje kulatého tisíce newtonmetrů. Díky kompozitové karoserii vůz váží pouze 1 350 kilogramů.

Podívejte se na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Foto: Legendy, Daniel Martínek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků