Umění a humor v dopravním prostoru, za něž nikdo sedět nepůjde

Umění a humor v dopravním prostoru, za něž nikdo sedět nepůjde

Je často těžké rozlišit umění od pouhé recese, ale jisté je, že veřejný prostor svádí k vyjádření. Vděčným terčem bývá doprava, její komunikace, prostředky a zařízení. Asi není třeba podrobně popisovat kauzu Romana Týce ze skupiny Ztohoven, který si za úpravu uniformních panáčků na semaforech vysloužil měsíc arestu.

Příslušné úřady ve Velké Británii zřejmě mají větší smysl pro humor a nadhled, než ty naše, protože za svérázné dopravní značky, které si můžete prohlédnout, nikomu trest nehrozí.

Anonymní umělec si v britském Solihullu v regionu West Midlands pohrál se značkami upozorňujícími na práci na silnici. Kolemjedoucí řidiči se vtipnými piktogramy náramně bavili a někdo se smíchem dokonce přiznal, že když uviděl první ze čtyř značek, domníval se, že jde o seriózní informaci, že se na silnici už pracovat nebude… 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legrácka britského umělce...

Cyklisté, kteří na rušnou křižovatku přijeli ze čtyř směrů, rozlili na vozovce 500 litrů modré, červené, žluté a fialové vodou ředitelné barvy a o další se už postaral hustý automobilový provoz.

Zdroj: E15.cz

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků